baznashr

با تغییرات ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی برای اکسپریا ایکس آشنا شوید

on .

تابستان سال گذشته بود که برای اولین بار پروژه اندروید مفهومی سونی (Sony Concept for Android) کلید خورد و بازخورد بسیار خوب کاربران از آن، باعث شد تا سازندگان به انتشار نسخه‌های مختلف ادامه دهند. حالا نیز ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی همراه با تغییراتی اندک، در اختیار دارندگان گوشی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X) قرار گرفته است.

ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی

یکی از موارد قابل توجه در ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی بر پایه اندروید نوقا 7.1.1، حالت نمایشگر محیطی (Ambient Display) است که به واسطه آن و همراه با دریافت هر نوتیفیکیشن جدید، صفحه نمایش دستگاه روشن می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، در صورت تمایل این حالت را غیر فعال کنند.

ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی 38.8 مگابایت حجم دارد

علاوه بر این، حالا شدت روشنایی در حالت منظره یاب (Viewfinder) دوربین ثابت شده است. همچنین باگ مربوط به صدای بلوتوث به‌خاطر “Ok Google” هم برطرف شده است. درگذشته برخی از کاربران با دریافت ویرایش‌های قبلی از این سیستم عامل، از مشکلاتی در مورد لامپ ال ای دی و عدم اخطار در رابطه با دریافت تماس از دست رفته سخن گفته بودند که به‌نظر آنها نیز برطرف شده‌اند.

هم‌اکنون کاربرانی که پیشتر در طرح اندروید مفهومی سونی ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند جدیدترین ویرایش آن را با حجم 38.8 مگابایت دریافت کنند.

ویرایش جدید اندروید مفهومی سونی

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز