baznashr

شیائومی ۱۱ میلیون گوشی ردمی 2A فروخت

on .

ردمی 2 ای

شیائومی که هم اکنون دومین فروشنده بزرگ گوشی در کشور چین محسوب می‌شود به تازگی از فروش یک میلیون گوشی در سه ماه سوم ۲۰۱۵ در کشور هند خبر داده است. این شرکت از نظر میزان فروش در بازار چین پس از هواوی در جایگاه دوم قرار دارد. به تازگی پستی در ویبو منتشر شده که حاکی از فروش ۱۱ میلیون ردمی ۲ ای است که آمار خوبی برای این گوشی به شمار می‌رود. این گوشی که اوایل امسال عرضه شده، ارزان‌ترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود. ردمی ۲ ای تنها ۷۸ دلار (۴۹۹ یوان) قیمت دارد.این گوشی با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه به بازار عرضه شده است.

گوشی‌های ردمی ۲ و ردمی ۲ ای از نظر سخت‌افزاری تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در ردمی ۲ از اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده شده، در حالی که ردمی ۲ ای از چیپست Leadcore L1860C پشتیبانی می‌کند. یک نسخه پرمیوم از ردمی ۲ نیز توسط شیائومی تولید شده است که نسبت به نسخه اصلی ردمی ۲ میزان رم و حافظه بیشتری دارد.

شیائومی در ردمی ۲ ای از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720P استفاده کرده است. برخلاف ردمی ۲ که از اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می‌برد، ردمی ۲ ای از leadcore L1860C از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز برخوردار است. پردازنده گرافیکی Mali-T628 MP2 وظیفه پردازش گرافیکی در ردمی ۲ ای را برعهده دارد. دوربین پشتی و جلویی گوشی به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند که با توجه به قیمت این گوشی مناسب به نظر می‌رسد. گوشی ردمی ۲ ای با اندروید ۵ به بازار عرضه شده و از نسخه ششم رابط کاربری MIUI بهره می‌برد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز