baznashr

قطع شبکه همراه اول بر اثر انفجار لوله‌ی گاز در غرب تهران

on .

انفجار خط لوله‌ی انتقال گاز شمال غرب تهران موجب قطع شبکه همراه اول و خطوط تلفن ثابت در غرب تهران شد. این حادثه که بنا بر گزارش ایرنا در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه‌ی بامداد روز جمعه ۲۸ خرداد در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار روی داد موجب ایجاد گودالی به طول ۱۰۰ متر و عرض بیش از ۵۰ متر شده است.

بنا بر اعلام اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران بر اثر این انفجار خطوط انتقال فیبر مخابرات مرکز شهید کاظمیان استان تهران آسیب جدی دیده و ارتباطات مشترکین همراه اول در منطقه‌ی شمال غرب تهران فعلا دچار اختلال است.

قطع شبکه همراه اول بر اثر انفجار لوله‌ی گاز در غرب تهران

در پی این حادثه محمدرضا بیدخام، مدیرکل دفتر روابط عمومی مخابرات تهران، در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به این که بالغ بر ۵۵ هزار خط ثابت در مرکز شهید کاظمیان مختل شده اعلام کرد به دلیل حجم بالای خسارات نمی‌توان زمان مشخصی را برای بازگرداندن ارتباط تلفنی مشترکان در این منطقه بیان کرد. وی افزود پیش‌بینی می‌شود بتوانیم مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول را تا ۲۴ ساعت آینده رفع کنیم. بنا بر اعلام روابط عمومی مخابرات تهران تمهیداتی در نظر گرفته شده که مشترکان همراه اول در غرب تهران در مدت قطع شبکه همراه اول می‌توانند از طریق ارتباط رومینگ به شبکه‌ی ایرانسل و رایتل متصل شوند.

اپراتور همراه اول هم در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از مشترکان خود اعلام کرده که به‌محض صدور مجوز ورود از سوی نیروی امدادی و انتظامی اقدامات فنی لازم را برای رفع مشکل آغاز خواهد کرد.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز