baznashr

قاب گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خبر از اسکنر اثرانگشت پشتی می‌دهد

on .

تمامی تصاویری که تا بدین لحظه از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) به بیرون درز پیدا کرده، شبیه به تصویری که چند روز پیش اوان بلس منتشر کرد نبودند. البته این قضیه تا به امروز پایدار بود، چرا که تصویری از قاب گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که مهر تاییدی بر تصویر انتشار یافته توسط بلس خواهد بود. گفتنیست گوشی گلکسی اس 8 مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی بوده و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) نیز از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد، هر دو این نمایشگرها مجهز به پنل سوپر آمولد بوده و وضوح آن‌ها نیز برابر با 1440×2560 پیکسل است.

قاب گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

نمای داخلی قاب

آیا به راستی این تصاویر مربوط به قاب گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس هستند؟

آنچه که تصویر قاب گلکسی اس 8 را جذاب می‌کند جایگیری اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی، درست در کنار سنسور دوربین پشتی گوشی است. این دقیقا تداعی کننده همانند تصویر انتشار یافته توسط اوان بلس، بزرگترین افشاگر دنیای موبایلی است که پیشتر آن را دیده بودیم. در قسمت چپ این اسکنر اثر انگشت نیز یک جایگاه بزرگ برای قرار گیری دوربین و فلاش طراحی شده است. البته شبهاتی نیز در این تصاویر وجود دارند که باید به آن‌ها پرداخت. به طور مثال باید به نویزهایی که در اطراف لوگو سامسونگ قرار گرفته بر روی تصویر منتشر شده از قاب گلکسی اس 8 اشاره کرد. علاوه بر این، مشخص نیست چنین جایگاه اسکنر اثرانگشتی از اندازه کافی برخوردار باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن اسکنر را با انگشت خود فشار دهند و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. به همین خاطر است که ما نمی‌توانیم به صورت قطعی این تصویر را تایید کنیم و حتی ممکن است این دو قاب تنها زاییده ذهن یک طرفدار سامسونگ باشد.

قاب گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

لازم به ذکر است، نسخه آمریکایی این دو گوشی موبایل اندرویدی از چیپست اسنپدراگون 835 و نسخه جهانی آن‌ها نیز مجهز به چیپست اگزینوس 8895 خواهد بود. علاوه بر این باید به وجود 4/6 گیگابایت رم، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی، درگاه USB نوع C و همچنین یک باتری با ظرفیت 3250 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. سامسونگ قصد دارد ویدیویی 60 ثانیه‌ای از این گوشی پرچمدار را در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2017 به نمایش دربیاورد و در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه)، شاهد رونمایی از آن باشیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز