baznashr

عرضه آپدیت اندروید 7.0 برای اچ تی سی 10 تا اواسط آذر ماه

on .

عرضه آپدیت اندروید 7.0 برای اچ تی سی 10 تا اواسط آذر ماه

پس از انتشار اسنادی از عرضه اندروید 7.0 (Andriod 7.0 Nougat) برای پرچمدار فعلی شرکت اچ تی سی، مدیران زمان عرضه رسمی آخرین ویرایش از سیستم عامل اندروید برای این گوشی موبایل را پیش از پایان سال 2016 میلادی اعلام کردند. حالا و در شرایطی که هنوز هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی در مورد این به‌روزرسانی جدید منتشر نشده، یکی از منابع آگاه با انتشار پستی در توییتر، زمان عرضه آپدیت اندروید 7.0 برای اچ تی سی 10 (HTC 10) را اواخر نوامبر (اواسط آذر ماه) اعلام کرده است.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که LlabTooFeR@ منتشر کرده، اندروید 7.0 ابتدا برای کاربران کشورهای اروپایی که پیشتر اچ تی سی 10 را خریداری کرده بودند، عرضه می‌شود. در گذشته نیز این منبع آگاه اطلاعات مهمی را در مورد محصولات شرکت تایوانی اچ تی سی منتشر کرده بود که عمده آنها محقق شده‌اند.

به‌ رسم همیشه، انتظار می‌رود که در مرحله اول صاحبان گوشی‌های موبایل آنلاک‌شده بتوانند اندروید 7.0 را دریافت نموده و سپس این به‌روزرسانی در اختیار دیگر کاربرانی که گوشی خود را به صورت قراردادی از اپراتورها خریده‌اند، قرار بگیرد. به‌ همین جهت شاید فاصله زمانی عرضه این به‌روزرسانی برای کاربران مختلف قاره اروپا، متفاوت باشد. همچنین هنوز مشخص نشده که این آپدیت جدید چه‌زمانی به دست کاربران دیگر مناطق می‌رسد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز