baznashr

Google Assistant جدید در نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google رویت شد

on .

معمولا ویژگی‌های جدید و مناسب ابتدا در نسخه آزمایشی اپلیکیشن گوگل اضافه می‌شوند. حال در نسخه ۶.۱ این اپلیکیشن نهایتا دریافتیم که دستیار جدید Google Assistant چگونه کار می‌کند و چگونه این بخش می‌تواند به عنوان یکی از بهترین دوستان شما مبدل شود.

وب‌سایت Android Police چندین خط کد در فایل APK این نسخه جدید یافته که بر اساس آن‌ها گفته شده دستیار صوتی یاد شده به محض اینکه نیاز به آن داشته باشید آماده به خدمت خواهد بود. این نسخه جدید البته هنوز در دسترس نیست، اما گوگل اغلب پیش از اینکه ویژگی‌ جدیدی را به سرویس‌های خود اضافه کند، آن‌ها را مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهد. انتظار می‌رود دستیار جدید Google Assistant هنگام عرضه عمومی که گفته می‌شود همزمان با اندروید نوقا خواهد بود، قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند.

چند آیکون جدید نیز به اپلیکیشن گوگل اضافه شده که احتمالا هر کدام برای یکی از ویژگی‌های جدید دستیار صوتی گوگل است که طی کنفرانس Google I/O در ماه می معرفی شد.

google assistant

جستجو در اپلیکیشن‌های شما از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که گفته می‌شود در نسخه جدید دستیار گوگل اضافه شده است. قابلیت جدید دیگر این است که امکان یافتن محتوای مختلفی که در دل سایر اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی‌هوشمند یا تبلت شما قرار دارند را نیز برایتان فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز قابل استفاده نیست ولی یکی از مواردی خواهد بود که در نسخه نهایی دستیار Google Assistant اضافه خواهد شد.

در نهایت ویژگی دیگری به این اپلیکیشن اضافه شده که با استفاده از آن می‌توان نتایج جستجو‌ها در جعبه جستجو را غیرفعال کرد. بدین طریق با لمس کردن جعبه جستجو، دیگر شاهد نمایش یافتن جستجو‌ها و پیشنهادهایی که از طرف گوگل و بنا به سلیقه شما ارائه می‌شوند نخواهید بود.

google assitant

برای بهره گرفتن از قابلیت‌های جدید مورد اشاره اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google App را نصب کرده‌اید. اگر این بروزرسانی برای شما در دسترس نیست می‌توانید از وب‌سایت APK Mirror نسبت به دانلود‌ آن اقدام کنید.

اپلیکیشن گوگل با گسترش امکانات و نیز دستیار صوتی خود قصد دارد به عنوان قلب تپنده دستگاه شما از قدرت جستجو خود برای ایجاد یک تفاوت عمده و اصلی در سیستم‌عامل اندروید استفاده کند. 

نظر شما در مورد نسخه جدید اپلیکیشن گوگل و نیز امکانات جدید آن چیست؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز