baznashr

سونی اکسپریا ایکس زد از 11 مهر با قیمت 700 دلار راهی بازارهای امریکا می‌شود

on .

sony-xperia-xz-design_thumb800

همان طور که می‌دانید گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد ماه گذشته توسط سونی معرفی شد. این گوشی جایگزین اکسپریا ایکس پرفورمنس به حساب خواهد آمده و پرچمدار جدید این کمپانی ژاپنی معرفی خواهد شد. علاوه بر آن چندی پیش به بررسی عملکرد باتری اکسپریا ایکس زد پرداختیم و متوجه شدیم که میزان شارژدهی آن در حد متوسطی قرار دارد. هر چند مدت زمان شارژ کامل آن واقعا ناامید کننده بود. اما هم اینک سوال بسیاری از کاربران و خریداران این است که قیمت سونی اکسپریا ایکس زد در بازارهای فروش به چه صورت خواهد بود؟

اکسپریا ایکس زد از تاریخ دوم ماه اکتبر (مصادف با 11 مهر ماه) در بازارهای فروش منطقه امریکا قابل خریداری خواهد بود. از طرفی این گوشی پرچمدار توسط فروشگاه های خرده فروشی بزرگ و مشهوری همچون آمازون و بست بای به فروش خواهد رسید. قیمت سونی اکسپریا ایکس زد معادل 699.99 دلار در نظر گرفته شده است. البته مسلما با پرداخت این هزینه، نسخه آنلاک اکسپریا ایکس زد را خریداری خواهد کرد. این نسخه از خطوط GSM پشتیبانی کرده و از این رو می‌توانید از اپراتورهایی همچون AT&T و T-Mobile در این حوزه استفاده کنید.

همان طور که می‌دانید شرکت سونی در کنار گوشی پرچمدار جدید خود، از اکسپریا ایکس نیز رونمایی کرد. احتمالا طی پیش فروش سونی اکسپریا ایکس زد، شاهد قرار گیری اکسپریا ایکس نیز در فروشگاه ها به منظور خریداری باشیم. هر چند بر اساس موارد فاش شده، این نسخه کوچکتر، زودتر، در تاریخ 25ام ماه سپتامبر (چهارم مهر) برای فروش قرار خواهد گرفت. متاسفانه نسخه ای از سونی اکسپریا ایکس زد که به منطقه امریکا عرضه می‌شود، فاقد حسگر اثر انگشت بوده و از این رو برای این شرکت یک روند تاسف بار به حساب خواهد آمد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز