baznashr

گیم شات : باکس آفیس ویدیویی

on .

گیم شات : باکس آفیس ویدیویی

تقریبا همه منتظر یک هفته معمولی برای باکس آفیس بودند و فروشی متعادل برای فیلم‌ها پیش بینی می‌کردند اما فیلم Sully توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و یک موفقیت بزرگ برای سازندگان و بازیگران‌اش لقب بگیرد. تقریبا هفت سال از زمانی که تام هنکس (Tom Hanks) در یک فیلم اکشن بازی کرد و صدر جدول را بدست آورد، می‌گذرد اما فیلم Sully (سالی) که یک داستان واقعی را به تصویر می‌کشد، تمامی قواعد را تغییر داد و تبدیل به یکی از بهترین‌ افتتاحیه‌های تاریخ ماه سپتامبر شد. جایگاه دوم نیز در دست یکی از اکران‌های جدید قرار گرفته، یعنی اثر جدید شرکت سونی (Sony) و اسکرین جمز (Screen Gems)، فیلم وقتی ساقه ها می شکنند (When the Bough Breaks). در این میان، دو فیلم جدید دیگر این هفته، زندگی وحشی (The Wild Life) از شرکت لاینزگیت (Lionsgate) و اتاق ناامیدی‌ها (The Disappointments Room) از شرکت ریلیتیویتی (Relativity) نتوانستند خودنمایی کنند. حال در گیم شات قصد داریم در بخش باکس آفیس ویدیویی نگاهی بیندازیم بر جدول پرفروش ترین فیلم‌های هفته گذشته. ما را در ادامه همراهی کنید.

فیلم Sully به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و با بازی تام هنکس در نقش کاپیتان چلسی – سالی– سالنبرگر (Chesley “Sully” Sullenberger) توانست با میانگین فروش 35.5 میلیون دلار، جایگاه اول را بدست بیاورد. این افتتاحیه فیلم Sully، پنجمین آغاز بزرگ تاریخ در ماه سپتامبر محسوب می‌شود و همچنین بزرگ‌ترین افتتاحیه شرکت برادران وارنر (Warner Bros). به علاوه، این اولین بار از زمان فیلم فرشتگان و شیاطین (Angels & Demons) در سال 2009 است که تام هنکس فیلمی در صدر جدول دارد.

فیلم وقتی ساقه ها می شکنند با فروش 15 میلیون دلاری، توانست جایگاه دوم را در اولین هفته اکران‌اش بدست بیاورد. از آن‌جایی که شرکت اسکرین جمز، این سبک فیلم‌ها را می‌سازد تا سیاه پوستان را به سینماها بکشاند، اما این بار چندان موفق نبوده و با اُفت فاحشی رو به رو شده است. سال گذشته، دیگر فیلم این شرکت، مرد کامل (The Perfect Guy) با 25.8 میلیون دلار دلار افتتاح شده بود و دو سال قبل، فیلم عمل بد (No Good Deed) با 24.2 میلیون دلار کار خودش را آغاز کرده بود. با این حال، بودجه 10 میلیون دلاری فیلم وقتی ساقه ها می شکنند، بدون شک جبران خواهد شد.

انیمیشن جدید شرکت لاینزگیت، زندگی وحشی، 3.4 میلیون دلار در فروخت و بزرگ‌ترین دستاوردش این بود که در میان 5 فیلم بالای جدول قرار گرفت. انتظار می‌رفت که این انیمیشن حداقل 5 میلیون دلار بفروشد. به نظر نمی‌رسد که این اثر، برای مدتی طولانی در باکس آفیس باقی بماند و امتیاز B منفی از سوی مخاطبینی که فیلم را دیده‌اند، مهری است بر این ادعا. در انتها، آخرین اکران گسترده این هفته، فیلم اتاق ناامیدی‌ها از شرکت ریلیتیویتی، همانند اسم‌اش ناامید کننده ظاهر شد و با میانگین فروش 1.4 میلیون دلار در جایگاه پانزدهم کار خود را آغاز کرد.

 

اگر مایل به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد فیلم‌های این هفته هستید می‌توانید به خبر «باکس آفیس: فیلم سالی (Sully) در صدر جدول فرود آمد» مراجعه فرمایید.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

در هفته آینده منتظر چه فیلم‌هایی باشیم؟

در هفته آتی، فیلم جادوگر بلیر (Blair Witch) از شرکت لاینزگیت در 2,850 سینما روی پرده می‌رود. رنی زلوگر (Renee Zellweger) با فیلم بچه بریجت جونز (Bridget Jones’s Baby) پس از دوازده سال، بریجت جونز را به سینما بازمی‌گرداند و فیلم‌اش در بیش از 2,900 سینما اکران خواهد شد. شرکت اوپن رُد (Open Road) فیلم اسنودن (Snowden)، اثر جدید اولیور استون (Oliver Stone) را اکران می‌کند و شرکت پیور فلیکس با فیلم هیل سانگ: بگذار امید برخیزد (Hillsong: Let Hope Rise) به میدان باکس آفیس وارد می‌شود.

مراحل ضبط صدا و تدوین ویدیو توسط ناصر غضنفری انجام شده است.

نظر شما در مورد باکس آفیس این هفته چیست؟ آیا فیلم Sully به موفقیت‌هایش ادامه خواهد داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز