baznashr

تاریخ عرضه گوشی Vivo X9 مشخص شد

on .

طبق شنیده‌هایی از منابع خبری، شرکت چینی Vivo قصد دارد در ادامه گوشی‌های میان‌رده‌ای که در ماه‌های اخیر عرضه کرده، به زودی از اسمارت‌فون جدیدی رونمایی کند. این گوشی هوشمند که گوشی Vivo X9 نام گرفته، احتمالا تا کمتر از یک ماه آینده معرفی خواهد شد.

همانطور که می‌دانید، تقریبا همه پرچمداران اخیر گوشی‌های موبایل به دوربینی با لنزهای دوگانه مجهز هستند. در همین راستا، بر اساس خبری که در وب‌سایت Weibo منتشر شده، گوشی Vivo X9 مجهز به دوربین دوگانه با لنزهای سونی مدل Exmor IMX 260 خواهد بود. این لنز، همان لنزی است که سامسونگ در دوربین گوشی‌های گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) از آن استفاده کرده است. این لنز در دوربین گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) نیز به کار رفته بود. این بدین معناست که دوربین به کار رفته در گوشی Vivo X9 ، دوربینی دوگانه با لنزهای RGB و رزولوشن 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

تاریخ عرضه گوشی Vivo X9 مشخص شد

مشخصات گوشی Vivo X9

همین چند روز پیش بود که خبری در خصوص معرفی سه پردازنده از سوی کوالکام برای گوشی‌های میان‌رده منتشر شد که به نظر می‌رسد گوشی جدید Vivo به یکی از این پردازنده‌ها مجهز شود. بر اساس شنیده‌ها، گویا شرکت Vivo پردازنده کوالکام اسنپدراگون 653 را برای استفاده در جدیدترین گوشی موبایل خود انتخاب کرده است. به جز این پردازنده قدرتمند، گوشی Vivo X9 از 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز میزبانی خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی میان‌رده در دست نیست. گویا قرار است Vivo طی یک رویدادی رسمی در تاریخ 17 نوامبر (27 آبان) در شهر پکن، پایتخت چین، از جدیدترین محصول خود رونمایی کند. انتظار می‌رود این شرکت در خلال همین رویداد، گوشی دیگری را با نام XPlay 6 نیز معرفی کند.

شرکت‌های چینی طی سال‌های اخیر همیشه دنیای تکنولوژی را با محصولاتشان غافلگیر کرده‌اند. ما نیز مثل شما منتظر می‌مانیم و در صورت انتشار جزییات بیشتری از این گوشی میان‌رده، آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز