baznashr

دروغ در عکاسی، به همین سادگی: تصاویر را ببینید !

on .

این روزها عکس‌ها و تصاویر زیبا و تأثیرگذار زیادی در فضای مجازی به چشم می‌خورند اما آیا تا به حال توجه کرده‌اید که این تصاویر بی نقص چگونه به ثبت رسیده‌اند؟ البته منظور ما تکنیک‌های عکاسی و تنظیمات دوربین نیست بلکه از روش‌های خلاقانه‌ای صحبت می‌کنیم که با استفاده از دروغ در عکاسی موجب پدید آمدن این تصاویر خاص می‌شود.

با نگاهی به تصاویر پشت صحنه عکس‌های زیر متوجه منظور ما خواهید شد. روش‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای پشت هر یک از این عکس‌ها نهفته است که نشان دهنده هنر عکاس آن بوده و البته این نکته را به ما یادآوری می‌کند که گاهی اوقات عکاسی می‌تواند به بزرگترین دروغ تمام دوران تبدیل شود.

چند نمونه از تصاویری که دروغ در عکاسی را آشکار می‌کند

1. ساختن یک عکس تاریخی به وسیله خودروهای مینیاتوریدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 2. زندگی درون یک قطره آبدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 3. انعکاس آبدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 4. عکاسی مینیاتوری سورئالدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 5. عکاسی از روباه در فاصله نزدیکدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 6. معلق شدندروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 7. عکاسی در اعماق آب؛ کشتی غرق شده در عمق 25 متریدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 8. دسته گل رز و پاشیدن آبدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 9. قطره های آبدروغ در عکاسی دروغ در عکاسی 10. عکاسی از منظره ها و چشم اندازهادروغ در عکاسی دروغ در عکاسی

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز