baznashr

ZTE از گوشی هوشمند آکسون 7 مکس با دوربین دوگانه و باتری 4 هزار میلی آمپری رونمایی کرد

on .

گوشی هوشمند آکسون 7 مکس

همان‌گونه که در جریان هستید، شرکت زد تی ای که تولید کننده سری محبوب و باکیفیت آکسون است، طی چند سال اخیر علاوه بر چین، توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان گوشی همراه در بازار ایالات متحده نیز تبدیل شود. در همین راستا این شرکت برای ادامه سری موفقیت‌های خود ساعاتی پیش و پس از درز شایعات و تصاویر رندر شده مختلف از بالا رده بعدی این شرکت، سرانجام از گوشی هوشمند آکسون 7 مکس (Axon 7 Max) رونمایی کرد.

گوشی هوشمند آکسون 7 مکس که از آن به عنوان جایگزین Axon Pro یاد می‌شود، دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی بوده، با این حال دارای فناوری منحصر به فردی است که امکان مشاهده تصاویر سه بعدی بدو نیاز به عینک مخصوص را به همراه دارد.

این محصول در سوی دیگر از تراشه هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراکون 625 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم قدرت گرفته و دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است؛ البته ناگفته نماند که همچنین امکان دسترسی به حافظه ذخیره سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه وجود دارد.

گوشی هوشمند آکسون 7 مکس همچنین در قاب پشتی میزان دوربین دوگانه 13 مگا پیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری و فلاش ال ای دی دوگانه بوده، اما در سوی دیگر دوربین سلفی آن به سنسور 8 مگا پیکسلی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این بالا رده ZTE می‌توان به رابط کاربری MiFavor 4.0 که بر پایه اندروید 6 مارشملو توسعه یافته، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، چیست AK4962 که باعث افزایش محسوس کیفیت صدای خروجی می‌شود، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع کوالکام اشاره کرد

طبق گفته شرکت سازنده،  گوشی هوشمند آکسون 7 مکس از هم‌اکنون قابل پیش خرید بوده، با این حال از تاریخ 2 نوامبر با قیمت 2999 یوان در بازار چین عرضه خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که همراه با این محصول، یک پک محتویات سازگار با فناوری سه بعدی به ارزش 30 یوان نیز به رایگان دریافت خواهید کرد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز