baznashr

بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی برای کاربران ایرانی اکسپریا زد 3 منتشر شد

on .

سونی بالاخره اندروید 5 آبنبات چوبی را برای اکسپریا زد 3 منتشر کرد. شما می‌توانید هم‌اکنون از طریق PC Companion برای ویندوز یا Sony Bridge برای مک، تلفن زد 3 دو سیم کارته خود را به نسخه جدید اندروید، یعنی آبنبات چوبی بروزرسانی کنید. سونی سال گذشته خیلی زود اندروید کیت کت را برای پرچمدارانش ارائه کرده بود، اما در انتشار اندروید 5 برای اکسپریا زد 3 کمی تعلل به خرج داد.

اما خبر خوب این است که کاربران ایرانی می‌توانند از امروز با بروزرسانی تلفن خود، از امکانات متنوع و طراحی متریال اندروید 5 استفاده کنند. کمپانی‌های تولیدکننده اندرویدی، رابط کاربری اختصاصی خود را روی محصولاتشان نصب می‌کنند و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید پس از آپدیت رابط کاربری یکپارچه و تماما متریال را تجربه کنید، با این حال برخی المان‌های این زبان طراحی جدید در محصول سونی که رابط کاربری آن چندان هم از اندروید خام دور نیست، قابل رویت خواهند بود.

بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی برای کاربران ایرانی اکسپریا زد 3 منتشر شد

برای بروزرسانی کافی است برنامه کامپنیون یا بریج را باز کرده و اکسپریا زد 3 خود را به آن متصل کنید تا پیغام بروزرسانی به شما نشان داده شود. سپس دستورالعمل ها را دنبال کرده و منتظر بمانید تا فرمور جدید دانلود شده و در گوشی شما نصب شود. هر چند که این بروزرسانی اطلاعات پیشین شما را پاک نمی‌کند، اما پیشنهاد می‌شود قبل از انجام این کار از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز