baznashr

نقشه‌ی داخلی ورزشگاه‌های المپیک به Google Maps اضافه شد

on .

527694236

گوگل برای کسانی که مشتاق سفر به ریودوژانیرو و حضور در سالن‌ بازی‌های المپیک بودند اما ناکام ماندند، دست به کار شده است!

نقشه داخلی ۲۵ سالن ورزشی سرپوشیده و ۱۲ سالن روباز به Google Maps اضافه شده است.

سرویس نقشه‌ی Google Maps از امروز امکانی را فراهم کرده که حس حضور در ریودوژانیرو را به شما القا می‌کند. جزییات جدیدی که در نقشه‌های گوگل گنجانده شده، شامل ۲۵ سالن ورزشی سرپوشیده و ۱۲ سالن روباز است که محل برگزاری رقابت‌های المپیک هستند. به‌روزرسانی نقشه‌ها به مناسبت بازی‌های المپیک، تصاویری را از خیابان‌ها و محله‌های مشهور ریودوژانیرو به نقشه‌ی این شهر اضافه کرده است.

چند ماه پیش هم المپیک ۲۰۱۶ بهانه‌ای شده بود که گوگل در آخرین به‌روزرسانی نقشه‌ها، اطلاعات کاملی را از خطوط اتوبوس، مترو و دوچرخه‌سواری ریودوژانیرو و سایر شهرهای برزیل در Google Maps بگنجاند.

Maracana

همان‌طور که پیش از این گفته شده بود، از جمله برنامه‌های گوگل برای به‌روزرسانی‌های بعدی نقشه‌های Google Maps، ارایه‌ی نقشه‌های داخلی سه‌بعدی است که این قابلیت در حوزه‌ی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده جای خواهد گرفت.

البته در مورد المپیک، گوگل هنوز حرفی از قابلیت‌های ویژه با استفاده از فناوری واقعیت مجازی نزده است اما با این‌حال جای تعجب نخواهد داشت اگر به‌زودی بشنویم Google Maps در این زمینه هم اقداماتی کرده و می‌خواهد چیزهای جدیدی را به‌ویژه در اپلیکیشن‌های موبایلی برای علاقه‌مندان به المپیک رو کند.

منبع: Recode

نقشه‌ی داخلی ورزشگاه‌های المپیک به Google Maps اضافه شد

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز