baznashr

فولکس‌واگن برنامه‌های‌اش برای تعمیر موتورهای معیوب‌اش را مشخص کرد

on .

هفته‌ی گذشته، شرکت فولکس‌واگن برنامه‌های‌اش را برای جمع‌آوری و اصلاح خودروهایی که موتور دیزلی با حجم دو لیتر داشتند، ارسال کرد. خودروهایی که جمع آوری خواهند شد کدی برای حقه زدن به آزمایشات رسمی کنترل انتشار گازهای آلاینده داشتند. شرکت فولکس‌واگن به تازگی برنامه‌های‌اش برای اصالح خودروهای که موتور دیزلی با حجم ۳ لیتری دارند را هم ارسال کرده است.

برخی از موتورهای فولکس‌واگن در ماشین‌های آئودی یا پورش هم وجود دارند.

این برنامه‌، ساختاری متفاوت نسبت به برنامه‌ی هفته‌ی گذشته‌ی این شرکت دارد. در حالی که خودروهایی با موتور دیزل ۲ لیتری، با یک بروزرسانی نرم‌افزاری درست می‌شوند، باید تغییرات سنگین‌تری روی خودروهایی که موتور ۳ لیتری دارند انجام داد. هنوز هم مسوولان، نه برنامه‌ی اول و نه برنامه‌ی دوم را تایید نکرده‌اند.

تا زمانی هم که این اصلاحات تایید و انجام نشوند، تمام خودروهایی که از موتورهای دیزلی با حجم ۲ و ۳ لیتری که فولکس‌واگن ساخته است استفاده می‌کنند، حق خرید و فروش ندارند. برخی از این موتورها، در ماشین‌های آئودی یا پورش هم وجود دارند.

خبرگزاری Daily Kanban اخیرا گزارش داده بود که شرکت فولکس‌واگن، احتمالا برای تقلب در ساخت نرم‌افزارهای خودروی‌اش، به زودی به دادگاه کشیده خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز