baznashr

فصل سوم سریال فارگو هم ساخته می‌شود

on .

همین‌طور که حالا در میانه‌ی فصل دوم سریال فارگو به سر می‌بریم، شبکه‌ی FX خبر ساخت فصل سوم را می‌دهد.

فصل دوم سریال فارگو آذرماه تمام می‌شود.

پخش این سریال از سال 2014 آغاز شده و هر فصل آن 10 قسمت است.

این کمدی سیاه و جنایی با داستان مرموز که وسط سرما و برف و یخ آمریکا اتفاق می‌افتد، تا حالا جایزه‌ها و نقدهای مثبت متعددی را به دست آورده، از جمله جایزه‌ی گلدن گلاب به خاطر بهترین سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی؛ به علاوه‌ی سه جایزه‌ی «امی» (Emmy) در سال 2014. این حد از استقبال باعث شده که سازندگان فیلم نسبت به ساخت فصل بعدی دل‌گرم و مطمئن باشند.

چون هر قسمت درباره‌ی یکی از شخصیت‌ها است و در بستر زمانی متفاوتی اتفاق می‌افتد، نمی‌توان هیچ پیش‌بینی دقیقی از اتفاقات فصل بعدی داشت. زمینه‌ی فصل اول داستان در سال 2006 بود و فصل دوم، داستان دیگری در سال 1979 را روایت می‌کرد. احتمال اش هست که بستر ماجراهای فصل سوم هم در همان داکوتای شمالی و ایالت مینه‌سوتا باشد.

پخش این سریال از سال 2014 آغاز شده و هر فصل آن 10 قسمت است.

فصل دوم سریال فارگو آذرماه تمام می‌شود.

سایر دست‌اندرکاران سریال همان‌ها هستند که در ساخت دو قسمت اول همکاری داشتند. نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ همچنان نوآ هاولی (Noah Hawley) هست که اتفاقا هم‌زمان نوشتن سریال دیگری را هم در دست گرفته. این سریال جدید با اقتباس از کتاب «گهواره‌ی گربه» (Cat’s Cradle) نوشته‌ی «کورت ونه‌گات» (Kurt Vonnegut) شکل می‌گیرد.

بازیگرهای اصلی سریال فارگو، «بیلی باب تورنتون»، «آلیسون تولمن»، «کالین هنکس»، «مارتین فریمن« و «کریستین دانست» هستند. سریال بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده که در سال 1996 اکران شده بود. کارگردان فیلم برادران کوئن بودند که از تهیه‌کنندگان سریال فارگو هم هستند.

fargo tv series FX

منبع: Digitaltrends و Theverge

 

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز