baznashr

گیم شات: منتخب اخبار بازی ها در هفته سوم شهریور 95

on .

با منتخب اخبار بازی ها در هفته سوم شهریور 95 خدمت شما عزیزان هستیم. شک ندارم که شما نیز با بنده هم عقیده هستید که هفته گذشته بسیار جنجالی بود؛ از رویداد پلی استیشن میتینگ و رونمایی از کنسول پلی استیشن 4 اسلیم و در کنار آن کنسول میان نسلی پلی استیشن 4 پرو گرفته تا همایش سونی و معرفی گوشی آیفون 7. در این پست قصد داریم به‌صورت جامع به بررسی مهم‌ترین اخبار هفته گذشته بپردازیم؛ پس اگر احساس می‌کنید از خبر مهمی جای مانده‌اید، گیم‌شات را در ادامه مطلب همراهی کنید.

اخبار بازی

از پلی استیشن 4 اسلیم و پرو رونمایی شد

بدون تردید مهم‌ترین خبر هفته گذشته را می‌توان به رونمایی از مدل‌های جدید کنسول پلی استیشن 4 اختصاص داد. در چهارشنبه هفته گذشته طی برگزاری مراسم پلی استیشن میتینگ، کمپانی سونی اقدام به رونمایی از کنسول پلی استیشن 4 اسلیم کرد؛ اما این پایان کار نبود و به معرفی برند جدید کنسول دیگر خود به نام پلی استیشن 4 پرو پرداخت. طبق گفته سونی، مدل اسلیم پلی استیشن 4 در هفته آینده به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه آن باید مبلغی بالغ بر 300 دلار هزینه کنند. این در حالی بوده که مدل پلی استیشن 4 پرو که قرار است در ماه نوامبر روانه بازار شود، قیمتی 400 دلاری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به خبر «از کنسول پلی استیشن 4 پرو رسما رونمایی شد» مراجعه کنید.

سونی تنها شرکتی نبود که روز چهارشنبه هفته گذشته بسیار سر و صدا ساز شد چرا که شرکت بلند آوازه اپل نیز در روز چهارشنبه به روی صحنه رفت و به رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس پرداخت. در اواخر این کنفرانس، اپل از آمار فروش بالای بازی Pokemon Go خبر داد و گفت این بازی تا به الان 500 میلیون بار دانلود شده است که به در نوع خود بی‌نظیر است و همتایی نمی‌توان برای آن نام برد؛ همچنین یک نسخه از این بازی برای ساعت هوشمند اپل نیز در دسترس خواهد بود.

ایکس باکس وان همچنان می‌درخشد

در خبری دیگر، NPD اقدام به انتشار آمار و ارقام جدیدی از میزان فروش و درآمدهای به‌دست آمده شرکت‌ها و کنسول‌های مختلف در آگوست 2015 در هفته قبل کرده است. طبق آمار به‌دست آمده مایکروسافت توانسته با کنسول ایکس باکس وان باری دیگر به عنوان پرفروش‌ترین کنسول در ایالات متحده برای دومین ماه متوالی انتخاب شود و در ردیف اول قرار بگیرد. لازم به‌ذکر بوده که ماه آگوست، اولین ماه انتشار مدل جدید این کنسول یعنی ایکس باکس وان اس بوده که بدون تردید در فروش بیشتر آن تاثیر به‌سزایی داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به خبر «فروش بهتر ایکس باکس نسبت به پلی استیشن برای دومین ماه پیاپی» مراجعه شود.

نبردی حماسی در Titanfall 2

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Titanfall 2 منتشر شده که در آن می‌توان به پای مبارزه‌ای جذاب و نفسگیر نشست؛ برروی این تریلر آهنگ بسیار هیجان انگیزی به نام Come Together قرار داده شده که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده کنید.

توپ و تور رایگان!

در هفته گذشته شرکت «توکی اسپرتز» (2K Sports) ناشر بازی NBA 2K17 طی خبری از در دسترس بودن مقدمه رایگان این بازی بسکتبالی زیبا برای دو کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 اطلاع داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به خبر «هم‌اکنون اقدام به دانلود مقدمه بازی NBA 2K17 کنید» مراجعه کنید.

برتری ایکس باکس وان اسکورپیو نسبت به پلی استیشن 4 پرو

بعد از معرفی کنسول پلی استیشن 4 پرو، مسئولین کمپانی صاحب نام مایکروسافت نیز ساکت ننشستند و طی خبری از برتری کنسول ایکس باکس وان اسکورپیو نسبت به محصول جدید سونی اطلاع دادند. از جمله برتری‌های نام برده شده می‌توان به پشتیبانی ایکس باکس وان اسکورپیو از درایو 4K Blu-ray نام برد که سونی فاقد آن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به خبر «مایکروسافت: ایکس باکس وان اسکورپیو از پلی استیشن 4 پرو قدرتمندتر است و از درایو 4K Blu-ray پشتیبانی می‌کند» مراجعه شود.

به پایان مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در حوزه بازی‌های ویدیویی رسیده‌ایم؛ اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسول پلی استیشن 4 پرو هستید، پیشنهاد می‌کنم  مقاله «هر آنچه که باید در مورد کنسول پلی استیشن 4 پرو بدانیم» به ترجمه آقای کیان کاظیم را از دست ندهید.

 بی‌صبرانه منتظر دیدگاه‌های شما در خصوص هفته‌ای که گذشت، هستیم.

نظر شما در مورد خلاصه اخبار بازی در این هفته چه بود؟
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز