baznashr

[ویدیو] تست استحکام وان‌پلاس ۳

on .

[ویدیو] تست استحکام وان‌پلاس ۳

وان‌پلاس ۳ کمتر از دو ماه پیش معرفی شد و از آن جمله گوشی‌هایی بود که پیش از عرضه سروصدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخته بود. بعد از معرفی رسمی هم وان‌پلاس ۳ در برابر گوشی‌های مدعی مثل گلکسی S7 سامسونگ و آیفون ۶s قرار گرفت؛ این در حالی‌ست که قیمت این گوشی چینی چیزی معادل نصف قیمت این گوشی‌ها (حدود ۴۰۰ دلار) است.

در این ویدیو گوشی وان‌پلاس ۳ با معیارهای استاندارد و توسط دستگاه با آزمون استحکام سنجیده می‌شود.

اما به‌جز قیمت، وان‌پلاس ۳ بیش‌تر از هرچیزی به‌خاطر رم ۶ گیگابایتی‌اش معروف شد؛ اتفاقی که در صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار جدید و قابل‌بررسی بود. تراشه‌ی این گوشی همان تراشه‌ای است که در گلکسی S7 به کار رفته و به همین خاطر است که در تست‌های سرعت توانایی رقابت با گوشی‌های مدعی سال ۲۰۱۶ را داشت. مشخصات فنی قوی این گوشی به نسبت قیمتش توجه همه را به خود جلب کرد تا معلوم شود آیا مشخصاتی که روی کاغذ خیلی به چشم می‌آیند، در عمل هم خوب ظاهر می‌شوند یا خیر؟ تجربه‌ی کاربری این گوشی البته به‌خوبی آن‌چه به نظر می‌رسید نبود اما هنوز هم با این قیمت نمی‌توانید گوشی هوشمندی را با چنین مشخصاتی پیدا کنید.

به‌غیر از این‌ها در مورد هر گوشی که به‌صورت جدی در رقابت حاضر می‌شود، باید دید در سایر تست‌ها چطور عمل می‌کند؟ یکی از چیزهایی که در این تست‌ها بررسی می‌شوند، استحکام گوشی است. در این‌جا ویدیوی تست استحکام وان‌پلاس ۳ را با هم می‌بینیم.

همان‌طور که می‌دانید برای تست‌های استحکام معیارها و روش‌های متفاوتی وجود دارد. در بعضی تست‌ها گوشی‌های رقیب با هم مقایسه شده و در آزمون‌هایی با شرایط یکسان محک زده می‌شوند. در بعضی تست‌ها هم یک گوشی با معیارهای استاندارد سنجیده شده و نتایج در بررسی‌های جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در ویدیوی زیر وان‌پلاس ۳ با معیارهای استحکام گوشی هوشمند سنجیده می‌شود و آزمون‌های خم شدن، پیچاندن، غلتیدن، سقوط، ضربه، دقت سنسور، توان دکمه‌ها، قدرت USB و شرایط آب‌وهوایی به‌وسیله‌ی دستگاه روی آن انجام می‌شود.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و این ویدیو را ببنید.

[ویدیو] تست استحکام وان‌پلاس ۳

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز