baznashr

انتشار نتایج بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی A9 با چیپست اسنپدراگون ۶۲۰

on .

سامسونگ در حال کار بر روی عضو جدید خانواده گوشی های سری A خود با نام گلکسی A9 می باشد.مدتی پیش اولین خبرها از این گوشی منتشر گردید و حالا شاهد انتشار اطلاعاتی از آن با شماره مدل SM-A9000 در لیست بنچمارک GeekBench هستیم.

گوشی Galaxy A9 در بنچمارک گیک بنچ با تراشه اسنپدراگون ۶۲۰ ( Snapdragon 620 ) تست شده که پردازنده آن شمال چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A53 بر پایه معماری big.LITTLE می باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، گلکسی A9 با نام Samsung SM-A9000 در آزمون تک هسته ای به امتیاز ۱۴۴۶ و چند هسته ای به امتیاز ۴۱۳۴ دست یافته است.

galaxy-a9-bechmark

بر اساس اطلاعاتی که مدتی پیش از این گوشی در لیست وارداتی شرکت Zauba هند دیده شده بود ، گلکسی A9 مجهز به نمایشگری با ابعاد ۶.۰ اینچ، دارای دقت تصویر ۱۰۸۰p بوده و علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۶۲۰ شرکت کوالکام به همراه واحد گرافیکی آدرنو ۵۱۰ به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین شایعه شده است که این گوشی همانند تلفن هوشمند گلکسی A8 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سامسونگ همچنین به تازگی گواهینامه FCC نسخه ۲۰۱۶ گوشی های Galaxy A3 و A5 و A7 را دریافت کرده و بزودی شاهد معرفی سری جدید رده های مختلف گوشی های گلکسی A خواهیم بود.

منبع : gsmarena

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز