baznashr

گیم لانچر سامسونگ به‌زودی امکانات جدیدی خواهد یافت

on .

اگر صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی S7‌ یا گلکسی S7 Edge سامسونگ باشید حتما با «گیم لانچر» (Game Launcher) و اپلیکیشن Game Tools سامسونگ آشنا هستید. بر اساس یک گزارش جدید هر دوی این اپلیکیشن‌ها به‌زودی یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت خواهند کرد که امکانات جدیدی بسیار زیادی را به آن‌ها اضافه می‌کند. بر اساس اعلام سایت SamMobile به‌روزرسانی جدید  گیم لانچر قابلیت جدیدی به نام Game Scene خواهد داشت. این قابلیت یک هاب تمام‌صفحه است که تمام بازی‌های نصب‌شده روی گوشی را با فرمتی زیبا نمایش می‌دهد.

به‌روزرسانی جدید گیم لانچر سامسونگ امکانت جدید زیادی از جمله هاب Game Scene، جداسازی نوتیفیکیشن‌های مربوط به بازی‌ها، دکمه‌ی شناور نمایش اطلاعات باتری و حافظه‌ی گوشی در داخل بازی‌ها و ضبط و انتشار آسان گیم‌پلی خواهد داشت.

همچنین بخش نوتیفیکیشن‌های مربوط به بازی‌ها هم جدا شده تا از شلوغ شدن رابط کاربری گوشی جلوگیری شود. گیم لانچر همچنین بخش مجزایی برای بازی‌های ترند خواهد داشت که در آن می‌توانید بازی‌ها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود بیفزایید. هاب Game Scene به شما اجازه خواهد داد تا به‌سرعت عضو برخی کانال‌های خاص یوتوب شوید که برای دسترسی به ویدیوهای مرتبط با بازی‌ها بسیار مفید است.

این به‌روزرسانی جدید امکانات جدیدی هم برای اپلیکیشن Game Tools خواهد داشت. اپلیکیشن Game Tools به یک دکمه‌ی شناور مجهز شده که داخل بازی‌های به نمایش درمی‌آید. این دکمه‌ی شناور میزان باتری، فضای باقی‌مانده از حافظه‌ی داخلی و میزان رم اشغال‌شده را به شما نشان خواهد داد. بر اساس گزارش اعلام‌شده ضبط کردن گیم‌پلی و انتشار آن روی شبکه‌های اجتماعی در به‌روزرسانی جدید بسیار آسان‌تر خواهد بود. هنوز زمان دقیق انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست ولی اگر خبر جدیدی در این رابطه به دست ما برسد قطعا آن را در اختیار خوانندگان دیجی‌کالا مگ قرار خواهیم داد.

منبع: Android Authority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز