baznashr

اسکرین شات‌ های اپلیکیشن Photo جدید گوگل فاش شد

on .

انتظار می‌رود گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگانش از اپلیکیشن جدید خود برای تصاویر رونمایی کند. پیش از رونمایی از این اپلیکیشن در کنفرانسی که هفته‌‌ی بعد برگزار خواهد شد، اسکرین شات‌های مربوط به این اپلیکیشن منتشر شده که قابلیت‌های آن را تا حدودی نمایش می‌دهد.

اسکرین شات‌های فاش شده از اپلیکیشن جدید Photo گوگل که قرار است هفته‌‌ی بعد در جریان کنفرانس I/O معرفی شود، نشان ‌دهنده‌ی وجود امکانات آشنا و همچنین قابلیت‌های جدید در این اپلیکیشن است. یکی از مواردی که می‌توان به روشنی دید، جدا شدن تصاویر از گوگل پلاس است.

PhotoAppHead

تصاویر موجود بصورت خودکار پشتیبان‌گیری شده و می‌توان با تاریخ روز یا ماه آن‌ها را بازگرداند. یکی از گزینه‌های نمایش تصاویر در این اپلیکیشن مشابه روشی است که در گوگل پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های جدید اضافه شده به این اپلیکیشن می‌توان به Assistant اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان به ایجاد ویدیو، انیمیشن، داستان و موارد دیگر موجود با کاربرد تصاویر پرداخت. این قابلیت باعث می‌شود تا با نگه داشتن تصاویر در قالب ویدیو یا فرمت‌های دیگر، کمی از میزان حافظه‌ی اشغال شده کاست. این قابلیت جایگزین ویژگی Auto Awesome شده است.

با استفاده از اپلیکیشن Photo می‌توان تصاویر را بر اساس موضوع‌های خاصی نظیر اشیا، انسان‌ها و حیوانات مورد جستجو قرار داد. با این اپلیکیشن همچنین می‌شود با دو انگشت روی تصاویر زوم کرد و با کشیدن انگشت به تصویر بعدی رفت و نیز با یک لینک ساده می‌توان تصویر مورد نظر را از طریق پیام کوتاه با موارد دیگر به اشتراک گذاشت. در زمان اشتراک‌گذاری می‌‌توان متا دیتای تصاویر را حذف کرد یا هر زمان که بخواهیم آلبوم به اشتراک گذاشته شده را از طریق لینک ایجاد شده، حذف کنیم.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز