baznashr

گیم‌شات: شاهد تریلر نهایی بازی ReCore باشید

on .

چیزی به زمان عرضه‌ یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت نمانده است و در فاصله یک هفته به انتشار این عنوان، مایکروسافت تریلر نهایی بازی ReCore را منتشر کرده و جزئیات زیادی از بخش داستانی آن را به اشتراک گذاشته است. برای تماشای این تریلر با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید.

همانطور که گفته شد، تنها یک هفته به انتشار بازی موردانتظار ReCore باقی مانده و از این جهت مایکروسافت تریلر نهایی ReCore را به اشتراک گذاشته است. در تریلر نهایی بازی ReCore، پدر شخصیت اصلی بازی به نام «Dr. Thomas Adams» داستان آن را روایت می‌کند به «Joule» (شخصیت اصلی بازی) خاطر نشان می‌کند که چگونه در این طبیعت بی‌رحم جان سالم به در ببرد. این تریلر علاوه رغم بخش داستانی، جزئیاتی از گیم‌پلی بازی ReCore را نیز به تصویر می‌کشد که در آن تمامی حرکت‌ها و عکس‌العمل‌های شخصیت اصلی نشان داده می‌شود. جالب اینکه پدر Joule، امن‌ترین راه موجود را مخرب‌ترین و خطرناک‌ترین راهِ موجود می‌داند.

اما جزئیات مربوط به این تریلر از زبان مایکروسافت نیز حاوی اطلاعات جالبی بوده است. مایکروسافت در کنار عرضه این تریلر، صداپیشه و بازیگر شخصیت Joule را نیز معرفی کرد که خانم « اریکا سوتو» (Erika Soto) در آن نقش‌آفرینی می‌کند. هنرپیشگی‌ و صداگذاری شخصیت Dr. Thomas Adams نیز به عهده‌ «کانر ترینیر» (Connor Trinneer) خواهد بود که پیش از این در آثار سینماییِ بسیار زیادی از جمله  Star Trek: Enterprise و Stargate Atlantis  نقش‌آفرینی کرده بود. همچنین برای اولین بار از شخصیت «کای برن» (Kai Brehn) در این تریلر رونمایی خواهد شد که هنرپیشگی او نیز توسط «هری شام» (Harry Shum) انجام خواهد شد.

در پایین برخی از تصاویر منتشر شده از پشت‌ صحنه ساخت بازی ReCore را مشاهده می‌کنید:

بازی ReCore در تاریخ سیزدهم اکتبر سال جاری، مصادف با 22 مهرماه امسال برای برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که بازی ReCore با مبلغ 40 دلار به فروش می‌رسد و نسبت به یک بازی کامل مبلغ کمتری را می‌طلبد. مایکروسافت دلیل کم‌تر بودن قیمت این بازی را جدید بودنِ این IP گزارش داده است. با این‌حال باید تا زمان عرضه بازی صبر کرد تا شاهد بازخوردِ هواداران نسبت به آن باشیم.

در پایان شما را دعوت به تماشای تریلر نهایی این بازی می‌کنیم:

نظراتتان را در این رابطه با گیم‌شات در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز