baznashr

فسیل درصدد خرید Misfit با پرداخت ۲۶۰ میلیون دلار است

on .

فسیل درصدد خرید Misfit با پرداخت ۲۶۰ میلیون دلار است

فسیل اعلام کرده که درصدد خرید کمپانی میسفیت، تولیدکننده‌ی انواع گجت‌های پوشیدنی از جمله‌ی دستبند‌های هوشمند سلامتی است. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی در نظر دارد تا با خرید مسیفیت، محصولات خود را در دو حوزه‌ی گجت‌های هوشمند و محصولات کلاسیک به همراه لوازم جانبی مورد نیاز برای هر یک از دو گروه روانه‌ی بازار کند. فسیل اعلام کرده که دلیل اصلی خرید میسفیت، دست یافتن به فناوری‌هایی است که می‌توان از آن‌ها به عنوان چالشی برای تولید گجت‌های پوشیدنی یاد کرد. از جمله‌ی این چالش‌ها می‌توان به مساله‌ی عمر باتری در گجت‌های پوشیدنی اشاره کرد که میسفیت تا حدودی این مورد را حل کرده است.

فسیل انتظار دارد تا فرآیند تصاحب میسفیت تا پایان سال جاری میلادی نهایی شود و این دو کمپانی تا پایان سال بتوانند در قالب یک کمپانی فعالیت کنند. براساس اطلاعات ارائه شده مبلغ رد و بدل شده برای تصاحب میسفیت، ۲۶۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است. سانی وو، موسس میسفیت پس از رفتن به زیر پرچم فسیل به عنوان مدیر فناوری‌های گجت‌های پوشیدنی فسیل به انجام وظیفه خواهد پرداخت. وی همچنین یکی از سمت‌های مدیریتی در میان متخصصان این کمپانی را نیز تصاحب کرده است.

وو در مورد خرید میسفیت توسط فسیل چنین اظهار نظر کرده است:

ما از اینکه در کنار فسیل به توسعه‌ی نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی هوشمند با ویژگی‌هایی نظیر زیبایی و عمر باتری بالا خواهیم پرداخت، بسیار خوشحال هستیم. ما در کنار یکدیگر قادر خواهیم بود تا محصولاتی را با بهره‌گیری از فناوری میسفیت و زیبایی محصولات فسیل روانه‌ی بازار کنیم.

همانطور که اشاره کردیم، فسیل چندی پیش، اولین ساعت هوشمند خود را مبتنی بر اندروید ور معرفی کرد. این ساعت هوشمند با قیمت ۲۷۵ دلار تا اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. ساعت هوشمند فسیل در دو نسخه‌ با بهره‌گیری از بند چرمی و بند استیل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز