baznashr

نتایج بنچمارک نکسوس M1 اچ تی سی فاش شد؛ اندروید نوقا و حافظه رم ۴ گیگابایتی

on .

نتایج بنچمارک نکسوس M1 اچ تی سی فاش شد؛ اندروید نوقا و حافظه رم ۴ گیگابایتی

بسیاری از شایعات مطرح شده در مورد نکسوس‌های آینده‌ی گوگل حکایت از این دارد که سری جدید توسط کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی تولید خواهد شد. نسل جدید گوشی‌های هوشمند اندروید شامل دو نسخه‌ی S1 با نمایشگر ۵ اینچی و M1 با نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد بود، هرچند نمی‌توان به قطع یقین در این خصوص اظهار نظر کرد. ‌اچ‌تی‌سی در صورت ساخت این گوشی‌های هوشمند، چهارمین گجت نکسوسی خود را راهی بازار خواهد کرد.

روز گذشته نتایج بنچمارک منتسب به نکسوس M1 در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شد که اطلاعات جالب توجهی را در مورد این گوشی هوشمند در اختیارمان قرار داده است. نتایج مورد نظر مربوط به بنچمارک GeekBench است. با ترکیب نتایج حاصل از بنچمارک و گمانه‌های پیشین، انتظار می‌رود نکسوس M1 با بهره‌گیری از اندروید نوقا، نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ راهی بازار شود.

همچنین باید به بهره‌گیری از سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی گوشی و نیز تعبیه‌ی سنسور اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده نکسوس M1 به ترتیب در نسخه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. درگاه مورد استفاده برای شارژ و انتقال اطلاعات نیز USB نوع C خواهد بود.

امتیاز این گوشی در بنچمارک GeekBench برای حالت تک هسته‌ای عدد ۲۰۸۴ و برای حالت چند هسته‌ای ۴۹۶۹ تعیین شده است. انتظار می‌رود اوایل پاییز سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نسل جدید نکسوس‌های گوگل باشیم.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز