baznashr

گیم‌شات: معرفی برخی از مهم‌ترین مادهای بازی No Man’s Sky

on .

چندی پیش، مادهای بازی No Man’s Sky توسط مادسازان روانه‌ بازار شد که برخی از آن‌ها ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌کشیدند. No Man’s Sky که به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری لقب گرفته بود، چندی پیش به بازار جهانی عرضه شد و بازخوردهای بسیاری را از سوی طرفداران دریافت کرد که اغلب آن‌ها مربوط به مشکلات نسخه‌ رایانه‌های شخصی ایk بازی می‌شد. No Man’s Sky که با یک هدف جاه‌طلبانه و شگفت‌انگیز پا به صنعت بازی‌های ویدئویی گذاشته بود، نتوانست به اندازه تریلرهایش مکانیزم‌ها و طبیعت شگفت‌انگیزش را به تصویر بکشد. حال پس از گذشت چند هفته از عرضه این بازی، برخی از مادسازان تصمیم به انتشار مادهای جالبی برای این بازی گرفته‌اند که در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترینِ آن‌ها خواهیم پرداخت. با گیم‌شات همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید، بازی No Man’s Sky به طور رسمی منتشر شده و در حال حاضر برای دارندگان دو پلتفرم پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. مادهای منتشر شده برای عنوان مذکور، اغلب جزئی و فرعی خوانده می‌شوند و در کل ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را به بازی نخواهند بخشید. با این‌حال در ادامه برخی از مهم‌ترین مادهای منتشر شده برای این بازی تاکنون را مرور خواهیم کرد.

Super Hyperdrive

اولین ماد منتشر شده برای بازی No Man’s Sky، «سوپر هایپردرایو» (Super Hyperdrive) نام دارد که منجر به تغییر در برخی از فاکتورهای مربوط به Hyperdrive خواهد شد؛ یا به عبارتی دیگر، مقدار فضایی که توسط Hyperdrive پوشش داده می‌شود به سطح 1000 خواهد رسید. ماد مذکور توسط Atomicinf ساخته شده است.

Atomicinf در این رابطه می‌گوید:

این ماد در اولین نگاه ثابت می‌کند که اکثریت فایل‌ها داده، مانند جدول تکنولوژی و ارتقا، امکان تغییر و تحول خواهند داشت. بدین منظور، این ماد کمک شایانی برای ورود و تولید سایر مادهای مربوط به بازی خواهند داشت که علاوه بر دریافتن نحوه تولید ورودی جدید به جدول، نحوه ادغام کردن آن‌ها را نیز تعیین می‌کند

ماد سوپر هایپردرایو همان‌طور که انتظار می‌رود، به راحتی می‌تواند سطح سختی و دشواری مراحل بازی را به میزان چشم‌گیری کاهش دهد. این ماد به راحتی می‌تواند سیستم گردش میان-کهکشانی بازی را دگرگون سازد؛ بدین منظور که ماد سوپرهایپردرایو علاوه بر افزایش میزان سوخت مربوط به سفرهای میان-کهکشانی، الگوریتم آن را نیز به طور کلی تغییر خواهد داد و از این طریق زمان رسیدن به مرکز کهکشان (هدف اصلی بازی) نیز بسیار ساده‌تر از گذشته خواهد بود. با این‌حال پیدا کردن منابع مربوط به Warp cell همچنان به عنوان یکی دغدغه‌های اصلی بازی محسوب می‌شود. شما می‌تواند این ماد را از اینجا دانلود نمایید.

Cel-Shading/Graphics Mod

مدت زیادی از عرضه بازی No Man’s Sky نمی‌گذرد و به همین منظور، مادهای گرافیکی زیادی برای آن عرضه نشده است. با این‌حال یکی از بهترین مادهای منتشر شده برای بازی No Man’s Sky که جنبه گرافیکی آن را هدف قرار داده، SweetFX نام دارد که توسط مجموعه KeriaGaming طراحی و تولید شده است. این ماد با حذف کردن برخی از جنبه‌های گرافیکی و افزودن ویژگی cel-shading filter، حال و هوای بازی را به عناوینی همچون Borderlands نزدیک می‌کند.

طبق گفته‌ سازندگان با فعال سازی این ماد بر روی بازی  No Man’s Sky، بازی شباهت‌ها بسیار زیادی با عنوان پرطرفدار Borderlands خواهد یافت. دو تصویر زیر ماهیت این ماد، قبل و پس از فعال سازی را نشان می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید این ماد را هم‌اکنون از اینجا دانلود کرده و فعال نمایید.

Fast-Action

یکی از مهم‌ترین و برترین مادهای منتشر شده که ضروری خطاب می‌شود، مربوط به سیستم حرکت در سیارات بازی می‌شود. Fast-Action به راحتیِ فشردن یک کلیک فعال شده و تغییرات شگفت‌انگیزی در محیط بازی اتخاذ می‌کند. با پایین نگه داشتن کلید ماوس، این ماد فعال خواهد شد و تغییرات بسیار زیادی بر روی سرعت بازیکنان ایجاد می‌کند. با این‌حال عملیات ذکر شده ممکن است موجب فروش تصادفی منابع موجود در بازی شود، اما مطمعنا ارزشش را دارد.

برای دریافت این ماد نیز در اینجا کلیک کنید.

Holo Icons

اگر در حین انجام بازی No Man’s Sky احساس کرده‌اید که آیکون‌های موجود در فضای آن می‌تواند زیباتر و جذاب‌تر شوند، باید گفت که شما اولین نفری نیستید که چنین فکری می‌کند. ایده‌ خلاقانه‌ای که یکی مادسازان تصمیم به طراحی آن گرفته و با استفاده از آن جلوه خاصی به محیط بازی بخشیده است. با استفاده از این ماد تمام آیکون‌های موجود در بازی از حالت دو بُعدی به سه بُعدی تغییر خواهند کرد که جلوه‌ زیبایی به محیط بازی خواهد بخشید. تصویر زیر، نمایی از حالت فعال این ماد را به نمایش می‌کشد.

مادهای بازی No Man's Sky

شما می‌توانید ماد Holo Icons را از اینجا دانلود و بر روی خود فعال نمایید.

No Man’s Sky Trainer

به جرعت برای عده کثیری از افراد آماتور و تازه‌کار، وجود این ماد ضروری است. اجازه دهید که با فعال سازی این ماد بر روی No Man’s Sky، طبیعت آن را به طور کلی دگرگون کرده و روند آن را آسان‌تر کنیم. این ماد منجر به تکمیل کلیه منابع موجود در بازی و همچنین میزان سلامت جسمی شما خواهد شد. علاوه بر آن، جت‌پک حاضر در بازی نیز تا زمان بیشتری شما را پشتیبانی خواهد کرد. کافیست که یک دکمه را فشار داده تا میزان بسیار زیادی از منابع موجود در بازی را از آنِ خود کرده و شکست ناپذیر شده و سفینه‌ خود را سوخت‌گیری کنید. با این ماد تمامی چالش‌های موجود در بازی به مقدار صفر نزدیک خواهند شد و بدین منظور، گشت و گذار در دنیای No Man’s Sky ساده‌تر و جذاب‌تر دنبال می‌شود. با استفاده از این ماد و سوپرهایپردرایو به راحتی می‌توانید رکورد جدیدی را در رسیدن به مرکز کهشکان ثبت کنید.

کاملا واضح است که اگر قصد اجرای بازی در حالت معمولی و صحیح خود را دارید، این ماد به درد شما نخواهد خورد. چراکه با فعال‌سازی آن تمامی چالش‌ها و نیازهای بازیکنان برطرف شده و مسیر رسیدن به مرکز کهکشان تا میزان چشم‌گیری هموار خواهد شد. تصویر زیر، حالت فعال این ماد بر روی بازی No Man’s Sky را نشان می‌دهد.

برای دریافت این ماد کافیست که بر روی اینجا کلیک کرده و آن را فعال‌سازی کنید.

Rick and Morty

یکی دیگر از مادهای جالب منتشر شرده برای بازی No Man’s Sky، «ریک اند مورتی» (Rick and Morty) نام دارد که روند ظاهری بازی را به طور کامل دگرگون خواهد کرد. این ماد مستقیماً بر روی اجزای تشکیل دهنده‌ بازی تمرکز کرده و تغییرات جالبی را بر روی آن اتخاذ می‌کند. ظاهر کلی آیکن‌ها و جلوه‌‌های موجود در بازی توسط این ماد تغییر خواهد کرد که حتی لوگوی ابتدایی بازی (که متعلق به استودیوی Hello Games) است را نیز تغییر می‌دهد. علاوه بر این‌ها، موسیقی و صدای موجودات بازی نیز تحت تأثیر این ماد قرار گرفته و تغییرات جالبی در آن ایجاد خواهد شد.

برای دانلود این ماد نیز، کافیست که اینجا کلیک کرده و آن را بر روی بازی خود فعال‌سازی کنید.

در مجموع مدت زیادی از انتشار بازی نمی‌گذرد، اما با این‌حال شاهد فعالیت چشم‌گیرم مادسازان برای بازی No Man’s Sky بوده‌ایم. نمونه‌ای از جالب‌ترین و بهترین مادهای منتشر شده تا کنون را که توسط وب‌سایت گیم‌اسپات لیست شده بود به همراه مزایا و معایبشان مطالعه کردید. امیدوارم این مطلب نیز مورد رضایت شما کاربران گیم‌شات قرار گرفته باشد.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز