baznashr

سامسونگ همچنان درگیر کاربران گلکسی نوت 7 است؛ گوشی‌های خود را پس بدهید!

on .

اگر چه جدیدترین پرچمدار سامسونگ و مدعی کسب بهترین گوشی هوشمند سال 2016 میلادی، در نگاه اول بسیار جذاب و دلربا ظاهر شده و با قابلیت‌های فراوانش نگاه کاربران را به خود خیره کرد، ولی طولی نکشید تا آن روی سکه نمایان شده و معایب گوشی پدیدار شدند. هر مدل گوشی هوشمند معایب خاص خود را دارد؛ اما نه به اندازه‌ای که به محاسن آن چیرگی پیدا کند. اتفاقی که متاسفانه برای Galaxy Note 7 رخ داد و تمام امکانات گوشی زیر سایه یک نقص فنی از بین رفت. مدل آخر سری نوت سامسونگ یک بمب ساعتی است که باتری آن هر لحظه ممکن است منفجر شود، گاهی هنگام شارژ شدن، گاهی در جیب کاربر و یا حین حرف زدن! چرا برخی کاربران روحیه حق پذیری خود را تقویت نمی‌کنند؟ جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 7 به حل این مشکل کمک خواهد کرد.

مدتی قبل در خبری به مجبور شدن کاربران به پس دادن گوشی‌های خود اشاره کردیم، چرا که بعد از دریافت به روز رسانی پیشین، گوشی‌های گلکسی نوت 7 دیگر بیشتر از شصت درصد شارژ نشده و دائما پیام‌هایی “آزار دهنده” به کاربر نمایش می‌دهند. به عبارت دیگر، کاربر هر دفعه‌ای که گوشی خود را به شارژ متصل نموده، گوشی را روشن کرده و یا حتی صفحه نمایش آن را باز کند، شاهد یه پنجره پاپ‌آپ آزار دهنده خواهد بود.

آپدیت گلکسی نوت 7 اما جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 7 این بار تصمیم دارد تا از زبان دوستی وارد شده و به جای ارائه راه حل‌های محدود کننده، راه حل‌های مشکل گشایی که پیشتر ارائه شده بودند را به کاربران یادآوری کند. از قرار معلوم دسته‌ای از کاربران هنوز نمی‌دانند این امکان فراهم شده تا مبلغ پرداختی برای خرید نوت 7 را پس بگیرند و یا گوشی خود را با یک دستگاه گلکسی اس 7 و یا اس 7 اج (Galaxy S7 & S7 edge) تعویض نمایند.

پیش از بقیه سرویس دهندگان، شرکت بل (Bell) در کانادا ارائه این آپدیت گلکسی نوت 7 را آغاز کرده و بیلد نامبر N930W8VLU2APK1 را به گوشی‌های گلکسی نوت 7 خواهد آورد. در آپدیت گلکسی نوت 7 علائمی (نه مثل قبل به صورت آزار دهنده) به کاربران یادآوری می‌کنند که گوشی دارای ایراد فنی بوده و آن‌ها قادرند تا یک دستگاه گلکسی اس 7 و یا اس 7 اج دریافت کنند، یا این که قید پرچمداران سامسونگ را کلا زده و با پس گرفتن پول خود به سمت کمپانی دیگری (یا مدل‌های دیگر سامسونگ) مهاجرت کنند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز