baznashr

فراخوان 1.9 میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 ؛ 23 گزارش جدید از داغ شدن این گوشی‌ها!

on .

فراخوان گلکسی نوت 7

سامسونگ از اوایل هفته گذشته، روند فراخوان گلکسی نوت 7 را بی‌سروصدا به پیش می‌بُرد، اما CPSC (انجمن ایمنی محصولات مصرفی) از دو روز گذشته آن را رسمی کرد. این دومین مرحله از فراخوان گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) بوده و برخلاف فاز اول، شامل دستگاه‌های جایگزین‌شده نیز می‌شود.

گزارش‌های منتشر‌شده از مرحله اول فراخوان عمومی گلکسی Note 7 نشان می‌دهد که سامسونگ چیزی در حدود یک میلیون از این دستگاه را جایگزین کرده است، دستگاه‌هایی که گفته می‌شد با مشکلاتی در باتری همراه هستند. در خبری که دو روز قبل منتشر شد، آمار گوشی‌های فراخوانی‌شده به 1.9 میلیون دستگاه افزایش یافته است. این آمار، تمام دستگاه‌هایی که در فراخوان قبلی – 15 سپتامبر (25 شهریور ماه) – نیز جایگزین شده بودند را شامل می‌شود.

دومین فراخوان گلکسی نوت 7 از هفته گذشته آغاز شد

اعلام فراخوان قبلی که در 25 شهریور ماه انجام شد، نشان داد که سامسونگ 96 گزارش درباره بیش از حد داغ شدن باتری‌های گلکسی نوت 7 را دریافت کرده است. 26 مورد از این گزارش‌ها مربوط به آتش گرفتن این گوشی بوده است و 55 گزارش از صدمه به اموال، مانند آتش‌سوزی در اتومبیل‌ها و حتی یک مورد آتش گرفتن گاراژ یک منزل، حکایت دارد.

اگر تا‌کنون اقدام به تعویض گوشی گلکسی نوت 7 خود نکرده‌اید، پس توصیه ما به شما این‌ است که در اسرع وقت این کار را انجام دهید. اگر بخواهید نوت 7 خود را با دستگاه دیگری معاوضه کنید، سامسونگ حداکثر تا سقف 100 دلار به شما اعتبار خرید خواهد داد؛ اما اگر بخواهید که گوشی خود را پس دهید و یا با برند دیگری تعویض کنید، 25 دلار بیشتر دریافت می‌کنید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز