baznashr

آمار فروش گوشی های هواوی در سال 2016 از مرز 100 میلیون واحد گذشت

on .

آمار فروش گوشی های هواوی در سال 2016 از مرز 100 میلیون واحد گذشت

امروز شرکت هواوی رسما عرضه گوشی نوا در چین را آغاز کرد. طی مراسمی که برگزار شد، این کمپانی اعلام کرد که فروش گوشی های هواوی در سال 2016 از مرز 100 میلیون واحد گذشته است. 

جالب است بدانید که این کمپانی چینی در سال 2015، 100 میلیون گوشی هوشمند فروخته بود. اما حالا که تقریبا دو ماه و نیم به پایان سال میلادی باقی مانده است اعلام شد که فروش گوشی های هواوی در سال 2016 بیش از 100 میلیون دستگاه بوده و از این رو مسلما در سال جاری رکورد فروش گوشی های هوشمند این شرکت تغییر پیدا خواهد کرد.

البته این کمپانی چینی قبلا نیز اعلام کرده بود که تعداد شش میلیون واحد از گوشی پرچمدار خود یعنی هواوی پی 9 را در سرتاسر دنیا به فروش رسانده است. از طرفی فروش گوشی های برند آنر نیز بیش از یک و نیم میلیون بوده است. علاوه بر آن رویداد سوم نوامبر هواوی نیز در راه است و همان طور که می‌دانید این شرکت احتمالا طی این مراسم از گوشی سطح بالای خود با نام میت 9 رونمایی خواهد کرد.

این گوشی قرار است تا قبل از پایان سال میلادی به طور رسمی فروش خود را آغاز نماید. در نتیجه مسلما آمار فروش گوشی های هواوی در سال 2016 بیشتر از این مقدار خواهد شد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز