baznashr

پادکست رادیو گیم شات ؛ قسمت نهم

on .

در شب آخرین روز هفته با نهمین قسمت از پادکست رادیو گیم شات مهمان خانه‌های شما هستیم تا اخبار و حواشی دنیای بازی‌های رایانه‌ای، سینما و کنسول‌های بازی را بررسی کنیم و به اتفاقات و جریانات رخ داده شده در طول هفته گذشته بپردازیم. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

مانند هر هفته با امیر حسین همراه می‌شویم تا نگاهی بر مهم‌ترین رویدادهای بازی‌های ویدیویی و سینما داشته باشیم. در زیر به برخی از موضوعات مطرح شده در این پادکست خواهیم پرداخت.

در نهمین شماره از پادکست رادیو گیم‌شات چه خواهیم شنید؟

در بخش بازی‌های کامپیوتری به سراغ کمپانی یوبی‌سافت می‌رویم. همانطور که در جریان هستید، شرکت نام برده شده مجموعه‌ای تحت عنوان Assassin’s Creed: The Ezio Collection که شامل تمامی عناوینی است که شخصیت محبوب و شناخته شده اتزیو در آن حضور دارد برای دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر کرده است؛ جای تعجب دارد که چرا مجموعه مذکور برای رایانه‌بازان عرضه نشده است.

گویا یوبی‌سافت با رایانه‌بازان چپ افتاده است! چرا که چند روز پیش نسخه دوم از بازی محبوب Watch Dogs نیز تنها برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد و نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی قرار است با دو هفته تاخیر روانه بازار گردد؛ البته از یوبی‌سافت بعید نیست که به گذشت این دو هفته، باز هم با تخیری مجدد روبرو شویم! از آن فراتر هم این است که Watch Dogs 2 در حال حاضر فاقد بخش چند نفره است…!

رادیو گیم شات

در ادامه به بررسی پلی استیشن 4 پرو خواهیم پرداخت و نظرهای مثبت و منفی در این خصوص را دنبال خواهیم کرد. مایکروسافت معتقد است که کنسول ایکس باکس وان اسکورپیو قوی‌تر از پلی استیشن 4 پرو ظاهر خواهد شد، از این رو با کیان کاظمی همراه خواهیم شد تا بحث داغی در این مورد بکنیم.

در بخش سینما هم نیما رمضانی را داریم و احتمالات موجود در مورد انیمیشن‌هایی که در جشنواره اسکار حضور دارند و نامزد می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

http://cdn.gameshot.ir/mohammad/podcast/gameshot-podcas-9.mp3

دانلود نهمین قسمت از پادکست رادیو گیم شات


از اینکه ما را حمایت می‌کنید، ممنونم! باز هم تکرار می‌کنم که نظرات و انتقادات خود را پیرامون پادکست رادیو گیم‌شات با ما در میان بگذارید تا آنچه که درخور شما مخاطبین عزیز است را تقدیم نماییم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز