baznashr

Dark Souls 3‌ پایان راه این مجموعه خواهد بود

on .

«هیده‌تاکی میازاکی»، کارگردان مجموعه بازی‌های «ارواح تاریک» گفته است که می‌خواهد به این مجموعه پایان دهد. میازاکی اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیم‌اسپات داشته، به این موضوع اشاره کرده است که دیگر نمی‌خواهد Bloodborne یا Dark Souls بسازد.

هیده‌تاکی میازاکی که ساخت شماره‌ی دوم ارواح تاریک را به شخص دیگری سپرده بود، کارگردانی شماره‌ی سوم را خودش بر عهده گرفته است.

میازاکی به گیم‌اسپات گفته است که انتظار دارد «ارواح تاریک 3»، آخرین بازی این مجموعه باشد. میازاکی گفته است:‌ “فکر نمی‌کنم که درست باشد که بدون وقفه در مجموعه‌ی Souls یا Bloodborne بازی بسازیم. من انتظار دارم ارواح تاریک 3 پایان بزرگ این مجموعه باشد.”

کارگردان بازی Demon’s Souls می‌گوید که این تصمیم، فقط هم برای خودش نیست: “فقط هم من نیستم، استودیوی From Software و من هر دو می‌خواهیم در آینده چیزهای جدیدی بسازیم. معتقدم که From Software باید چیزهای جدیدی خلق کند. بازی‌های جدیدی از سمت ما ساخته خواهند شد و ارواح تاریک 3 هم نقطه‌ی مهمی در پیشرفت و تکامل From Software است.”

Bloodborne The Old Hunters

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Bloodborne به اسم The Old Hunters پس فردا عرضه می‌شود.

هیده‌تاکی میازاکی که ساخت شماره‌ی دوم ارواح تاریک را به شخص دیگری سپرده بود، کارگردانی شماره‌ی سوم را خودش بر عهده گرفته است.

ارواح تاریک 3 قرار است در روز 12 آوریل سال آینده‌ی میلادی (24 فروردین 1395) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Bloodborne که The Old Hunters نام دارد هم پس فردا، 24 نوامبر، برای پلی‌استیشن4 عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز