baznashr

گیم‌شات: اولین تریلر فیلم Resident Evil: Vendetta

on .

فیلم Resident Evil: Vendetta

طرفداران Resident Evil باید خوشحال باشند، زیرا به نظر می‌رسد که The Final Chapter تنها فیلمی نیست که در سال 2017 از این مجموعه محبوب منتشر می‌شود. اکنون تریلر جدیدی از فیلم Resident Evil: Vendetta نیز منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای این تریلر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

اوایل امسال بود که فیلم Resident Evil: Vendetta که در آن «لیان اس کندی» (Leon S. Kennedy) نقش اصلی را ایفا خواهد کرد، معرفی شد و اعلام گردید که این فیلم به وسیله تکنیک‌های کامپیوتری و به صورت یک انیمیشن CGI ساخته خواهد شد. اکنون استودیوی سازنده این انیمیشن تصمیم گرفته است تا در نمایشگاه توکیو گیمز شو 2016 تریلری از این عنوان را منتشر کند. این تریلر با یک آهنگ زیبای اپرا شروع شده و لیان را نشان می‌دهد که در یک مراسم عزاداری در حال راه رفتن است، همچنین شاهد «کریس ردفیلد» (Chris Redfield) نیز هستیم و به یک باره همه چیز با حضور زامبی‌ها رنگ می‌بازد. همچنین جسمی نامشخص در آخر تریلر مشاهده می‌شود که در میان سایه‌ها در حال پرسه زدن است. بله این واقعا همان چیزی است که از یک فیلم Resident Evil انتظارش را داریم. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Resident Evil: Vendetta را مشاهده کنید:

این فیلم، سومین فیلم انیمیشنی ساخته شده از مجموعه بازی‌های Resident Evil بوده که در آن شاهد شخصیت‌هایی از جمله: کریس، لیان و «ربکا چمبرز» (Rebecca Chambers) خواهیم بود. برخی از طرفداران گمانه زنی می‌کردند که این فیلم یک ریبوت از کل سری خواهد بود، اما کپ کام شفاف سازی کرده است که داستان فیلم Resident Evil: Vendetta به ادامه داستان بازی Resident Evil 6 می‌پردازد.

نباید منتظر تماشای فیلم Resident Evil: Vendetta تا قبل از بهار سال آینده میلادی باشیم. بنابراین هنوز فاصله زیادی به انتشار آن مانده است. حداقل با تماشای تریلر می‌توانیم تا زمان انتشار آن به گمانه زنی‌هایمان در مورد داستان و اتفاقات درون فیلم بپردازیم و خودمان را سرگرم کنیم.

نظرات خود را در رابطه با تریلر منتشر شده از فیلم Resident Evil: Vendetta با ما در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز