baznashr

گیم‌شات: تریلر نهایی بازی Mafia 3

on .

گیم‌شات: تریلر نهایی بازی Mafia 3

تنها یک روز دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2017، یعنی Mafia 3 باقی مانده است. از این رو شرکت «توکی گیمز» (2K Games) اقدام به انتشار تریلر نهایی بازی Mafia 3 کرده که نمایشگر یک جدال واقعی و سرشار از خون و خون‌ریزی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

همانطور که مستحضر هستید، بازی Mafia 3 فردا به‌صورت رسمی منتشر می‌گردد و چه راهی بهتر از پخش یک تریلر جذاب جهت یادآوری مجدد بازیکنان پر مشغله که این روزها درگیر پستی‌ها و بلندی‌های زندگی هستند! بگذارید تا قبل از اینکه سوال کنید، گفته شود که موسیقی متن این تریلر فوق العاده Ice Cube نام دارد و توسط DJ Shadow تولید شده است.

شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید شاهد تریلر نهایی بازی Mafia 3 باشید.

بدون تردید میکس این موسیقی زیبا با صحنه‌هایی از بازی Mafia 3 سبب شده که شاهد تریلر سینمایی ناب و معقول باشیم و از لحظه به لحظه آن لذت ببریم. دست نگه دارید! نیازی نیست که احساسات خود را همراه با بخشی از این تریلر در شبکه‌های اجتماعی با سایر دوستانتان در اشتراک بگذارید چرا که بازی جهان باز و سوم شخص Mafia 3 فردا، 7 اکتبر 2016 (برابر با 16 مهر 95) به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تریلر نهایی بازی Mafia 3 چیست؟ دیدگاه خود را با گیم‌شات در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز