baznashr

مفهوم حرف S در سری گوشی های گلکسی سامسونگ

on .

مفهوم حرف S در سری گوشی های گلکسی سامسونگ
به نقل از محمد نجاتی:

اقا تورو خدا کمکم کنید نمیدونم one m8 بگیرم یا z3؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز اگر که بخوام صادقانه جواب بدم من محصولات سونی را نداشتم
ولی الان نزدیک به 1 سال m8 دارم و گوشی هم زیاد عوض میکنم . واقعا به تمام معنا m8 یک گوشی تمام عیار بسیار زیبا سریع و خوشدست هست .
من نمیدونم چه جوری دوستان میگن در زیبایی یکی هستن این دو مدل ولی گوشی که 90 درصدش الومنیوم برس خورده هست با اون ارگونومی هنوز هم بعد از یکسال از بهترین هاست .
دوستمون اشاره میکنه که ساپورت نرم افزاری سونی بهتره ؟؟؟؟ فقط به همین موضوع اشاره کنم که چند روز بعد از htc اپدیت لالی پاپ رو دریافت کردید ؟؟؟؟ واینکه htc جدیدا اپدیت هاشو در قالب اپلیکیشن ارائه میکنه که الان من سنسی شبیه به سنس 7 داره تنها 2 ماه بعد از معرفی m9. وسایر اپدیت های دوربین و گالری و .... که تا سالها برای شما ارائه میشه تا سنس زیبا تری داشته باشید . سنسی که با هیچ رابطه کاربری قابل مقایسه نیست به اضافه بلینکفید که مثل و مانندی نداره و واقعا مفید و کاربردیست.

ضمن اینکه بارها هم سرعت گوشی و هم کیفیت صدای m8 در همین وبسایت به رخ رقباش کشیده شده از جمله z3
در رابطه با دوربین بله عکس های z3 به مراتب بهتره ولی به شما قول میدم در سایز صفحه نمایش گوشی به هیچ وجه متوجه این تفاوت اندک نمیشید ضمن اینکه به لطف فناوری التراپیکسل عکس های کم حجم تر با همون کیفیت ظاهری برای استفاده و اپلود در شبکه های اجتماعی در اختیار شما وجود داره که کار رو بسیار سریع تر میکنه وعکس هایی با نور بیشتر در شب خواهید داشت و مورد دیگه فناوری دوال کمرا که واقعا افکت های بینهایت زیبا و جالب در اختیار شما قرار میده که با هیچ اپلیکیشنی نمیتونید به این افکت ها برسید.

در ضمن دوربین front facing یا جلو یا سلفی که ج دیدا مورد استقبال قرار گرفته در m8 5مگاپیکسل هست که اگه اشتباه نکنم در sony 2.2

امیدوارم قبل از خریر حتما هردو گوشی رو در دست بگیرید و با هردو کار کنید تا شخصا متوجه تمایز بشید
امیدوارم کمک کرده باشم

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز