baznashr

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه اول 2015؛ سود 5.63 میلیاردی از درآمد 44 میلیارد دلاری

on .

گلکسی S6 سامسونگ

سامسونگ گزارش مالی خود را برای سه‌ماهه‌ی اول سال جاری منتشر کرده که براساس آن این کمپانی در جریان فصل اول 2015 موفق به کسب سود 5.63 میلیارد دلاری از درآمد 44 میلیارد دلاری شده است. سود عملیاتی سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی کاهش داشته است. کره‌ای‌ها موفق شده‌ بودند تا در فصل اول 2014 سودی 7.8 میلیارد دلاری را به جیب بزنند.

در زمینه‌ی فروش گوشی‌های‌هوشمند، سامسونگ سود عملیاتی 2.5 میلیارد دلاری را گزارش داده است. درآمد این کمپانی در حوزه‌ی گوشی‌های‌هوشمند 24.1 میلیارد دلار بوده است. سامسونگ گزارش داده که فروش گوشی‌های‌هوشمندش به موجب درخواست بالای بازار برای محصولات سری گلکسی A، نشان از افزایش دارد. البته درآمد این کمپانی در مقایسه با سه ماهه‌ی پیش از آن به دلیل کاهش فروش تبلت‌های سامسونگ کاهش یافته است.

سامسونگ به این نکته اشاره کرده که برنامه‌ی خود را برای تمرکز روی گوشی‌های‌هوشمند میان رده تا پایین رده متمرکز خواهد کرد. حال باید دید آیا ترکیب گوشی‌های میان رده و پایین رده در کنار پرچمدارانی نظیر گلکسی S6 و S6 اج می‌تواند سامسونگ را به سر منزل مقصود برساند یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز