baznashr

گیم شات: منتظر نسخه 5 انیمیشن Sherek باشید

on .

آخرین باری که شرک و رفقایش را روی پرده‌های سینما مشاهده کردیم به سال 2010 بازمی‌گردد که انیمیشن «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After) اکران شد و پرونده شرک بسته شد. در آن دوران دیگر چیزی از شرک باقی نمانده بود که بخواهند این سری را ادامه دهند و تنها، «گریه چکمه پوش» (Puss in Boots) به عنوان نماینده این سری، به کار خود ادامه داد. اما حالا پس از گذشت 6 سال، شاید خیلی‌ها دلشان برای شرک تنگ شده باشد و احتمالا وضعیت اعضای دریم ورکز هم به همین شکل است. به نظر می‌رسد که بعد از اتفاقات اخیر، ساخت انیمیشن Shrek 5 چندان دور از ذهن نباشد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

گفتیم اتفاقات اخیر، همان طور که می‌دانید، کمپانی NBCUniversal قرار است که استدیوی DreamWorks Animation را بخرد. این کمپانی حاضر شده 3.8 بیلیون دلار برای استدیو پول بدهد و «کریس ملداندری» (Chris Meledandri) از استدیوی Illumination Entertainment که در انیمیشن «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) با کمپانی شراکت دارد؛ قرار است در DreamWorks آزادی خلاقانه داشته باشد و به آن‌ها در انجام کارها کمک کند. یکی از این کمک‌رسانی‌ها در زمینه انیمیشن Shrek 5 خواهد بود.

«استیو برک» (Steve Burke) مدیر اجرایی NBCUniversal در مورد حضور «کریس ملداندری» گفته است:

او به شکلی خلاقانه قرار است به ما کمک کند تا مجموعه شرک را احیاء کنیم.

پس به نظر می‎‌‌رسد که که انیمیشن Shrek Forever After آخرین فصل داستان نبوده و انیمیشن Shrek 5 قطعا ساخته خواهد شد. دو سال پیش بود که DreamWorks اعلام کرد که می‌خواهد در لندن با همکاری Merlin Entertainment، یک پارک برای شرک تأسیس کند. همچنین مدیرعامل استدیو، جناب «کتزنبرگ» (Katzenberg) اعلام کرد که ساخت انیمیشن Shrek 5 به احتمال زیاد رخ خواهد داد:

می‌خواهیم بگذاریم فیلم‌های شرک کمی استراحت کنند. اما مطمئن‌ام که که یک فصل دیگر در سری شرک خواهیم داشت، ما تمام نکرده‌ایم و از این مهم‌تر، او هم تمام نشده.

انیمیشن Shrek 5

ظاهرا دوران استراحت شرک به پایان رسیده و با تغییرات صورت گرفته در استدیوی DreamWorks، ساخت قسمت جدید متحمل خواهد بود. قسمت اول شرک، با بازی «مایک میرز» (Mike Myers)، «کمرون دیاز» (Cameron Diaz) و «ادی مورفی» (Eddie Murphy) در سال 2001 منتشر شد و 484 میلیون دلار در جهان فروخت. سه سال بعد، Shrek 2 از راه رسید و 920 میلیون دلار به دست آورد، قسمت سوم در 2007 با 799 میلیون دلار به کار خود پایان داد و قسمت آخر، Shrek Forever After با 753 میلیون دلار کار را تمام کرد.

هدف NBCUniversal از خرید استدیوی DreamWorks این است که نه تنها فیلم‌های خانوادگی و مخصوص کودکان بسازند بلکه شخصیت‌های مشهور و دوست داشتنی استدیو را هم به دنیای سینما بازگردانند. چنانچه آقای «برک» اعلام کرده، این استدیو شاید تولید سالانه‌اش را به 4 فیلم در سال برساند که با این تفاسیر انیمیشن Shrek 5 چندان هم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

آیا با ساخت انیمیشن Shrek 5 موافق هستید؟

 

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز