baznashr

از چراغ قوه FlashTorch Mini برای روشن کردن آتش استفاده کنید!

on .

چراغ قوه  FlashTorch Mini

چراغ قوه FlashTorch Mini وسیله‌ای است که می‌توانید با آن آشپزی کنید. چراغ قوه‌ای که بتوان با آن آشپزی کرد برای بسیاری یک امتیاز بزرگ است، مخصوصا برای علاقمندان به تفریحات خارج از منزل و آخر هفته. برای این افراد آشپزی و یا داغ کردن غذا و نیز امکان فراموش کردن کبریت همواره جز چالش‌های مهم بوده است.

شرکت Wicked Lasers به خاطر لیزرهای دستی و چرغ قوه‌هایش معروف است، اما چراغ قوه جدید این شرکت برداشت ما را از چراغ قوه عوض می‌کند و تعریف جدیدی از این ابزار سنتی ارائه می‌دهد.

برای افرادی که با چراغ قوه‌های عادی سر و کار دارند، چراغ قوه همواره ابزاری برای داشتن دید بهتر در مناطق تاریک بوده است. چراغ قوه جدید این شرکت از چنان تابش قوی برخوردار است که می‌تواند به مانند کبریت آتش ایجاد کند! در واقع طراحی چراغ قوه ویکد لیزر آنچنان دچار تغییرات ژرف شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان بیرون رفتن از منزل و تفریح در مناطق خارج از شهر دیگر نگران کبریت نباشید و از این ابزار برای افروختن آتش استفاده کنید.

این چراغ قوه FlashTorch Mini نام دارد و دارای 8 و نیم اینچ طول است، لذا به نظر نمی‌رسد بتوان آن را در جیب شلوار جا داد و یا به جاسوییچی متصل کرد. اما این چراغ قوه در حدود 40 درصد کوچک‌تر از چراغ قوه‌های اوریجینال FlashTorch این شرکت است و با این وجود می‌توان از آن برای افروختن آتش و حتی آشپزی استفاده کرد. این امکان به خاطر قدرت نوردهی 2300 لومنی خروجی فلش تورچ مینی است.

یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) عبارت است از کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه و یا به عبارت دیگر کل نور دریافت شده توسط یک جسم در هر ثانیه. وقتی که این چراغ قوه در بالاترین مرحله نوردهی خود قرار گیرد، باتری آن تنها می‌تواند تا نیم ساعت دوام داشته باشد.

اما اگر استفاده درستی از این چراغ قوه داشته باشید و میزان نوردهی آن را تنظیم کنید، می‌توانید از نور آن استفاده کرده و در عین حال عمر باتری را تا 100 دقیقه افزایش دهید. از سوی دیگر فلش تورچ مینی دارای حالت قفل اتوماتیک است که مانع از روشن شدن تصادفی چراغ قوه و به آتش کشیدن کمپ شما در زمان تفریحات آخر هفته می‌شود!

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز