baznashr

پازل: شکل‌ها و عددها | جایزه هفته: یک دستگاه تلفن هوشمند Xperia C3 Dual [تمدید شد]

on .

به «پازل» خوش آمدید! سری پازل به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. هشتاد و چهارمین قسمت از سری پازل شامل دو بخش است: پاسخ معمای هشتاد و سوم و البته یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل: شکل‌ها و عددها | جایزه هفته: یک دستگاه تلفن هوشمند Xperia C3 Dual [تمدید شد] پازل این هفته با حمایت شرکت سونی‌موبایل برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه تلفن‌هوشمند Xperia C3 Dual اهداء خواهد شد.

پاسخ معمای شماره هشتاد و سه

در طرح پازل هفته گذشته، یک اشتباه جزئی پیش آمد. از این رو پاسخ آن بسیار آسان‌تر از حد انتظار شد. با توجه سؤال مطرح شده پاسخ به شرح زیر است:

  • اسکیت باز با سرعت ۶ کیلومتر بر ساعت: ۶ بار
  • اسکیت باز با سرعت ۹ کیلومتر بر ساعت: ۹ بار
  • اسکیت باز با سرعت ۱۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲ بار
  • اسکیت باز با سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت: ۱۵ بار

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برنده خوش‌شناس «پازل هشتـاد و سوم»:

آقای امین واحدی، ۲۲ ساله از آمل، دانشجوی پزشکی

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت سونی‌موبایل، به برنده، یک دستگاه اسمارت واچ ۲ سونی اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای واحدی تبریک گفته و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

با توجه به تصویر زیر، هر شکل، برابر با کدامیک از عددهای ۱ تا ۹ است؟

پازل: شکل‌ها و عددها

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:
ایمیل آدرس:puzzle[at]zoomit.ir   //  مـوضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 84
در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

بروز رسانی: پازل شماره ۸۴ برای یک هفته دیگر تمدید شد اگر هنوز فرصت شرکت در این پازل را نداشته‌اید می‌توانید طی هفته‌ی پیش رو نیز در این پازل شرکت کنید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز