baznashr

آموزش بازگشت به ویندوزفون 8.1 از ویندوزفون 10

on .

با اینکه این به‌روزرسانی از قابلیت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند، ولی دارای باگ‌ها و مشکلات زیادی است که شما را مجبور می‌کند به نسخه پایدار ویندوزفون 8.1 مایکروسافت بازگردید. بنابراین در یک آموزش ساده و در چند گام راه بازگشت را به شما نشان خواهیم داد. تنها به گوشی ویندوزفونی خود، کابل USB، سیستم کامپیوتری و ابزار Phone Recovery Tools نیاز دارید.

windowsrecoverytool1

1- ابتدا از این آدرس ابزار بازیابی گوشی ویندوزی یا همان Windows Recovery Tools را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

2- گوشی ویندوزفونی خود را با استفاده از کابل یو‌اس‌بی به کامپیوتر متصل کنید. اگر گوشی به صورت خودکار شناسایی نشد، آن را از سیستم جدا کرده و سپس بر روی گزینه My Phone was not detected کلیک کنید و دستورالعمل‌های نمایش داده شده را دنبال کنید.

3- بعد از شناخته‌شدن گوشی روی مدل و عکس آن کلیک کنید تا بقیه مراحل ادامه پیدا کند.

4- در صفحه بعدی نسخه‌های نرم‌افزاری موجود نمایش داده می‌شود. در قسمت پایین روی گزینه reinstall کلیک کنید.

5- قبل از انجام هر کاری پیشنهاد می‌شود که از اطلاعات گوشی خود پشتیبان بگیرید. سپس روی دکمه ادامه یا continue کلیک کنید.

6- ابزار ریکاوری، دانلود و نصب فرم‌ویر مورد نظر را آغاز می‌کند. بسته به سرعت اینترنت شما زمان این مراحل می‌تواند متفاوت باشد ولی در مجموع فایل‌های نصبی حدود 1.7 گیگابایت حجم دارند. مطمئن شوید که هنگام انجام کار کابل USB را قطع نکنید.

7- اگر همه چیز درست انجام شود، پیامی به صورت Operation successfully completed نمایش داده می‌شود.

نکته مهم: انجام این ریکاوری تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه شما را پاک می‌کند و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع کار از اطلاعات خود روی حافظه microSD یا فضای OneDrive فایل پشتیبان تهیه کنید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز