baznashr

تیزر تصویری جدید شیائومی: آیا چینی ها خودروی الکتریکی می‌سازند؟

on .

تیزر تصویری جدید شیائومی: آیا چینی ها خودروی الکتریکی می‌سازند؟

شیائومی پانزدهم و بیست و سوم آوریل مراسمی را برای معرفی محصولاتش برگزار خواهد کرد، از این‌رو این کمپانی طبق معمول تیزرهای تصویری متعددی را منتشر می‌کند که به واقع شماری از این تصاویر موضوعات جالب توجهی را مطرح می‌کنند. شیائومی در یکی از تیزرهای تصویری خود، نمایی از رد تایر یک خودرو را منتشر کرده که این تصویر گمانه‌ها در مورد احتمال معرفی خودروی الکتریکی شیائومی را تقویت کرده است.

انتشار تیزر تصویری جدید شیائومی که شامل رد تایر در کنار تاریخ برگزاری کنفرانس این کمپانی است، گمانه‌ها در خصوص احتمال معرفی خودروی الکتریکی این کمپانی چینی را تقویت کرده است. هرچند اطلاعات و اخبار کمی در این خصوص منتشر شده، اما در صورتی که شیائومی چنین محصولی را فردا معرفی کند، در اینصورت آن را باید یکی از شگفتی‌های این کمپانی چینی خواند. ماه گذشته مدیرعامل این کمپانی در پاسخ به سوالی که در رابطه با عرضه‌ی خودروهای الکتریکی توسط این کمپانی پرسیده شده بود، عرضه‌ی چنین محصولی در آینده‌ی نزدیک را غیرممکن خواند. البته می‌توان انتشار این تیزر ویدئویی را به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص این محصول شیائومی در مراسم فردا تعبیر کرد.

شیائومی تاکنون محصولاتی غیر از گوشی‌های‌هوشمند معرفی کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به لامپ هوشمند، تصفیه‌کننده‌ی هوا و همچنین می تی‌وی 2 اشاره کرد. شاید معرفی خودروی هوشمند در آینده توسط این کمپانی چینی چندان دور از انتظار نباشد، اما در این بازه‌ی زمانی اگر چینی‌ها یک EV معرفی کنند، باید به شگفتی ساز بودن شیائومی ایمان آورد!

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز