baznashr

گیم‌شات: اولین تریلر فیلم دزدان دریایی کارائیب 5

on .

گیم‌شات: اولین تریلر فیلم دزدان دریایی کارائیب 5

مدتی از معرفی پنجمین شماره از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب با هنرنمایی «جانی دپ» (Johnny Depp) و با نام کامل  Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 5 می‌گذرد و ساعاتی پیش به صورت رسمی نخستین تریلر این فیلم نیز منتشر شد. برای دریافت ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر در این باره با گیم شات همراه باشید.

داستان این نسخه از دزدان دریایی کارائیب بخشی دیگر از زندگی کاپیتان جک اسپارو را به‌تصویر می‌کشد که در آن سالازار، دشمن قدیمی جک، با عبور از مثلث برمودا و به کمک نیروهای سخت کوش خود در پی تصاحب دریاها و نابودی دزدان دریایی است. اینجاست که جک اسپارو به همراه خدمه خود در پی یافتن نیزه اسطوره‌ای خدایان دریا برای مقابله با سالازار بر می‌خیزد.

نخستین تریلر فیلم دزدان دریایی کارائیب 5

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

بر اساس اخبار منتشر شده یحتمل در بهار سال آینده میلادی شاهد اکران این فیلم خواهیم بود که پس از عملکرد نه چندان قابل قبول شماره چهارم این سری امید بسیاری از هواداران برای تداعی شدن دوباره خاطرات خوش سه قسمت نخست مجموعه دزدان دریایی کارائیب به این اثر است. از میان بازیگران فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 می‌توان به افراد سرشناسی همچون «جانی دپ» (Johnny Depp)، «اورلاندو بلوم» (Orlando Bloom) و «کایا اسکودلاریو» (Kaya Scodelario) اشاره کرد که همواره نقش‌های اصلی این مجموعه را بر عهده داشته‌اند.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز