baznashr

مدیر کل زد تی ای طراحی بدون حاشیه گوشی Nubia Z9 را تایید کرد

on .

هر دو گوشی نوبیا زد 9 مکس و نوبیا زد 9 مینی در واقع نسل‌های جدیدی از نوبیا زد 7 مکس و نوبیا زد 7 مینی هستند که ماه جولای سال گذشته میلادی معرفی شدند. اما آنچه باعث شده خیلی‌ها منتظر دیدن پرچمدار اصلی این شرکت یعنی نوبیا زد 9 باشند تصاویری است که چندین بار از این گوشی با نمایشگر بدون حاشیه فاش‌شده است که برخی آن را شایعه می‌دانستند.

اما امروز مدیر کل زد‌تی‌ئی ضمن تایید طراحی بدون حاشیه گوشی نوبیا زد 9 اعلام کرده است این دستگاه به زودی معرفی خواهد شد ولی به تاریخ دقیق ان اشاره نکرده است. به نظر می‌رسد با توجه به سخنان Ni Fei برخی از اطلاعات قبلی به نوعی تایید می‌شود. وی همچنین از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعات دیگری به صورت رسمی در اختیار عموم قرار داده که باعث می‌شود قبول کنیم تصاویری که قبلا از این گوشی منتشر شده کاملا واقعی هستند. تاکید آقای فی مجددا بر رونمایی این محصول در آینده نزدیک بوده است.

از آنجایی که انتظار می‌رود گوشی نوبیا زد 9 قوی‌ترین محصول کمپانی زدتی‌ای باشد به نظر می‌رسد باید مشخصات فنی آن در مشابه یا بهتر از نوبیا زد 9 مکس با پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810، رم 3 گیگابایتی، دوربین پشت 16 و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 5.0.2 آب نبات چوبی و رابط کاربری Nubia UI 2.8 باشد.

بنابراین نوبیا زد 9 می‌تواند به همان پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام، 3 یا 4 گیگابایت رم، نمایشگر بزرگتر از 5 اینچ با رزولوشن Full HD یا QHD و همان سنسور دوربین مشابه نوبیا زد 9 مکس مجهز شود. به هر حال به زودی همه چیز مشخص خواهد شد و اگر تا آن زمان جزئیات جدیدی منتشر شد حتما آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ZTE-Nubia-Z9 1-leak2

ZTE-Nubia-Z9-leak 41

ZTE-Nubia-Z9-leaked-image 2

ZTE-Nubia-Z9-leaked-image 1

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز