baznashr

دانشمندان نجوم کامل ترین نقشه سه بعدی جهان را ارائه کردند

on .

نقشه سه بعدی

دانشمندان نجوم از دانشگاه وارتلو کامل‌ترین نقشه سه بعدی جهان را ارائه کردند. این نقشه دو میلیون سال نوری وسعت دارد و می‌توان امیدوار بود که توسط آن بتوان وسعت جهان را پیش بینی و میزان ماده تاریک را شناسایی کرد.

...

دستیار صوتی Google Now از 70 اپلیکیشن شخص ثالث پشتیبانی می کند

on .

گوگل ناو

گوگل روز گذشته طی اعلانیه‌ای اعلام کرد که از این پس تعداد 70 اپلیکیشن شخص ثالث در نسخه اندرویدی دستیار صوتی گوگل ناو پشتیبانی می‌شود؛ این اپلیکیشن‌ها قادر به نمایش یادآوری‌ها، دریافت اطلاعات مشخص از طریق جستجو و تبدیل‌گر واحدهای مختلف پولی سراسر دنیا به یکدیگر هستند.

...

نگاهی به دوربین‌ اصلی و سلفی جی 4 ال جی

on .

دوربین جی 4

ال‌جی دیشب از نسل جدید پرچمدار خود با عنوان جی 4 رونمایی کرد. جی 4 از نظر ظاهری تغییرات انقلابی به خود ندیده، اما ال‌جی سعی کرده تا عملکرد ماژول‌‌‌های مختلف دوربین را ارتقا ببخشد. یکی از این موارد، دوربین اصلی و سلفی جی 4 است که با بهبودهایی همراه شده است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به دوربین اصلی و سلفی این دوربین داشته باشیم.

...

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۰۸ جی 4 منتشر شد

on .

نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۰۸ جی 4 منتشر شد

جی 4 اولین دستگاهی است که از چیپ اسنپ‌دراگون ۸۰۸ پشتیبانی می‌کند. کوالکام در مراسم رونمایی از این پرچم‌دار، اسنپدراگون ۸۰۸ را بهترین گزینه برای استفاده در جی 4 دانست و اکنون در عمل قدرت این پردازنده را خواهیم دید.

...

۶ موردی که می‌ توانست از جی 4 پرچمدار بهتری بسازد

on .

جی 4

دیشب پرچم‌دار کمپانی ال‌جی رسما پس از شایعات بسیار معرفی شد. جی 4 قطعا نسبت به پرچم‌دار سال گذشته در بخش‌هایی همچون نمایشگر، دوربین و پردازنده عملکرد بهتری خواهد داشت، اما در این مطلب قصد داریم به ۶ موردی بپردازیم که می‌توانست این دستگاه را به پرچمداری بهتر تبدیل کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.

...

زومجی: اولین نگاه به بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 3

on .

Call of Duty: Black Ops 3

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی Call of Duty تحت نام Black Ops 3 رونمایی شد و باز هم تمام نگاه‌ها معطوف به این بازی مولتی میلیاردی شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این بازی، بخش چند نفره آنلاین است که محل تعامل و درگیری میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا به شمار می‌رود. زومجی در مقاله‌ای، به بررسی اولین اطلاعات کلیدی بخش آنلاین Black Ops 3 پرداخته است.

...

کوالکام انتخاب اسنپدراگون 808 در جی 4 را با شایعات حول اسنپدراگون 810 بی‌ ربط خواند

on .

جی 4 ال‌جی

تراشه‌ی اسنپدراگون 810 کوالکام در سال جاری چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. پس از آنکه سامسونگ استفاده از اکسینوس را به تراشه‌های کوالکام ترجیح داد، حال ال‌جی نیز پرچمدار خود را با اسنپدراگون 808 روانه‌ی بازار خواهد کرد. اما کوالکام همچنان به موفقیت اسنپدراگون 810 ایمان دارد.

...

امکان کامنت گذاری برای همه کاربران دراپ باکس فراهم شد

on .

امکان کامنت گذاری برای همه کاربران دراپ باکس فراهم شد

دراپ باکس ماه دسامبر سال گذشته قابلیت جدیدی برای کارهای گروهی و کسب و کارها معرفی کرد، بر اساس آن افراد می‌توانند فایل‌ها را داخل اپلیکیشن ویرایش کرده و از تغییرات یکدیگر اطلاع داشته باشند. حال دراپ‌باکس قابلیت کامنت گذاری را برای تمامی کاربران ارائه کرده تا از این تغییرات به راحتی اطلاع حاصل کنند.

...

تاخیر در پرواز هواپیمایی آمریکا به دلیل قطع ارتباط اپلیکیشن آیپد

on .

تاخیر در پرواز هواپیمایی آمریکا به دلیل قطع ارتباط اپلیکیشن آیپد

چند سال پیش هواپیمایی آمریکا برای تسهیل کار خلبانان خود، آیپد را جایگزین کیف مخصوص خلبانی کرد. حال شب گذشته شماری از پروازهای این هواپیمایی به‌دلیل بروز مشکلاتی در اپلیکیشن آیپد با تاخیر روبرو شد.

...

ال‌ جی انتظار فروش ۱۲ میلیون دستگاه جی 4 را دارد

on .

LG G4

ماه گذشته و پیش از معرفی رسمی ال‌جی جی ۴، این کمپانی انتظار فروش ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی را داشت و حالا چند ساعت پس از برگزاری کنفرانس رسمی رونمایی از این پرچمدار، ال‌جی انتظارات خود را افزایش داده و فروش ۱۲ میلیون دستگاه را هدف قرار داده است.

...

حسگر طیف رنگ در جی 4 ال‌ جی چه کاربردی دارد؟

on .

جی 4 ال‌جی

گوشی جی‌ 4 ال‌جی شب گذشته طی مراسمی به طور رسمی معرفی شد، این گوشی هوشمند از دوربین ۱۶ مگا پیکسلی به همراه دیافراگم F1.8 برخوردار شده است، این لنز ۸۰ درصد نور بیشتری نسبت به گوشی جی 3 به حسگر تصویر می‌رساند. اما حسگر طیف رنگ یا Color Spectrum Sensor موجود در این گوشی چه کاربردی دارد؟ با زومیت همراه باشید.

...

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه اول 2015؛ سود 11.8 میلیونی از درآمد 1.36 میلیارد دلاری

on .

وان M9 اچ تی سی

اچ‌تی‌سی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول 2015 را منتشر کرد. سود خالص این کمپانی تایوانی 11.8 میلیون دلار برآورد شده است، بنابراین به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در حال بازگشت به سوددهی است. 

...

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه اول 2015؛ سود 5.63 میلیاردی از درآمد 44 میلیارد دلاری

on .

گلکسی S6 سامسونگ

سامسونگ گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال 2015 را منتشر کرد. این گزارش نشان‌دهنده‌ی کاهش درآمد و افزایش سود عملیاتی این غول کره‌ای در مقایسه با سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2015 است.

...

در امتداد ساحل آمالفی در ایتالیا

on .

در امتداد ساحل آمالفی در ایتالیا

 آمالفی، خط ساحلی دیدنی است که در امتداد سواحل شبه جزیره‌ی سورِنتینو در جنوب ایتالیا کشیده شده است. آمالفی جزء محبوب‌ترین نقاط گردشگری ایتالیا بوده و هر ساله میزبان بازدیدکنندگان بی‌شماری از گوشه و کنار جهان است. شهر فوروره، شهری کوچک اما مملو از مناظر دیدنی است که در این بخش واقع شده است. همراه با شما سری به این شهر خواهیم زد.

...

اولین نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی G4 ال‌ جی

on .

LG G4

یکی از مواردی که کمپانی ال‌جی قبل از رونمایی و زمان برگزاری کنفرانس معرفی گوشی جی 4 به شدت روی آن مانور تبلیغاتی می‌داد به سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی این دستگاه و امکانات و قابلیت‌ها جذاب آن بر می‌گردد. حالا اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین جی 4 منتشر شده که باید ببینیم تا چه حدی ادعای این شرکت کره‌ای صحت دارد. با زومیت همراه باشید.

...

تمام ویژگی‌های جدید ال جی جی 4

on .

تمام ویژگی‌های جدید ال جی جی 4

ال‌جی تلاش کرد تا در طول مراسم معرفی پرچمدار جدید خود بر روی قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند تأکید کند ولی اگر شما وبلاگ‌نویسی زنده زومیت از این رویداد را از دست داده‌اید و می‌خواهید بدانید که نقاط قوت جی 4 کدام‌ها هستند با ما همراه باشید تا در ادامه بصورت خلاصه به آن‌ها بپردازیم.

...

بهترین گوشی‌ های هوشمند پرچم‌دار - اردیبهشت ماه

on .

بهترین گوشی‌ های هوشمند پرچم‌دار - اردیبهشت ماه

 هر ساله کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند، حداقل یک دستگاه را تولید می‌کنند که گل سرسبد محصولات آن‌ها به حساب می‌آید و در دنیای تکنولوژی آن‌ها را به اصطلاح «پرچم‌دار» لقب می‌دهند. سهم بزرگی از فروش و سود این کمپانی‌ها توسط همین دستگاه‌های پرچم‌دار تامین می‌شود و کاربران زیادی نیز برای خرید این دستگاه‌ها، مدت‌ها انتظار می‌کشند. در ای...

قیمت و تاریخ عرضه گوشی G4 ال‌ جی

on .

LG G4

یکی از اولین خبرهایی که همیشه بعد از معرفی یک پرچمدار بسیاری از کاربران منتظر شنیدن آن هستند به قیمت و تاریخ عرضه دستگاه مربوط می‌شود. حالا که گوشی جی 4 به عنوان پرچمدار جدید ال‌جی معرفی شده است به قیمت و تاریخ عرضه آن خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.

...

هواووی گوشی Honor 4C و دو تبلت میان رده معرفی کرد

on .

هواووی گوشی Honor 4C و دو تبلت میان رده معرفی کرد

یکی از بهترین خط تولید‌های کمپانی معروف هواوی، سری آنر است که بازار گوشی‌های هوشمند میان رده بازار را هدف قرار داده است. حال هواوی دستگاهی مقرون به صرفه از این سری با نام  Honor 4C و دو تبلت میان‌رده دیگر معرفی کرده است.

...

ساعت هوشمند Watch Urbane ال جی با قیمت 349 دلار عرضه شد

on .

واچ اربین ال جی

ال جی نسل جدید ساعت‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرد. Watch Urbane که از زمستان گذشته رویت شده، بالاخره با قیمت 349 دلار در آمریکا عرضه شد، خریداران می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل این محصول را خریداری کنند.

...

تماشا کنید: گلوله‌ی EXACTO دارپا با قابلیت هدف قرار دادن سوژه‌های متحرک

on .

تماشا کنید: گلوله‌ی EXACTO دارپا با قابلیت هدف قرار دادن سوژه‌های متحرک

دارپا ویدیویی را از عملکرد گلوله‌ EXACTO‌ منتشر کرده که گویای قابلیت‌های این گلوله‌ جالب توجه است. گلوله‌ی EXACTO قادر است به‌راحتی سوژه‌های در حال حرکت را مورد اصابت قرار دهد. با استفاده از این گلوله حتی تیراندازان تازه‌کار نیز می‌توانند به راحتی سوژه‌های در حال حرکت را هدف بگیرند.

...

آیا تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت بیهوده بوده است؟

on .

Microsoft

مایکروسافت چند روز قبل، گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال 2014 خود را منتشر کرد و مشخص شد میزان فروش دستگاه‌های لومیا نسبت به سه ماهه پیش از آن که ضعیف‌ترین دوره نیز بوده است، تنها 18 درصد افزایش داشته، به نظر می‌رسد کم‌کم ردموندی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که خرید نوکیا اقدامی بیهوده و عبث بوده است. با زومیت همراه باشید.

...

۸ اردیبهشت؛ تولد کرت فردریش گودل ریاضیدان، منطق دان و فیلسوف برجسته اتریشی

on .

کرت فردیش گودل

۱۰۹ سال پیش در چنین روزی یعنی ۲۹ آوریل سال ۱۹۰۶ میلادی کرت فردیش گودل - ریاضیدان و فیلسوف برجسته‌ی اتریشی متولد شد. وی یکی از سرشناس ترین ریاضیدانان قرن ۲۰ میلادی بوده است که از وی به همراه ارسطو فیلسوف بزرگ یونان باستان، گوتلوب فرگه - ریاضیدان و منطق دان برجسته سده ۱۹ و اوایل قرن ۲۱ به عنوان بزرگترین منطق دانان تاریخ یاد می‌شود.

...

گزارش مالی اپل در سه ماهه اول 2015: 13.6 میلیارد دلار سود از درآمد 58 میلیارد دلاری

on .

گزارش مالی اپل در سه ماهه اول 2015: 13.6 میلیارد دلار سود از درآمد 58 میلیارد دلاری

ساعاتی پیش اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال 2015 را منتشر کرد. کوپرتینویی‌ها موفق شده‌اند در جریان فصل اول سال 2015 سودِ 13.6 میلیار دلاری را از درآمدی 58 میلیارد دلاری به‌ جیب بزنند. با کسب این سود، پول نقد اپل نیز به 193.5 میلیارد دلار رسید.

...

ال جی کار بر روی یک دستگاه ویندوزفونی را تایید کرد

on .

ال جی کار بر روی یک دستگاه ویندوزفونی را تایید کرد

در دسامبر سال گذشته اطلاعات لو رفته از کره جنوبی نشان می‌دادند که ممکن است ال‌جی با یک دستگاه جدید ویندوزفونی دوباره به بازار ویندوزی‌ها باز گردد. اکنون کمپانی ال‌جی رسما تایید کرده که در حال کار بر روی یک دستگاه ویندوز فونی است.

...

وقتی گیاهان شگفتی می‌آفرینند

on .

وقتی گیاهان شگفتی می‌آفرینند

به اطراف خود بنگرید، شاید در نگاه اول، همه چیز معمولی به نظر برسد، گویی همه چیز خیلی ساده به وجود آمده است. به عنوان مثال به درختان، گل‌ها و گیاهان نگاه کنید. انگار خیلی عادی رشد کرده و شکل گرفته‌اند. اما اصلاً اینگونه نیست. نگاهی به نظم و اشکال هندسی شگفت انگیز آنها، خبر از چیز دیگری می‌دهد.

...

پوشش زنده زومیت از کنفرانس ال جی جی 4 سه‌شنبه ساعت ۱۹:۱۵

on .

LG G4

طی چند هفته‌ی اخیر شاهد شایعات، اخبار غیر رسمی و حتی اطلاعاتِ رسمی درباره‌ی گوشی هوشمندِ ال‌جی جی 4 بودیم. کمپانی کره‌ای قصد دارد فردا شب از پرچمدار امسال خود رونمایی کند. اگر شما هم مایل هستید تا این کنفرانس را بصورت زنده دنبال کنید، فردا، سه شنبه ساعت ۱۹:۱۵ همراه زومیت باشید.

...

زومجی: تاریخچه مجموعه بازی‌ های Call of Duty (قسمت دوم: جنگاوری مدرن)

on .

Call of Duty

در قسمت اول تاریخچه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty، به شاخه‌ی بازی‌های جنگ‌ جهانی دوم این سری پرداختیم که به نوعی، آغازگر این سری هم محسوب می‌شوند. در قسمت دوم به دوران مدرن مجموعه می‌پردازیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاد که Call of Duty به دوران شکوفایی و تحول رسید.

...

رموز ساده پیشرفت در زندگی

on .

Move Forward

چسبیدن به یک عادت روزانه بسیار آسان است اما آیا این عادات در زندگی شما تاثیر مثبت دارند؟ از طرفی اگر شما بخواهید در زندگی‌‌تان پیشرفت کنید شاید تشخیص این که از کجا و چگونه باید شروع کنید مشکل باشد. به یاد داشته باشید که قبل از هر حرکتی شما باید بدانید که چه رفتارهایی انجام دهید و چه رفتارهایی را ترک کنید. هنگامی که شما درک درستی از این موارد پیدا ک...

مفهوم حرف S در سری گوشی های گلکسی سامسونگ

on .

مفهوم حرف S در سری گوشی های گلکسی سامسونگ

گلکسی پیشوندی برای مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همگی از سیستم عامل اندروید شرکت گوگل استفاده می‌کنند. خانواده گلکسی S نیز به دلیل قابلیت‌های بیشتر و رده‌ بالا بودن، جزو دستگاه‌های موفق و سودآور برای شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. اما معنای حرف S در گوشی‌های سری گلکسی S به چه معناست؟ با زومیت همراه باشید.

...

گوشی Vivo X5 Pro دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

on .

گوشی Vivo X5 Pro دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

بی‌شک کمپانی Vivo یکی از تولیدکنندگانی است که اغلب با محصولات خیره‌کننده کاربران را شگفت‌زده می‌کند؛ این کمپانی پیشتر گوشی Vivo X5 Max را با ضخامت ۴.۸ میلی‌متری به‌عنوان نازک‌ترین گوشی‌ هوشمند دنیا معرفی کرد. حال این کمپانی قصد دارد گوشی جدید خود را با نام Vivo X5 Pro به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روانه بازار کند.

...

پردازنده های هشت هسته ای چه ساختاری دارند؟

on .

پردازنده

علاقه‌مندان به گجت‌های هوشمند قابل حمل هر روز شاهد توسعه‌ی بیش از پیش نرم‌افزارهای موبایلی هستند و این روند بی‌شک نیاز روزافزون به سخت افزار قدرتمند را بیشتر می‌کند. پردازنده‌های «هشت هسته‌ای» یا «Octa Core» از جمله سخت‌افزارهای قدرتمند هستند که این روزها درباره‌ی آنها زیاد می‌شنویم. در این مقاله به طور مختصر به این نوع پردازنده‌ها خواهیم پرداخت.

...

گوشی K80 لنوو با رم 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی رقیب جدی زن‌فون 2 ایسوس است

on .

Lenovo K80

هنوز زمان زیادی از معرفی گوشی زن‌فون 2 ایسوس به عنوان اولین گوشی با رم 4 گیگابایت نمی‌گذرد که ابتدا کمپانی شیائومی گوشی Mi Note Pro و حالا لنوو گوشی K80 را با رم 4 گیگابایتی معرفی کردند. برای آشنایی با K80 همراه زومیت باشید.

...

زوم‌اپ: Dubsmash اپلیکیشن بی‌نظیر برای ضبط ویدئو با صدای کاراکترهای محبوب

on .

Dubsmash

Dubsmash اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که در زمینه‌ی صداگذاری و سرگرمی فعالیت دارد و به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است به طوری که ممکن است نمونه ویدئوهای آن را در شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.

...

گزارش مالی گوگل در سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۵: سود ۴.۴۵ میلیارد دلاری از درآمد ۱۷.۳ میلیارد دلار

on .

Ú¯ÙˆÚ¯Ù„

گوگل گزارش مالی سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد که هر چند اعداد و ارقام مربوط به سود و درآمدِ غول جستجوگر اینترتی دنیا کمتر از پیش‌بینی وال استریت رقم خورده، اما هر دو رشد داشته‌اند.

...

کوالکام بار دیگر پیش‌ بینی خود از درآمد سال مالی ۲۰۱۵ را کاهش داد

on .

کوالکام بار دیگر پیش‌ بینی خود از درآمد سال مالی ۲۰۱۵ را کاهش داد

کوالکام بار دیگر پیش‌بینی خود مبنی بر میزان درآمد‌های کسب شده در سال مالی 2015 را کاهش داد. این کمپانی انتظار دارد در سال مالی 2015 درآمدی بین 25 تا 27 میلیارد دلار را کسب کند که در مقایسه با پیش‌بینی پیشین این کمپانی که نشان از درآمد 26.3 تا 28 میلیارد دلاری داشت، کاهش یافته است.

...

یاهو اپلیکیشن جدیدی برای رقابت با Google Now توسعه می‌دهد

on .

یاهو اپلیکیشن جدیدی برای رقابت با Google Now توسعه می‌دهد

شرکت یاهو پیش از هر زمان قصد دارد وارد رقابتی تنگاتنگ با گوگل و مایکروسافت شود، پس از توافق همکاری با مایکروسافت، این بار نوبت به یاهو رسیده تا با ارائه‌ اپلیکیشنی با دستیار صوتی گوگل یا گوگل‌ناو رقابت کند.

...

گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه اول 2015: سود 4.98 میلیارد دلاری از 21.7 میلیارد دلار درآمد

on .

گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه اول 2015: سود 4.98 میلیارد دلاری از 21.7 میلیارد دلار درآمد

مایکروسافت گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول سال 2015 را منتشر کرد. براین اساس این کمپانی در فصل اول سال 2015 موفق شده تا درآمد 21.7 میلیارد دلاری را کسب کند که از این درآمد، 4.98 میلیارد دلار سود خالص عاید ردموندی‌ها شده است.

...

بدنه این گوشی هوشمند از استیل نیز محکم‌تر است

on .

بدنه این گوشی هوشمند از استیل نیز محکم‌تر است

شرکت نوپایی در عرصه گوشی‌های هوشمند به نام Turing Phone puts قصد دارد گوشی‌ هوشمندی را روانه بازار کند که علاوه بر مشخصات امنیتی خوب، از لحاظ فیزیکی نیز سخت‌تر و حتی نسبت به استیل محکم‌تر باشد.

...

۴ اردیبهشت؛ سالگرد مرگ مکس فون لائو فیزیکدان سرشناس آلمانی

on .

مکس فون لائو

۵۵ سال پیش در چنین روزی یعنی ۲۴ آوریل سال ۱۹۶۰ میلادی مکس فون لائو - فیزیکدان سرشناس آلمانی فوت کرد. بیشترین شهرت وی بخاطر کشفِ پدیده‌ی پراش پرتو ایکس در کریستال‌ها است که به همین خاطر نیز جایزه نوبل فیزیک سال ۱۹۱۴ را دریافت کرد.

...

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نمایشگر دایره‌ای خواهد داشت

on .

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نمایشگر دایره‌ای خواهد داشت

سامسونگ در نظر دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازار کند. هفتمین ساعت هوشمند این شرکت از یک نمایشگر دایره‌ای بهره خواهد برد. اتفاقی که اگرچه برای سامسونگ تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود ولی پیش از این در موتو 360 و  جی واچ آر ال‌جی شاهدش بوده‌ایم.

...

وقتی تصاویر بر کلمات پیشی می‌گیرند: ظلمی که بر جانوران می‌شود (بخش اول)

on .

وقتی تصاویر بر کلمات پیشی می‌گیرند: ظلمی که بر جانوران می‌شود (بخش اول)

مشکل فقط این نیست که چرا با آنها خوش‌رفتاری نمی‌کنیم، مشکل اصلی اینجاست که اصولاً فراموش کرده‌ایم آنها نیز همانند ما حق و حقوقی دارند. گاهی تنها لازم است حقوق اولیه‌ی حیوانات را نیز به رسمیت شناخته و اگر زندگی را بر آنها آسان‌ نمی‌گیریم، دست کم عرصه‌ی حیات را نیز بر این موجودات بی‌پناه، تنگ‌تر نکنیم.

...

زومجی: پرونده محرمانه نسل هفتم کنسول ها؛ جنگ قدرت بین سونی، مایکروسافت و آی‌بی‌ام (قسمت اول)

on .

زومجی: پرونده محرمانه نسل هفتم کنسول ها؛ جنگ قدرت بین سونی، مایکروسافت و آی‌بی‌ام (قسمت اول)

به عنوان یک مصرف‌کننده، یا حتی هوادار دو آتشه، همیشه رقابت کنسولی را محدود به شرکت‌های تولیدکننده دیده‌ایم. اما آیا می‌دانید در پشت پرده‌ی این شرکت‌ها چه اتفاقاتی روی می‌دهد؟ با زومجی همراه باشید تا کتاب را ورق بزنیم و اسناد محرمانه‌ی رقابت کنسولی در نسل هفتم را بین مایکروسافت و سونی، با بازی پر رنگ شرکت کامپیوتری IBM مطالعه کنیم.

...

امسال منتظر آیفون 4 اینچی اپل نباشید

on .

Apple iPhone 6c

در حالی که خبرهای زیادی از عرضه آیفون 4 اینچی اپل در سال جاری به گوشی می‌رسید و برخی نام آیفون 6c را برای آن انتخاب کرده بودند، چی کو، یکی از معتبرترین تحلیل‌گران محصولات اپل در جهان می‌گوید این کمپانی در سال 2015 هیچ آیفون 4 اینچی جدیدی را معرفی نخواهد کرد. با زومیت همراه باشید.

...

با LeTV 1 Pro غول گوشی‌های هوشمند آشنا شوید؛ نمایشگر QHD، حافظه رم 4 گیگابایت، بدنه تمام آلومینیومی و قیمت ۴۰۰ دلار

on .

با LeTV 1 Pro غول گوشی‌های هوشمند آشنا شوید؛ نمایشگر QHD، حافظه رم 4 گیگابایت، بدنه تمام آلومینیومی و قیمت ۴۰۰ دلار

زمانی که به ساخت گوشی‌های هوشمند بالا رده‌ در بازار چین فکر می‌کنیم، نام کمپانی‌هایی همچون شیائومی، میزو، هواوی و اُپو به ذهن می‌آید، اما اگر فکر می‌کنید تنها همین چند کمپانی سودای گرفتن سهم عظیم بازار‌های هوشمند در چین را دارند، اشتباه می‌کنید. کمپانی تازه شناخته شده LeTV امروز یک گوشی با طراحی زیبا و سخت‌افزاری عالی معرفی کرده است. 

...

زومجی: آموزش جامع همه نیروهای مبتنی بر اکسیر در بازی Clash of Clans

on .

زومجی: آموزش جامع همه نیروهای مبتنی بر اکسیر در بازی Clash of Clans

اگر از خوانندگان زومجی و بخش ویکی‌زوم باشید، حتما آموزش‌های جامع و کامل Clash of Clans را مطالعه کرده‌اید. پس از پایان یافتن آموزش جامع تمام نیروهایی که با اکسیر معمولی آموزش می‌بینند، می‌توانید استراتژی‌های هر نیرو را خوانده و در حمله و دفاع از آن‌ها استفاده کنید.

...

آیا مدیران فناوری اطلاعات رهبران خوبی در مواقع بحرانی هستند؟

on .

best-leaders

شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ هزینه‌های کلانی را صرف تحقیق در خصوص نقشه‌ی راه و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با بحران‌های مختلفی می‌کنند که در طول حیات کاری‌شان با آن‌ها مواجه می‌شوند. این تمهیدات همچنین شامل تصمیم گیری در خصوص جانمایی افراد در پست‌های کلیدی است که در مواقع بحرانی تصمیمات موثر و درستی را بگیرند. موسسه‌ی همیلتون در گزارش جدید خود به ا...

تصاویر بیشتر از پوشش چرمی و قیمت‌گذاری جی 4 ال‌جی فاش شد

on .

ال جی جی 4

از طراحی تا مشخصات جی 4 ال‌جی تقریبا همگی لو رفته‌اند و اینطور که پیدا است برای کمپانی کره‌ای مورد جدید دیگری نمانده تا در مراسم رسمی معرفی این پرچم‌دار اعلام کند. تاکنون تصاویر زیادی از جی ۴ ال‌جی دیده‌ایم و اکنون تصاویری از تیزر ویدیوی لو رفته که جی 4 ال‌جی در آن به نمایش درآمده است.

...

ساخت قدرتمندترین موتور برقی هواپیما توسط زیمنس

on .

ساخت قدرتمندترین موتور برقی هواپیما توسط زیمنس

محققان شرکت زیمنس آلمان نوعی موتور الکتریکی جدید برای هواپیما ارائه داده‌اند که این موتور دارای قدرتی برای فرود آوردن هواپیما تا وزنی برابر ۲ تن است، وزن این موتور فقط ۵۰ کیلوگرم است. به ادعای مهندسان زیمنس، این موتور برقی در مقایسه با سایر مدلهای مشابه تا ۵ برابر قدرتمندتر است.

...

شمارش معکوس؛ بزرگترین انفجارهای تاریخ جهان

on .

شمارش معکوس؛ بزرگترین انفجارهای تاریخ جهان

از زمانی که تاریخ به خاطر می‌آورد انفجار چه از نوع طبیعی و چه مصنوعی با فاجعه، مرگ و وحشت انسان همراه بوده است.گاهی انفجارها جهت تاریخ را تغییر داده‌اند و برخی انفجارها حیات موجودات را متحول کرده‌اند. در ادامه شمارش معکوسی خواهیم داشت بر ۱۰ مورد از بزرگترین انفجارهای تاریخ جهان؛ همراه زومیت باشید.

...

تماشا کنید: فناوری شارژ VOOC اوپو در مقایسه با دیگر پرچمداران

on .

فناوری شارژ VOOC

چندی پیش اوپو از تکنولوژی شارژ سریعی به نام VOOC پرده برداشت. این کمپانی تکنولوژی VOOC را در ساعت هوشمند خود تعبیه کرده که تنها در ۵ دقیقه شارژ می‌شود. اوپو برای نمایش دادن قدرت این فناوری و شارژ سریع، در ویدئویی گوشی اوپو N3 را با مدت زمان شارژ دیگر پرچمداران مقایسه کرده است.

...

AnTuTu: با محبوب ترین گوشی‌های اندرویدی سه ماهه اول سال 2015 آشنا شوید

on .

AnTuTu: با محبوب ترین گوشی‌های اندرویدی سه ماهه اول سال 2015 آشنا شوید

AnTuTu معمولا سالانه و به صورت فصلی لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را منتشر می‌کند. حال سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ به پایان رسیده و لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی که در آن‌ها اپلیکیشن AnTuTu نصب شده، منتشر شده است.

...

قطار مغناطیسی ژاپن با سرعت 590 کیلومتر در ساعت، رکورد جهان را شکست

on .

قطار مغناطیسی ژاپن با سرعت 590 کیلومتر در ساعت، رکورد جهان را شکست

ژاپنی‌ها بار دیگر موفق شدند تا رکورد سرعت قطارهای مغناطیسی را شکسته و نام خود را دوباره سر زبان‌ها بیندازند. کمپانی قطار مرکزی ژاپن موفق شد تا با معرفی قطار مغناطیسی جدید خود رکورد ۱۲ ساله‌ سرعت قطارها را با رسیدن به سرعت ۵۹۰ کیلومتر در ساعت بشکند.

...

گوگل واقعیت مجازی را در قالب Cardboard ارائه خواهد کرد

on .

cardboard

گوگل قصد دارد تمامی اپلیکیشن‌ها واقعیت مجازی را با هدست‌های Cardboard سازگار کرده و در قالب برنامه‌ی Works with Google Cardboard ابزاری را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد تا بتوانند اپلیکیشن‌های مخصوص این هدست را توسعه دهند.

...

گوشی جی 4 ال‌جی به پردازنده اسنپ دراگون 808 مجهز خواهد شد

on .

گوشی جی 4

در حال حاضر کمپانی‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی و هواووی پرچمداران جدید خود را برای سال ۲۰۱۵ معرفی کرده‌اند؛ در این بین هنوز شرکت‌هایی وجود دارد که در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه‌ی پرچمداران خود هستند، ال‌جی نیز جزو این تولید کنندگان است. این کمپانی کره‌ای قرار است در ۲۸ آپریل گوشی جی 4 را معرفی کند، حال تصویر جدید منتشر شده که نشان می‌دهد این پرچمدا...

زوم‌اپ: بروزرسانی جدید LastPass به طراحی متریال

on .

LastPass

 LastPass اپلیکیشنی محبوب در زمینه‌ی مدیریت رمزهای عبور است که برای تمامی پلتفرم‌های موبایل منتشر شده است و در جدیدترین بروزرسانی نسخه‌ی اندرویدی، طراحی متریال را نیز به خود اضافه کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.

...

پازل: شکل‌ها و عددها | جایزه هفته: یک دستگاه تلفن هوشمند Xperia C3 Dual [تمدید شد]

on .

پازل: شکل‌ها و عددها

اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت طرح می‌شود. در ادامه با هشتاد و چهارمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.

...

مشخصات BlackBerry Oslo فاش شد

on .

BlackBerry Oslo

اولین اطلاعات از گوشی بلک‌بری Oslo فاش شده که اگر این جزئیات و اطلاعات صحت داشته باشد در تاریخ ۳۰ ژوئن شاهد رونمایی آن از سوی بلک بری خواهیم بود؛ طیق اطلاعات به دست آمده از وب‌سایت BlackBerry Central این گوشی نسخه‌ی بروز شده‌ی بلک‌بری پاسپورت خواهد بود.

...

با پدافند دفاع موشکی S-300 آشنا شوید

on .

با پدافند دفاع موشکی S-300 آشنا شوید

در اواخر دهه‌ی ۷۰ میلادی و در میانه‌ی جنگ سرد ارتش اتحادیه‌ی جماهیر شوروی برای حفاظت از ساختمان‌های حساس خود سامانه‌ی پدافند موشکی را طراحی کرد که بعدها S-300 نام گرفت. آن‌ها به مرور قابلیت‌های این سیستم را توسعه دادند تا به امروز که گفته می‌شود بجز هواپیماهای فوق رادار گریز F22 و B2 هواپیمای دیگری نمی‌تواند از تیررس این پدافند در امان بماند.

...

بروزرسانی جدید گلکسی اس 6 عمر باتری بیشتری را به ارمغان می‌آورد

on .

بروزرسانی جدید گلکسی اس 6 عمر باتری بیشتری را به ارمغان می‌آورد

سامسونگ باتری پرچمداران جدید خود را در حالت غیر قابل تعویض ارائه کرده است از طرفی بدنه‌ی بسیار باریک در دو گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج باعث شده تا باتری متوسطی در آن‌ها قرار گیرد. حال سامسونگ برای کاربرانی که با مشکل عمر کوتاه باتری مواجه هستند بروزرسانی را ارائه کرده که با اعمال آن مشکل پرچمداران در خصوص باتری برطرف خواهد شد.

...

اپل این بار برای جلوگیری از خم‌شدن آیفون، به سراغ آلیاژی مستحکم از آلومینیوم می‌رود

on .

Apple iPhone

بعد از اینکه سال گذشته اپل از دو پرچمدار خود یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رونمایی کرد، اخبار و ویدیوهایی در سراسر اینترنت به سرعت منتشر شد که نشان می‌داد آیفون 6 پلاس با فشار در نقطه‌ای مشخص خم می‌شود. حالا که شنیده می‌شود اپل می‌خواهد دو گوشی دیگر را معرفی کند، به نظر می‌رسد این بار می‌خواهد از آلیاژ مستحکم آلومینیوم استفاده کند. با زومیت همراه باش...

تصاویری از Honor 7 و Honor 7 Plus هوآوی فاش شد؛ بدنه با کیفیت و سنسور اثر انگشت

on .

Huawei Honor 7 & honor 7 Plus

سال قبل گوشی Honor 6 هوآوی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید در برابر برچسب قیمتی‌ خود معرفی شد. حالا این کمپانی چینی بعد از معرفی گوشی P8 به عنوان پرچمدار خود قصد دارد از دو دستگاه Honor 7 و Honor 7 Plus رونمایی کند. با زومیت همراه باشید.

...

با انتشار اسناد داخلی سونی؛ تصاویر احتمالی اکسپریا زد 4 فاش شد

on .

اکسپریا زد 4

دیروز ویکی‌لیکس اطلاعاتی از اسناد داخلی شرکت سونی منتشر کرد که شامل ایمیل‌ها، فایل‌های داخلی، فایل‌های اکسل و غیره می‌شد. در بین این اسناد، تصاویری از اکسپریا زد 4 پرچمدار  شرکت سونی در سال 2015 بدست آمده است. با زومیت همراه باشید.

...

گزارش مالی AMD در سه ماهه‌ی اول 2015: ضرر 188 میلیون دلاری از 1.03 میلیارد دلار درآمد

on .

گزارش مالی AMD در سه ماهه‌ی اول 2015: ضرر 188 میلیون دلاری از 1.03 میلیارد دلار درآمد

ساعاتی پیش اِی‌ام‌دی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال 2015 را منتشر کرد. با وجود اینکه این کمپانی تولید کننده‌ی پردازنده در فصل اول سال جاری میلادی درآمدی 1.03 میلیارد دلاری کسب کرده، اما این کمپانی همچنان ضررده است.

...

جستجوی گوگل در اندروید نتایج را از اپلیکیشن‌های نصب نشده نیز استخراج می‌کند

on .

جستجوی گوگل در اندروید نتایج را از اپلیکیشن‌های نصب نشده نیز استخراج می‌کند

به لطف وجود جستجوی گوگل در پلتفرم اندروید، کاربران از این پس علاوه بر مشاهده‌ی نتایج جستجوی وب‌سایت‌ها، قادر خواهند بود نتایج دلخواه خود را از اپلیکیشن‌هایی که بر روی گوشی‌ خود نصب کرده‌اند، مشاهده کنند. حال گوگل در تغییرات جدید خود قابلیتی را به اپلیکیشن جستجو اضافه کرده‌ که نتایج از برنامه‌هایی که در گوشی نصب نیست نیز استخراج خواهند شد.

...

۲۸ فروردین: سالگرد مرگ ژآن باپتیست پرین فیزیکدان سرشناس فرانسوی

on .

ژآن باپتیست پرین

۷۳ سال پیش در چنین روزی یعنی ۱۷ آوریل سال ۱۹۴۲ ژآن باپتیست پرین - فیزیکدان سرشناس فرانسوی فوت کرد. بیشترین شهرت وی بخاطر تحقیق در خصوص حرکت براونی در مواد محلول در مایعات است که باعث اثبات تشریح البرت اینشتین در این خصوص و اثبات ماهیت اتمی ماده شد.

...

فالکون 9 با وجود فرود موفقیت آمیز، بخاطر سرعت جانبی بالا روی سکو واژگون شد [بروزرسانی: ویدیو]

on .

فالکون 9

بامداد امروز اسپیس ایکس یک موشک فالکون 9 دیگر را روانه‌ی فضا کرد تا کپسول دراگون را راهی ایستگاه بین‌المللی فضایی کند، اما بازگشت این راکت موفقیت آمیز نبود و اسپیس ایکس نتوانست برای چندمین بار این موشک را به سلامت روی سکوی شناور بنشاند.

...

مشخصات گوشی میان رده ZTE مجهز به سنسور اثر انگشت فاش شد

on .

ZTE

کمپانی چینی زد‌تی‌ای که به تازگی دو محصول پرچمدار خود به نام Nubia Z9 mini و Nubia Z9 Max را معرفی کرده بود و قرار است به زودی از پرچمدار اصلی خود با نمایشگر بدون حاشیه موسوم به Nubia Z9 رونمایی کند، می خواهد دستگاه میان‌رده‌ای را معرفی کند که گفته می‌شود به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. با زومیت همراه باشید.

...

بررسی ویدیویی وان ام 9 اچ‌تی‌سی (HTC One M9)

on .

HTC One M9

وان ام ۹ پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی، یکی از برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی حال حاضر بازار است که به لطف کیفیت ساخت عالی، طراحی کم‌نظیر و سخت‌افزار قدرتمند به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. اما آیا وان ام ۹ توان رقابت با گوشی‌هایی همچون گلکسی اس ۶، آیفون ۶ و دیگران را دارد؟ بررسی ویدیویی زومیت را از دست ندهید.

...

زومجی: ۲۰ نکته مفید و کلیدی درباره حمله در بازی Clash of Clans

on .

Clash of Clans

امروز در ویکی‌زوم زومجی، به بررسی ۲۰ نکته مهم و مفید درباره یکی از مهم‌ترین ارکان بازی، یعنی حمله و تهاجم به دشمن خواهیم پرداخت. با پی بردن به این نکات و البته استفاده از برخی از آن‌ها می‌توانید حملات موفق و بسیار مفیدی داشته باشید.

...

مدیریت نوتیفیکیشن‌ها در اندروید 5 آبنبات چوبی

on .

مدیریت نوتیفیکیشن‌ها در اندروید 5 آبنبات چوبی

چه از نکسوس 6 موتورولا بهره ببرید و چه گلکسی اس سامسونگ را در اختیار داشته باشید، در هر حال پیکربندی صحیح نوتیفیکیشن‌ها حیاتی خواهد بود. اگر تعداد اعلان‌ها بیش از حد باشد کلافه خواهید شد و در صورت کم کردن افراطی آن‌ها ممکن است مسائل مهمی را از دست بدهید. در ادامه به توضیح پیکربندی نوتیفیکیشن‌ها در اندروید 5 آبنبات چوبی خواهیم پرداخت.

...

نبرد پردازنده ها: اکسینوس 7420 سامسونگ، اسنپ‌دراگون 810 کوالکام یا A8 اپل

on .

Exynos 7420 vs S810 vs A8

جنگ میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار و کمپانی‌های سازنده هر سال وارد فاز جدیدی می‌شود و امسال نیز با توجه به کنار گذاشته شدن اسنپدراگون از سوی سامسونگ و استفاده از پردازنده اختصاصی اکسینوس 7420 و از طرفی پردازنده A8 اپل، این نبرد چهره جدیدتری به خود گرفته است. با زومیت همراه باشید تا ببینیم پیروز این میدان کیست.

...

با آداپتور Manfrotto آیپد خود را به کنترلر دوربین DSLR تبدیل کنید

on .

با آداپتور Manfrotto آیپد خود را به کنترلر دوربین DSLR تبدیل کنید

کمپانی Manfrotto که در زمینه‌ی تولید تجهیزات عکاسی اعم از سه‌پایه‌ها و کیف‌های مخصوص دوربین فعالیت می‌کند، آداپتوری ساخته که با استفاده از آن می‌توان آیپد را به ریموت کنترلر دوربین‌های DSLR نیکون و کانن تبدیل کرد.

...

هوآوی در کمین متخصصان و طراحان سامسونگ نشسته است

on .

هوآوی در کمین متخصصان و طراحان سامسونگ نشسته است

موفقیت شرکت‌هایی همچون سامسونگ در دنیای دیجیتال انکار ناشدنی است و بعد از فراز و فرودهای زیاد در سال‌های اخیر به نظر می‌رسد یک بار دیگر این کمپانی با معرفی دو پرچمدار زیبای خود، سال 2015 در مسیر درستی قرار گرفته است. حالا از یک رسانه کره‌ای خبر می‌رسد هوآوی تمام تلاش خود را به کار بسته تا مهندسان سامسونگ را به خدمت خود در آورد. با زومیت همراه باشی...

زومجی: ۲۰ بازی پلی استیشن وان که تاریخ بازی های ویدیویی را تغییر دادند

on .

Playstation One

پلی‌استیشن وان آغازگر یک عصر جدید در بازی‌های ویدیویی بود. کنسولی که ۵ سال بر صنعت بازی‌های ویدیویی حکمرانی کرد و منشا جلوه‌های سه بعدی بود. امروز زومجی شما را با ۲۰ بازی این کنسول دوست داشتنی آشنا می‌کند که تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را دگرگون کردند.

...

رویترز: نوکیا درصدد خرید کمپانی آلکاتل-لوسنت است

on .

رویترز: نوکیا درصدد خرید کمپانی آلکاتل-لوسنت است

کمپانی فنلاندی نوکیا در پی خرید Alcatel-Lucent فرانسوی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات مخابراتی فعالیت می‌کند. خرید کمپانی آلکاتل-لوسنت می‌توان دو بازیگر ضعیف عرصه‌ی مخابرات را بیش از پیش تقویت کند و اقدامی باشد در جهت کاهش هزینه‌ها و مخالفت‌های سیاسی که در جهت فعالیت این دو کمپانی وجود دارد.

...

۱۸ تا ۲۲ خرداد، کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC) در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود

on .

کنفرانس WWDC 2015 اپل

اپل زمان کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی (WWDC 2015) را مشخص کرده است. توسعه‌دهندگان علاقه‌مند از امروز می‌توانند برای درخواست بلیط شرکت در این مراسم اقدام کنند. در این کنفرانس iOS 9، نسخه جدید OS X، ابزار توسعه یا SDK اپل واچ و... معرفی خواهند شد.

...

اپلیکیشن سرویس اینترنت وایرلس گوگل فاش شد

on .

پروژه فی

گوگل به زودی سرویس مخابراتی وایرلس خود را در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد کرد. به تازگی یک اپلیکیشن مرتبط با این پروژه فاش شده که حاوی اطلاعات جالبی درباره این سرویس و نحوه کارکرد آن است.

...

مدرن ترین و متفاوت ترین طراحی تلفن‌های هوشمند در دو سال اخیر

on .

بلک بری پاسپورت

در قرن بیست و یکم، انقلابی در صنعت تلفن‌های همراه رخ داد که منجر به تولید گوشی‌های هوشمند شد. رشد این تلفن‌ها به قدری است که هر روزه شاهد رونمایی مدل جدیدی از آن‌ها هستیم. برخی شرکت‌های بزرگ دست به طراحی گوشی‌های هوشمند با طراحی منحصر به فردی  زده‌اند که در ادامه با چند مورد از آن‌ها که در طول دو سال اخیر معرفی شده‌اند، آشنا خواهید شد.

...

زومجی: بررسی بازی Mortal Kombat X

on .

Mortal Kombat X

اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید و به سری مورتال کامبت علاقه دارید، بالاخره می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی این سری را به نام Mortal Kombat X در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی تجربه کنید. زومجی به همین مناسبت، بررسی کاملی از این بازی را منتشر کرده که می‌توانید با مطالعه‌ی آن، اطلاعات کلیدی و جالبی از نسخه‌ی نسل هشتمی مورتال کامبت ...

اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 پس از بروزرسانی به اندروید 5.1 کرش می‌کند

on .

نکسوس ۵

برخی از کاربران نکسوس 5 پس از بروزرسانی به اندروید 5.1 متوجه مشکلاتی در دوربین این دستگاه شده‌اند. اینطور که پیدا است اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 با اندروید 5.1 سازگاری ندارد و پس از هر بار اجرا شدن دچار کرش می‌شود.

...

تیزر تصویری جدید شیائومی: آیا چینی ها خودروی الکتریکی می‌سازند؟

on .

تیزر تصویری جدید شیائومی: آیا چینی ها خودروی الکتریکی می‌سازند؟

شیائومی پانزدهم و بیست و سوم آوریل مراسمی را برای معرفی محصولاتش برگزار خواهد کرد، از این‌رو این کمپانی طبق معمول تیزرهای تصویری متعددی را منتشر می‌کند که به واقع شماری از این تصاویر موضوعات جالب توجهی را مطرح می‌کنند. شیائومی در یکی از تیزرهای تصویری خود، نمایی از رد تایر یک خودرو را منتشر کرده که این تصویر گمانه‌ها در مورد احتمال معرفی خودروی الک...

بروزرسانی جدید Whatsapp با طراحی متریال

on .

Material Design - Whatsapp

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار اپلیکیشن پیام‌رسانی Whatsapp نیز به طراحی متریال تزئین شد و هم‌اکنون کاربران نسخه‌ی اندرویدی این برنامه می‌توانند ظاهری زیباتر با انیمیشن‌های جدید را در این نسخه مشاهده کنند. با زومیت همراه باشید.

...

سونی دوربین جدید کامپکت خود را با قابلیت زوم 30 برابر اپتیکال و 60 برابر دیجیتال معرفی کرد

on .

سونی سایبرشات HX90V

امروزه بسیاری از گوشی‌های هوشمند به دوربین‌هایی با کیفیت عالی و زوم بهتر مجهز شده‌اند اما در این بین کسانی هم هستند که دوربین‌های دیجیتالی را برای ثبت لحظات خود ترجیح می‌دهند. شرکت سونی دو دوربین سایبرشات جدید را معرفی کرده که قابلیت زوم دیجیتالی تا ۳۰ و ۶۰ برابر را دارند.

...

باز کردن قفل گوشی‌های نکسوس با صدای کاربر از طریق Trusted Voice در اندروید 5.1

on .

باز کردن قفل گوشی‌های نکسوس با صدای کاربر از طریق Trusted Voice در اندروید 5.1

پس از آنکه قابلیت Smart Lock از طریق بروزرسانی اندروید 5.0 به این سیستم‌عامل اضافه شد، حال امکان باز کردن قفل گوشی‌های‌هوشمند نکسوسی نیز با بروزرسانی اندروید 5.1 و همچنین گوگل پلی سرویس 7 در اختیار دارندگان گجت‌های نکسوسی قرار گرفته است.

...

تصاویر رندر شده ZTE Nubia Z9 حکایت از لبه‌ خمیده گوشی دارد

on .

ZTE Nubia Z9

بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی Nubia Z9 مربوط به شرکت چینی زد‌تی‌ئی، به نظر می‌رسد این گوشی از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج باشد، زیرا گوشی نوبیا زد 9 مجهز به صفحه نمایشی با لبه‌ی خمیده است.

...

طراحی کیس کامل کامپیوتر با استفاده از لگو

on .

طراحی کیس کامل کامپیوتر با استفاده از لگو

لگوها قطعات کوچکی هستند که با سرهم کردن آن‌ها می‌توان اجسام مختلفی ساخت. این روزها شاهد هستیم که افراد به صورت خلاقانه از آن‌ها بهره گرفته و اجسام عجیب و شگفت‌انگیزی می‌سازند. بر این اساس فردی خلاق اقدام به ساخت کیس کامپیوتری با استفاده از بلوک‌های اسباب بازی لگو کرده که به جرات می‌توان آن را عجیب‌ترین کامپیوتر ساخته شده در تاریخ دانست.

...

استفاده از گوشی هوشمند در پیش بینی زلزله

on .

استفاده از گوشی هوشمند در پیش بینی زلزله

سال‌هاست دانشمندان به بحث برای جمع آوری داده‌های لحظه‌ای از زمین لرزه‌ها می‌پردازند؛ حال می‌توان با تکنولوژی‌های جدید پیش بینی کرد که در آینده‌ی نزدیک این امکان وجود خواهد داشت که گوشی‌های هوشمند پیغام وقوع زمین لرزه تا چند ثانیه دیگر را دریافت می‌کنند. 

...

تاریخچه‌ کامل سیستم‌ عامل اندروید [بروز شد: اندروید 5.1 آبنبات چوبی]

on .

تاریخچه‌ کامل سیستم‌ عامل اندروید [بروز شد: اندروید 5.1 آبنبات چوبی]

سیستم‌عامل اندروید گوگل در این ۶ سالی که از تولد آن گذشته، مراحل رشد و دگردیسی متعددی را پشت سر گذاشته است. از اولین تجربه‌ی آن در گوشی G1 گرفته تا حضور در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رنگارنگ امروزی که همه جا می‌توان نشان سبز رنگ و دوست‌داشتنی اندروید را مشاهده کرد. در این مقاله می‌خواهیم به سیستم‌عامل اندروید و تاریخچه آن نگاه موشکافانه‌تری داشته ب...

پشتیبانی از 384 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 در پردازنده‌های جدید Xeon Phi

on .

پشتیبانی از 384 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 در پردازنده‌های جدید Xeon Phi

اینتل اطلاعات جدیدی را در مورد پردازنده‌های سری Xeon Phi خود منتشر کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی این پردازنده‌ی جدید می‌توان به بهره‌گیری از ۷۲ هسته روی یک پردازنده و همچنین پشتیبانی از ۳۸۱ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد.

...

بیش از یک میلیون ساعت اپل در ایالات متحده پیش فروش شد: اپل واچ اسپورت، محبوب‌ترین مدل

on .

اپل واچ

به گزارش بنگاه Slice Intelligence، مشتریان در ایالات متحده  در روز جمعه که اپل پیش‌فروش ساعت هوشمند خود را آغاز کرد بیش از 1 میلیون اپل واچ سفارش داده‌اند. داده‌های آنلاین خریداران مورد تحلیل قرار گرفته و به نظر می‌رسد 957 هزار نفر از آن‌ها هر یک بصورت متوسط 1.3 اپل واچ سفارش داده‌اند.

...

زومجی: ١٠ دلیل برای اینکه آماده سازی یک پی سی مخصوص بازی هیجان انگیز است

on .

زومجی: ١٠ دلیل برای اینکه آماده سازی یک پی سی مخصوص بازی هیجان انگیز است

اگر گیمری باشید که تجربه‌ی اسمبِل پی‌سی خود را هم داشته باشید قطعا لحظاتی را تجربه کرده‌اید که گیمرهای کنسولی از درک آنها بی بهره بوده‌اند. برای مرور این لحظات ناب و ِالبته برای برخی نوستالژیک با مقاله‌ای از زومجی همراه باشید.

...

آژانس امنیت ملی آمریکا خواستار دسترسی به اطلاعات رمزنگاری کمپانی ها شد

on .

آژانس امنیت ملی آمریکا خواستار دسترسی به اطلاعات رمزنگاری کمپانی ها شد

آژانس امنیت ملی آمریکا یا NSA اخیرا درخواستی را از کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی نظیر گوگل، اپل و مایکروسافت دارد که بر اساس آن اطلاعات رمزنگاری شده و کلید رمز نگاری این دسته از کمپانی‌ها در اختیار آژانس جهت پیگیری اطلاعات مجرمان قرار خواهد گرفت. 

...

کاهش رشد فروش بازار پی سی با توقف بروزرسانی از ویندوز XP توسط کمپانی‌ها

on .

لپ‌تاپ گیمیگ ایسوس

گارتنر و آی‌دی‌سی دوباره اخبار ناخوشایندی را برای تولیدکنندگان پی‌سی دارند، چراکه فروش کامپیوتر‌ها در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ دوباره روند نزولی به خود گرفته و دلیل آن توقف بروزرسانی سیستم‌های در سازمان‌ها و کمپانی‌ها از ویندوز ایکس‌پی است.

...

۲۴ فروردین: زادروز سر رابرت الکساندر واتسون وات مخترع سرشناس اسکاتلندی

on .

۲۴ فروردین: زادروز سر رابرت الکساندر واتسون وات مخترع سرشناس اسکاتلندی

123 سال پیش در چنین روزی یعنی 13 آوریل سال 1892 رابرت واتسون وات مخترع سرشناس اسکاتلندی دیده به جهان گشود. بیشترین شهرت وی بخاطر دستاوردهایش در خصوص رادار است که به نوعی باعث شکوفایی و خلق این صنعت شده است.

...

سرویس‌های پیام‌رسان محبوب را به کامپیوتر خود بیاورید

on .

Messengers

حتما شده ساعت‌ها پای کامپیوتر خود کار داشته باشید و از طرف دیگر بی وقفه روی گوشی پیام‌های مختلف از سرویس‌های پیام‌رسانی که در آنها عضو هستید برایتان ارسال شود. احتمالا علاقمند هستید که برنامه‌های واتس‌آپ، لاین، وایبر، فیسبوک، اسکایپ و... را بر روی سیستم عامل خود داشته باشید. پس با زومیت همراه شوید.

...

تماشا کنید: سوپر کامپیوتر واتسون لباس آشپزی به تن می‌کند

on .

تماشا کنید: سوپر کامپیوتر واتسون لباس آشپزی به تن می‌کند

سوپر کامپیوتر IBM هر روز توانایی‌های جدیدی را از خود نمایش می‌دهد. واتسون پس از آنکه توانایی خود را در درست کردن میان وعده‌های لذیذ نمایش داد، حال ردای سرآشپزی را به تن کرده و دستورات غذایی اختصاصی خود را ارائه می‌کند.

...

آیا انتخاب طبیعی از هلندی‌ها بلند قامت ترین مردم این سیاره را ساخته است؟

on .

آیا انتخاب طبیعی از هلندی‌ها بلند قامت ترین مردم این سیاره را ساخته است؟

در طول ۱۵۰ سال گذشته قد مردم کشور کوچکی در کنار دریای شمال افزایش ۲۰ سانتی‌متری داشته است و آن‌ها را به بلند قامت ترین مردم این سیاره تبدیل کرده است. تاکنون دانشمندان علت این افزایش قد را بهبود وضعیت مالی، رژیم غذایی مناسب و مراقبت‌های بهداشتی می‌دانستند اما یک مطالعه‌ی جدید عامل دیگری را نیز مسئول این افزایش قامت می‌داند: تکامل.

...

مایکروسافت برای کاهش مصرف انرژی ایکس باکس وان وارد عمل می‌شود

on .

ایکس باکس وان

چندی پیش یکی از مراکز دولتی مربوط به منابع طبیعی و انرژی آمریکا بیانیه‌ای در مورد مایکروسافت صادر کرده که طبق آن مدعی شد مایکروسافت هنگام عرضه‌ی ایکس باکس وان، اطلاعیه‌ای را جهت مصرف انرژی زیاد آن به مشتریان ارائه نکرده است. حال مایکروسافت برنامه‌ای جدیدی برای کاهش مصرف انرژی این کنسول در نظر گرفته است.

...

موتور جستجوی اختصاصی زلاتان ابراهیموویچ

on .

Zlaaatan.com

در هفته‌ای که گذشت موتور جستجویی اختصاصی برای زلاتان ابراهیموویچ با مدیریت Andreas Killander تاسیس شد که با جستجوی هر کلمه‌ای، نتایج مربوط به زلاتان در صدر نتایج آن قرار خواهند گرفت. با زومیت همراه باشید.

...

آموزش بازگشت به ویندوزفون 8.1 از ویندوزفون 10

on .

Windows 10  to WindowsPhone 8.1

سرانجام مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز 10 را برای گوشی‌های ویندوزفونی منتشر کرد که با نسخه نهایی خیلی فاصله دارد. ولی شاید شما عجله داشتید تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کنید اما از نتیجه چندان راضی نبودید و شاید هم خیلی زود پشیمان شده‌اید. نکته مهم اینجاست که همیشه اگر زود به فکر باشید، راه بازگشتی وجود دارد. برای آموزش چگونگی بازگشت از ویندوزف...

بررسی گلکسی اس 6 اج سامسونگ (Galaxy S6 Edge)

on .

گلکسی اس 6 اج

گلکسی اس ۶ اج به لطف صفحه‌نمایش خمیده در دو طرف از طراحی و ظاهر منحصر به فردی بهره می‌برد که در هیچ گوشی هوشمندی نظیر آن را ندیده‌ایم، اما این طراحی متفاوت چه تاثیری در تجربه‌ی کاربری دارد؟ آیا ارزش آن را دارد که ۱۰۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی معمولی اس 6 هزینه کنیم و نسخه‌ی خمیده‌ی آن را خریداری کنیم؟ بررسی تخصصی زومیت از اس ۶ اج را مطالعه کنید تا به پا...

مایکروسافت افزونه جستجوی تصویر بینگ را برای گوگل کروم ارائه کرد

on .

بینگ

مایکروسافت از افزونه‌ی جدید بینگ برای مرورگر کروم پرده برداشت، این افزونه مختص جستجوی تصاویر بوده و از قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به اضافه شدن ویژگی جدید جستجوی تصاویر در داخل سایت‌ها اشاره کرد. توسط این افزونه هنگام باز کردن یک تصویر در داخل سایت می‌توان با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن اطلاعات بیشتری در مورد عکس را مشاهده کرد.

...

تصاویر جدیدتری منتسب به اکسپریا Z4 سونی منتشر شد

on .

تصاویر جدیدتری منتسب به اکسپریا Z4 سونی منتشر شد

سونی امسال نسل جدید پرچمدار خود، اکسپریا z4 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. البته با توجه به انتشار تصاویر متعدد منتسب به این گوشی‌هوشمند و همچنین انتشار اطلاعات مختلف در این خصوص، تقریبا نقطه‌ی تاریکی در مورد این گوشی‌هوشمند باقی نمانده است. حال تصویر رندر شده‌‌ای از اکسپریا Z4 منتشر شده که نشان از عدم تغییر طراحی ظاهری آن نسبت به نسل پیش دارد.

...

بروزرسانی جدید وان ام 9 اچ تی سی عملکرد دوربین را بهتر می‌کند

on .

HTC One M9

یکی از انتقاداتی که به گوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی وارد می‌‌شد مربوط به کیفیت دوربین 20 مگاپیکسلی این دستگاه بود که در مقایسه با رقبا حرف چندانی برای گفتن نداشت. امروز اخباری منتشرشده که آپدیت نرم‌افزاری جدید اچ‌تی‌سی عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد. با زومیت همراه باشید.

...

زومجی: ۲۰ نکته ناگفته درباره بتمن که نمی دانید

on .

زومجی: ۲۰ نکته ناگفته درباره بتمن که نمی دانید

شخصیت بتمن را می‌توان یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای کمیک دانست. فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی زیادی براساس این شخصیت محبوب کمیک‌های DC تاکنون ساخته شده است. زومجی در مقاله‌ای به ۲۰ نکته‌ی جالب و خواندنی در مورد شخصیت بتمن پرداخته است که شاید شما نمی‌دانید.

...

با پتنت جدید گوگل از شر برنامه های مخرب در امان خواهید بود

on .

با پتنت جدید گوگل از شر برنامه های مخرب در امان خواهید بود

همواره جستجو و مشاهده‌ی صفحات وب دارای برنامه‌های مخرب، مشکلات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند. در ماه جاری نیز به دلیل پخش سریال‌های محبوب کاربران و در همین راستا افزایش جستجوها اینترنتی، تعداد برنامه‌های مخرب و اخلال‌گری‌های اینترنتی افزایش خواهد یافت. گوگل نیز در این زمینه چاره‌ای اندیشیده و در فکر ثبت پتنتی جدید برای مقابله با این مساله است...

گذری بر نمایشگاه خودروی نیویورک 2015

on .

2015 New York auto Show

نمایشگاه خودروی نیویورک یکی از معتبرترین رویدادهای سالیانه این صنعت است که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا همچون دیگر نمایشگاه‌های آمریکا مانند شیکاگو روی آن حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. نمایشگاه سال جاری از تاریخ 14 تا 23 فروردین در حال برگزاری است. با زومیت همراه باشید.

...

پیش ثبت نام برای خرید پرچمدارهای سامسونگ آغاز شد

on .

پیش ثبت نام برای خرید پرچمدارهای سامسونگ آغاز شد

پیش ثبت نام برای خرید پرچم‌دارهای سامسونگ GALAXY S6, S6 Edge آغاز شد. رزرو اولین‌ نمونه‌های S6 و S6 Edge توسط وب‌سایت سامسونگ در حال انجام است و خریداران می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت و ثبت اطلاعات، جزو اولین نفراتی باشند که در ایران صاحب پرچم‌داران این شرکت می‌شوند.

...

با همکاری مایکروسافت، امکان ویرایش اسناد در فضای ابری دراپ‌باکس فراهم شد

on .

دراپ باکس

مایکروسافت و دراپ‌باکس هر روزه ارتباط خود را قوی‌تر کرده و درصدد ارائه سرویس‌های بیشتر و بهتری برمی‌آیند. پیش از این در ماه نوامبر سال گذشته، این دو کمپانی با همکاری‌هایی که داشته‌اند توانستند ویرایش فایل‌های آفیس را در دراپ‌باکس فراهم کنند. حال با بروزرسانی اخیر، روشی جدید برای ویرایش فایل‌ها در سرویس ابری ارائه شده است.

...

XC10 کانن، دوربین فیلمبرداری 4K برای عکاسان!

on .

کانن XC10

کانن  یک دوربین هیبریدی را معرفی کرده که علاوه بر در اختیار گذاردن یک دوربین فیلمبرداری 4K پیشرفته، برای عکاسی نیز ابزاری مناسب است. کانن با این دوربین بخش خاصی از بازار مصرف را هدف گرفته، بطوریکه این دوربین قادر است علاوه بر امکانات پیشرفته فیلمبرداری، عکس‌های خوبی را نیز ثبت کند.

...

IBM از هوش مصنوعی مشابه مغز انسان برای تکنولوژی خود بهره می برد

on .

IBM از هوش مصنوعی مشابه مغز انسان برای تکنولوژی خود بهره می برد

از زمانی که یکی از مدیران شرکت HP به IBM پیوسته بود، صحبتی از Numenta مطرح نشده و اخبارهای زیادی پیرامون آن منتشر نشده بود. حال کمپانی دیگر روال این تکنولوژی را در پیش گرفته است؛ IBM ساز و کار خود را بر روی Numenta شروع کرده و با استفاده از آن به تحلیل اطلاعات آن می پردازد. این تکنولوژی بیشتر شبیه به هوش مصنوعی مغز انسان عمل می‌کند.

...

تماشا کنید: گیم‌پلی Mortal Kombat X از زومجی

on .

Mortal Kombat X

روز گذشته بازی محبوب و مورد انتظار Mortal Kombat X به دست تحریریه زومجی رسید تا برای بررسی دقیق بازی دست به کار شوند. اما زومجی قصد دارد تا آماده شدنِ بررسی بازی از طریق  تصاویر، ویدیوها و مقالات اختصاصی، شما را بیشتر با این بازی خاطره‌انگیز آشنا کند. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی به همراه ویدیویی از مبارزه بین شخصیت‌های کونگ لائو و ل...

تماشا کنید: بلندبالاترین سلفی مردم با ترای‌پاد ۸.۵ متری در خیابان‌های لندن

on .

تماشا کنید: بلندبالاترین سلفی مردم با ترای‌پاد ۸.۵ متری در خیابان‌های لندن

حتما شما هم تا به حال علاقمندان عکس‌های سلفی را در خیابان، پشت ماشین، روبروی ساختمان‌های بلند یا برج‌های معروف و هر جای دیگر دیده‌اید که مونوپادهایشان را علم کرده‌اند، ولی بعید می‌دانم که کسی را تاکنون با یک ترای‌پاد 8 متر و 50 سانتی‌متری دیده باشید! برای تماشای ویدیوی بلندبالاترین سلفی لندن همراه باشید. 

...

۲۰ فروردین: تولد برناردو هوسی زیست شناس سرشناس آرژانتینی

on .

برناردو هوسی

128 سال پیش در چنین روزی یعنی 10 آوریل سال 1887 برنارد هوسی زیست شناس و کالبد شناس سرشناس آرژانتینی متولد شد. شهرت وی بخاطر کشف عملکرد هورمون‌های غدد هیپوفیز در تنظیم میزان گلوکوز خون حیوانات بوده است که به همین خاطر نیز جایزه‌ی نوبل پزشکی سال 1947 به ایشان تعلق گرفته است.

...

دیجی‌تایمز: تبلت سرفیس پرو 4 در کنفرانس بیلد مایکروسافت رونمایی خواهد شد

on .

Microsoft Surface

بعد از معرفی تبلت سرفیس پرو 3، خط تولید محصولات سرفیس با رشد ثابتی روبرو بوده است. به گزارش دیجی‌تایمز نسل جدید این تبلت یعنی سرفیس پرو 4 در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی 4 میلیون دستگاه سرفیس به فروش برسد. با زومیت همراه باشید.

...

گوگل در تلاش برای سازگاری اندروید وِر با آیفون است

on .

گوگل در تلاش برای سازگاری اندروید وِر با آیفون است

بر اساس منبعی معتبر و نزدیک به توسعه دهندگان اندروید ور، گوگل در حال کار بر روی این پلتفرم است تا بتواند آن را با گوشی هوشمند آیفون سازگار کند، این فرآیند تقریبا آخرین مرحله‌های فنی خود را سپری می‌کند. اگر گوگل این تغییرات را ارائه کند و البته اپل هم اجازه‌ی این توسعه را صادر کند، اندروید ور به طور مستقیم با اپل‌واچ وارد رقابت می‌شود.

...

تقابل بازیگران اصلی بازار تبلت‌ها در گذر زمان (قسمت اول)

on .

تقابل بازیگران اصلی بازار تبلت‌ها در گذر زمان (قسمت اول)

شرکت‌های بزرگ فناوری نقش عمده‌ای در جهت‌دهی به نیازهای کاربران دارند. اپل از جمله این شرکت‌ها است که با راهی کردن تبلت متفاوت آیپد بازار جدیدی را از یک‌جهت برای شرکت‌ها و از جهت دیگر برای خریداران فراهم کرد. قرار است در دو مقاله نگاهی دقیق‌تر به بازار تبلت‌ها داشته باشیم و فراز و فرود دو کمپانی تعیین‌کننده این بازار یعنی سامسونگ و اپل را دقیق‌تر آن...

تصاویر و مشخصات فنی گوشی های P8 و P8 Lite هوآوی فاش شد

on .

huawei P8

روز 26 فروردین و رونمایی از دو گوشی P8 و P8 Lite هوآوی در شهر لندن زمان زیادی باقی نمانده است و هر روز اخبار و شایعات زیادی پیرامون هر دو محصول منتشر می‌شود. امروز تصاویر و مشخصات فنی رسانه‌ای منتسب به هر دو گوشی فاش‌شده است. با زومیت همراه باشید.

...

ویدیوهای حرکت آهسته ضبط شده با آیفون را روی توئیتر به اشتراک بگذارید

on .

Slowmotion video on twitter

در حالی که خیلی از کاربران نمی‌دانند باید ویدیوهای اسلوموشن ضبط‌شده با آیفون چه کار کنند، شبکه اجتماعی توئیتر از شما می‌خواهد که به سادگی آنها را به اشتراک بگذارید. قراردادن این ویدیوها روی توئیتر می‌تواند یک چالش واقعی باشد. با زومیت همراه باشید.

...

تماشا کنید: اپلیکیشن جایگزین iPhoto برای سیستم عامل مک معرفی شد

on .

Photos app

توسعه‌دهندگان این شانس را داشتند که طی دو ماه گذشته با اپلیکیشن جدید Photos اپل کار کنند تا در نهایت هم زمان با انتشار سیستم عامل OS X 10.10.3، نسخه نهایی این برنامه کاربردی و مفید نیز منتشر شود. با زومیت همراه باشید.

...

زوم‌اپ: ​کتاب دهم، کتاب‌خوان و فروشگاه آنلاین کتاب‌های الکترونیکی

on .

Tenth Book

کتاب دهم، اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی‌او‌اس است که علاوه بر بخش کتاب‌خوانی عالی و بی‌نقص، فروشگاهی از انواع کتاب‌های الکترونیکی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.

...

تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند

on .

تصاویری از فضا که شما را وادار به تفکر می‌کند

در هر شغل و یا مقامی باشید و یا هر جایگاه ممتاز جهانی داشته باشید، این نقطه‌ی روشن رنگ پریده غرور شما را به چالش می‌کشد. سیاره‌ی ما فقط یک ذره‌ی تنها در تاریکی عظیم کیهان است.

...

لینکداین، سرویس آموزش آنلاین Lynda.com را به قیمت ۱.۵ میلیارد دلار تصاحب کرد

on .

لینکداین، سرویس آموزش آنلاین Lynda.com را به قیمت ۱.۵ میلیارد دلار تصاحب کرد

لیندا موفق‌ترین سرویس آموزش آنلاین دنیا است که ویدیوهای آموزشی آن در زمینه‌های مختلف و با کیفیت عالی عرضه می‌شوند. حال این کمپانی به قیمت ۱.۵ میلیارد دلار به تصاحب شبکه‌ی اجتماعی لینکداین درآمده است.

...

زومجی: ۲۳ نکته در مورد سری Assassin's Creed که شاید نمی دانستید

on .

اساسینس کرید

سری بازی‌های Assassin’s Creed با راز و رمزهای زیادی همراه بوده و حتی پر و پا قرص‌ترین طرفدار آن‌ها نیز شاید تمام نکات ریز و درشت این مجموعه را نداند. زومجی در مقاله‌ای به نکات جالبی پرداخته که شاید از چشمان شما پنهان بوده‌اند.

...

تصاویر جدید از اکسپریا زد 4 فاش شد

on .

Xperia Z4

به زمان معرفی پرچمدار امسال سونی نزدیک می‌شویم و از این رو هر روز شاهد اطلاعات و تصاویر جدید از اکسپریا زد 4 هستیم. آنچه از این تصاویر می‌توان متوجه شد، تکرار در استفاده از زبان طراحی آمنی‌بالانس است.

...

تماشا کنید: کالبدشکافی و جعبه‌گشایی گلکسی اس 6 اج به شکل معکوس!

on .

Samsung Galaxy6 Edge

حتما تاکنون جعبه‌گشایی‌هایی زیادی از محصولات مختلف را در سراسر اینترنت تماشا کرده‌اید که هر کدام سعی دارند از باز کردن بسته بندی یک دستگاه فیلم بگیرند. این بار سامسونگ در یک ویدئوی جالب به روش معکوس این جعبه‌گشایی را به شما نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.

...

تماشا کنید: ناسا بزرگ‌ترین و شفاف‌ترین تصویر ثبت شده از جهان هستی را منتشر کرد

on .

تماشا کنید: ناسا بزرگ‌ترین و شفاف‌ترین تصویر ثبت شده از جهان هستی را منتشر کرد

ناسا تصویری با رزولوشن ۶۹٫۵۳۶ در ۲۲٫۲۳۰ پیکسل منتشر کرده که نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری را به تصویر می‌کشد. این تصویر که ۱.۵ میلیارد پیکسل را در خود جای داده، کهکشان اندرومِدا را به تصویر کشیده و بزرگ‌ترین تصویری است که توسط تلسکوپ هابل ثبت شده است.

...

مسئول اختلالات وایبر کیست؟ وایبر تکذیب کرد!

on .

وایبر

شروع سال ۹۴ برای علاقه‌مندان به اپلیکیشن وایبر، چندان خوشایند نبود چرا که این پیام‌رسان محبوب بدون هیچ مقدمه‌ای، به یکباره از روزهای اول نوروز دچار اختلال شد و تا امروز نیز این مسئله در جای خود باقی مانده است. ما نیز دلیل این موضوع را از تیم سازنده‌ی وایبر جویا شدیم. با زومیت همراه باشید.

...

مایکروسافت پتنت بوت چند سیستم عامل روی دستگاه‌ های موبایل را به نام خود ثبت کرد

on .

Microsoft

روی کامپیوترهای شخصی، این امکان وجود دارد که هنگام بوت‌شدن یا بالا آمدن سیستم عامل گزینه مورد نظر خود را از بین سیستم عامل‌های مختلف انتخاب کنیم. اما تاکنون این امکان برای دستگاه‌های موبایل وجود نداشته، حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته این امر را محقق کند. با زومیت همراه باشید.

...

چگونه در سیستم عامل‌ های موبایل و دسکتاپ نوتیفیکیشن‌ ها را مدیریت کنیم

on .

چگونه در سیستم عامل‌ های موبایل و دسکتاپ نوتیفیکیشن‌ ها را مدیریت کنیم

گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر‌ها ماشین‌هایی برای تولید صدا و ابزارهایی برای اطلاع‌رسانی‌ هستند. اپلیکیشن‌های درون آن‌ها مدام درباره هرچیزی به شما اطلاع می‌دهند و حواس‌تان را از کاری که مشغول انجام آن هستید، پرت می‌کنند. در این مطلب یاد می‌گیریم که چگونه در گوشی‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر این اطلاع‌رسانی‌های مداوم را مدیریت کنیم.

...

ثبت 24٫000 تصویر از یک گل درطول ۲۸۴ ساعت برای استفاده در Watch Face پویای اپل واچ

on .

ثبت 24٫000 تصویر از یک گل درطول ۲۸۴ ساعت برای استفاده در Watch Face پویای اپل واچ

یکی از قابلیت‌های اپل‌واچ وجود Watch Faceهای پویا است. شاید حتی شماری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از برخی تصاویر نداشته باشند، اما باید به این نکته توجه داشت که اپل برای به دست آوردن بهترین خروجی، بیش از ۲۴٫۰۰۰ بار اقدام به ثبت تصویر یک گل کرده است.

...

گلکسی نوت 5 سامسونگ به نمایشگر Ultra HD Super AMOLED با بیشترین تراکم پیکسلی مجهز می‌شود

on .

Glalaxy Note 5

در جریان مراسم رسمی Analyst Day سامسونگ به این موضوع اشاره شد که این کمپانی سال جاری میلادی نمایشگرهای Ultra HD را با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل وارد بازار می‌کند. به نظر می‌رسد این نمایشگر را بر روی گلکسی نوت 5 شاهد باشیم. با زومیت همراه شوید.

...

فیسبوک مسنجر خود را برای مرورگرهای وب منتشر کرد

on .

Facebook Messenger

شبکه اجتماعی فیسبوک برای اینکه کاربرانش بتوانند راحت‌تر با یکدیگر چت کنند، ابزار مسنجر خود را به صورت مستقل برای مرورگرهای کامپیوتری منتشر کرد. این قابلیت به صورت یک تب روی مرورگر اجرا می‌شود. با زومیت همراه باشید.

...

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون تومان - فروردین ٩۴

on .

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون تومان - فروردین ٩۴

 زومجی با ارائه‌ی سری مقالات راهنمای خرید، بهترین راه برای خرید محصولات را متناسب با بودجه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت خریداری کنند. در این مقاله به راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه‌ی هفت میلیون تومان پرداخته‌ایم.

...

۵ مفهوم متحول کننده‌ زندگی انسان از نظر ایلان ماسک در سال 1995

on .

۵ مفهوم متحول کننده‌ زندگی انسان از نظر ایلان ماسک در سال 1995

این روزها ایلان ماسک یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های دنیای فناوری است و کمپانی‌های تحت تملک وی با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد دست یافتن به اهداف بسیار بزرگی هستند. اما چه مواردی ایلان ماسک را به چهره‌ی تاثیرگذار امروزی تبدیل کرده است؟ وی بیست سال پیش و در زمان فراغت از تحصیل، چه مفاهیمی را دلیل تحول در جوامع بشتری می‌پنداشته؟ با زومیت همراه باشید.

...

اینتل گزارش‌های مالی خود را با ساختار جدیدی ارائه می‌کند

on .

اینتل اتم

شرکت اینتل اولین گزارش مالی خود در سال 2015 را با ساختار جدیدی ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا اطلاعات مالی مربوط به پردازنده‌های موبایل را با اطلاعات مالی مربوط به پردازنده‌های رایانه‌های شخصی ادغام کند تا به این ترتیب ضررهای سنگین خود در  حوزه تراشه‌های موبایلی را پنهان کند.

...

بررسی گلکسی اس 6 سامسونگ (Galaxy S6)

on .

Galaxy S6

کهکشانی‌های سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا بوده‌اند، ولی طراحی تکراری و کیفیت ساخت نه‌چندان مناسب آن‌ها باعث شد تا فرصت کافی برای عرض اندام دیگر رقبا شکل گیرد. اما امسال شاهد یک کهکشانی متفاوت از سامسونگ هستیم، گوشی هوشمندی که این بار نه تنها از نظر سخت‌افزاری فوق‌العاده است، بلکه کیفیت ساخت و طراحی آن نیز فراتر از انتظارها شده ...

مدیر کل زد تی ای طراحی بدون حاشیه گوشی Nubia Z9 را تایید کرد

on .

مدیر کل زد تی ای طراحی بدون حاشیه گوشی Nubia Z9 را تایید کرد

ماه گذشته کمپانی چینی زدتی‌ای بر خلاف انتظار از دو گوشی Nubia Z9 Max و Nubia Z9 mini رونمایی کرد و خبری از پرچمدار اصلی این شرکت یعنی Nubia Z9 نبود. نوبیا زد 9 زد‌تی‌ای با توجه به طراحی بدون حاشیه خود که چندین بار تصاویر آن فاش‌شده، می‌تواند گوشی جذابی باشد. امروز هم طراحی بدون حاشیه گوشی توسط مدیر این شرکت چینی تایید شده است. با زومیت همراه باشید.

...

ال جی، جی 4 را 8 اردیبهشت رونمایی می‌کند [بروزرسانی]

on .

ال جی، جی 4 را 8 اردیبهشت رونمایی می‌کند [بروزرسانی]

پس از برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل و معرفی پرچمداران اندرویدی نوبت به ال‌جی رسیده تا آخرین نسل از پرچمدار خود را معرفی کند. کمپانی کره‌ای رسما اعلام کرده که پرچمدار بعدی خود، جی 4 را در تاریخ ۲۸ آوریل یعنی ۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد.

...

مایکروسافت سیستم پرداخت موبایلی خود را عرضه می‌کند

on .

Windows 10

چند هفته قبل مایکروسافت اعلام کرد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز از سیستم پرداخت NFC پشتیبانی خواهند کرد، ولی ردموندی‌ها هیچ اشاره‌ای به آینده پرداخت موبایلی روی ویندوزفون نداشتند. حالا خبر می‌رسد مایکروسافت دست به کار شده تا سیستم پرداخت ویندوز 10 را خودش راه‌اندازی کند.

...

هر آنچه باید درباره فایل‌های ویدئویی و انواع فشرده‌سازی‌ها، کانتِینرها و کدک‌ها بدانیم

on .

codecs & containers

بیان تفاوت‌های بین کانتِینرها (Containers) و کدک‌ها (Codecs) به نظر آسان می‌رسد؛ اما قسمت مهم و مشکل این موضوع، درک هر یک از این مفاهیم است. مسئله زمانی پیچیده‌تر می‌شود که شما بدانید کدک‌های مرسوم، منحصربفرد نیستند و می‌توانید تکنولوژی‌های مختلف فشرده سازی را در این رابطه بکار ببرید. با بررسی بیشتر در خصوص فایل‌های ویدئویی و فرمت‌های مختلف می‌توان...

مدیر طراحی سابق ا‌چ تی سی به Fitbit پیوست

on .

John Baker

اگر خاطرتان باشد چند روز پیش اخباری مبنی بر جدایی جان بِیکر، مدیر ارشد طراحی اچ‌تی‌سی از این کمپانی منتشر شد. حالا وب‌سایت Engadget گزارش کرده وی به یکی از شرکت‌های معروف تولیدکننده محصولات پوشیدنی یعنی Fitbit ملحق شده است. با زومیت همراه باشید.

...

زومجی: یک هفته تا Mortal Kombat X و همه چیز درباره خونین ترین بازی نسل هشتم

on .

Mortal Kombat X

فقط یک هفته تا عرضه بازی Mortal Kombat X باقی مانده، بازی که خون و وحشت را به نسل هشتم می‌آورد و خون تازه‌ای را وارد رگ‌های سبک مبارزه‌ای تزریق می‌کند. زومجی در مقاله‌ای به مرور اطلاعات منتشر شده از بازی پرداخته است و ویدیوهای متنوعی هم از روند بازی منتشر کرده است.

...

انویدیا از موفقیت در مرحله‌ی اول شکایت از سامسونگ و کوالکام خبر داد

on .

انویدیا از موفقیت در مرحله‌ی اول شکایت از سامسونگ و کوالکام خبر داد

انویدیا چند روز پس از آنکه سامسونگ گلکسی نوت 4 را در جریان IFA 2014 معرفی کرد، از سامسونگ و کوالکام به دلیل زیر پاگذاشتن پتنت‌های این کمپانی شکایت کرد. حال قاضی دادگاه طرفین را برای تعیین پتنت‌های زیر پا گذاشته شده به جلسه‌ی پیش از دادگاه فراخوانده که انویدیا این موضوع را موفقیتی برای خود خوانده است.

...

تعرفه واردات کامپیوتر و نوت بوک افزایش یافت

on .

تعرفه واردات کامپیوتر و نوت بوک افزایش یافت

براساس تعرفه جدید مصوب هیات وزیران، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی، پی‌سی و نوت بوک با هدف حمایت از تولید داخل از ۱۰ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافت. با افزایش تعرفه های گمرکی این کالاها، پیش بینی می شود که قیمت این کالای وارداتی در کشور تا ۳۰ درصد گران شود.

...

اپل از یادگیری ماشین و نقشه‌های 3D برای شناسایی ژست‌های حرکتی استفاده می‌کند

on .

اپل از یادگیری ماشین و نقشه‌های 3D برای شناسایی ژست‌های حرکتی استفاده می‌کند

اپل در حال توسعه‌ی فناوری مربوط به شناسایی ژست‌های حرکتی سه‌بعدی است که می‌توان در فضا با استفاده از دست پیاده کرد. این کمپانی در هفته‌‌ای که گذشت پتنتی را برای فناوری مربوط به شناسایی ژست‌های حرکتی دست انسان با شکل مبهم به ثبت رسانده است. در ادامه به بررسی این فناوری خواهیم پرداخت.

...

سامسونگ در صدر جدول نظرسنجی وفاداری به مشتری قرار گرفت

on .

سامسونگ در صدر جدول نظرسنجی وفاداری به مشتری قرار گرفت

نظرسنجی رضایت‌مندی و وفاداری به مشتری جزو نظرسنجی‌هایی است که به صورت آنلاین برگزار شده و در آن میزان رضایت‌مندی مشتری از برندهای معروف ازجمله اپل، سامسونگ و مایکروسافت سنجیده می‌شود؛ طبق نظرسنجی اخیر، سامسونگ در صدر جدول نسبت به سایر کمپانی‌ها قرار گرفته است.

...

کارکنان اپل تخفیف 50 درصدی را برای خرید اپل واچ دریافت می کنند

on .

اپل واچ

روز دوشنبه تیم کوک مدیر عامل اپل، ایمیلی را برای کارکنان این کمپانی فرستاده و طی آن اعلام کرده که تخفیف ۵۰ درصدی را برای خرید اپل واچ نسخه‌های اسپورت و معمولی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای نسخه‌ی اپل واچ طلایی ۵۰۰ دلار تخفیف در نظر گرفته شده است.

...

توییتر امکان آوردن نقل قول در توییت را برای آیفون و نسخه‌ وب فراهم کرد

on .

توییتر

توییتر امروز از نحوه‌ی توئیت کردن و استاتوس جدید خود خبر داد، بر همین اساس از این پس کاربران اپل و دارای گوشی آیفون می‌توانند در توییت‌های خود نقل قول را هم جای دهند، همچنین این امکان برای نسخه‌ی وب توئیتر هم فراهم شده است.

...

چگونه صفحه اول گوشی هوشمند اندرویدی را مرتب و منظم نگه داریم

on .

چگونه صفحه اول گوشی هوشمند اندرویدی را مرتب و منظم نگه داریم

احتمالا بارها برایتان اتفاق افتاده که به دنبال یک برنامه می‌گردید اما نمی‌توانید آیکن برنامه را در صفحه‌های گوشی خود در میان انبوهی از برنامه‌ها پیدا کنید. حال چندین راه‌حل ساده برای این منظور ارائه می‌کنیم.

...

تماشا کنید: تبلت سرفیس 3 مایکروسافت خودش را شارژ می‌ کند

on .

Microsoft Surface 3

بعد از معرفی سرفیس 3 توسط مایکروسافت، امکانات اضافه‌شده به نسخه جدید از جمله شارژ از طریق پورت microUSB، مورد توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد این پورت باگ جالبی دارد. با زومیت همراه باشید.

...

تماشا کنید: رابط کاربری UX 4.0 ال‌ جی پیش از رونمایی از گوشی G4 (بروزرسانی)

on .

LG UX 4.0

در حالی که خیلی‌ها بی صبرانه منتظر معرفی گوشی G4 ال‌جی به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی در تاریخ 28 آوریل هستند، این شرکت کره‌ای بعد از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، از رابط کاربری UX 4.0 خود رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.

...

آموزش Clash of Clans: والکری (Valkyrie)

on .

Clash of Clans

امروز در بخش ویکی‌زوم در زومجی، پس از معرفی کامل تله‌های بازی، بررسی نیروهای بازی سربازخانه سیاه را با معرفی نیروی Valkyrie از سر می‌گیریم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا شما را با تمام تاکتیک‌های دفاعی،‌ تهاجمی و جوانب و دانستنی‌های این نیرو آشنا کنیم.

...

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید سرفیس 3 مایکروسافت

on .

سرفیس 3

مایکروسافت هفته‌ی پیش تبلت سرفیس 3 را رونمایی کرده که هنوز هم جزو اخبار داغ دنیای تکنولوژی به شمار می‌رود. حال  مایکروسافت برای آگاهی بیشتر مشتریان با تبلت جدید این شرکت،  ویدئوهای تبلیغاتی جدیدی از این محصول به همراه قلم دیجیتالی آن منتشر کرده است.

...

بررسی ویدیویی گلکسی اس 6 سامسونگ

on .

بررسی ویدیویی گلکسی اس 6 سامسونگ

سامسونگ سال پیش با گلکسی اس 5 درس‌های مهمی آموخت. دستگاهی که همیشه بخاطر تمرکز بر مشخصه‌های فنی و نرم‌افزاری سود سرشاری روانه‌ی جیب کره‌ای‌ها می‌کرد، این بار با نگاه سرد مشتریان مواجه شد؛ مشتریانی که به دنبال دستگاهی با کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا بودند. حال سامسونگ با گلکسی اس 6 تلاش کرده واکنشی در خور به تقاضای بازار داده و بار دیگر نبض آن را به...

وال استریت ژونال: احتمال ضرر بیش از انتظار کوالکام در اثر از دست دادن گلکسی اس 6

on .

وال استریت ژونال: احتمال ضرر بیش از انتظار کوالکام در اثر از دست دادن گلکسی اس 6

کوالکام پس از معرفی اسنپدراگون 810 اعلام کرد که یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگانی را که از تراشه‌های این کمپانی استفاده می‌کرد، از دست داده است. سامسونگ با معرفی تراشه‌ی اکسینوس 7420 اعلام کرد که در گلکسی S6 از تراشه‌ی اختصاصی خود استفاده خواهد کرد. بسیاری این سیاست را به ضرر کوالکام خواندند و حالا به نظر می‌رسد اقدام سامسونگ بیش از پیش‌بینی‌های قبلی ...

گوشی ال جی جی 4 در قاب‌های شرکت Spigen نمایان شد

on .

ال‌جی جی 4

شرکت Spigen نیز قاب‌های مخصوص گوشی ال‌جی جی 4 را بر روی سایت خود قرار داد. پیش از این نیز تصاویری از این گوشی در قاب‌های تولیدی شرکت Versus منتشر شده بود؛ در این قاب‌ها نیز میتوان طراحی مرتبط با جی 4 را به خوبی مشاهده کرد.

...

انتخاب سرور مناسب میزبانی وب در ایران

on .

انتخاب سرور مناسب میزبانی وب در ایران

وب ایده، شرکتی فعال در زمینه هستینگ و میزبانی وب است که سابقه‌ای چندساله در این حوزه دارد. در ادامه با سرویس‌های این شرکت و خدمات متنوع آن شامل هاستینگ، سرور مجازی، شبکه اختصاصی و... آشنا خواهید شد.

...

با دانگل کروم بیت گوگل آشنا شوید

on .

با دانگل کروم بیت گوگل آشنا شوید

گوگل نوع جدیدی از دستگاه کروم را رونمایی کرده که به راحتی در جیب جای می‌گیرد. این گجت که Chromebit نام دارد در اصل یک کروم بوک است که در داخل یک دانگل جای گرفته است؛ این دانگل از مشخصات بسیار خوبی برخوردار است که به عنوان یک کامپیوتر کوچک عمل می‌کند.

...

ال جی دیسپلی عرضه‌ی iMac با صفحه‌ی نمایش 8K را تا پایان سال وعده داد

on .

ال جی دیسپلی عرضه‌ی iMac با صفحه‌ی نمایش 8K را تا پایان سال وعده داد

یکی از کاربران Reddit به نقل از وبلاگ ال‌جی موضوع بسیار جالبی را مطرح کرده است. بر این اساس ال‌جی دیسپلی مدعی است که اپل تا انتهای سال جاری میلادی iMac با صفحه‌ی نمایش 8K را روانه‌ی بازار خواهد کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که اپل در این خصوص اظهار نظری نکرده و انتظار نمی‌رود تا سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد عرضه‌ی تجاری محصولاتی به همراه صفحات نما...

تصویر اولین گوشی هوشمند Gree، رقیب شیائومی فاش شد

on .

تصویر اولین گوشی هوشمند Gree، رقیب شیائومی فاش شد

در حال حاضر شیائومی با سابقه‌ی فعالیت پنج ساله عنوان اولین تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در چین از آن خود کرده است. این کمپانی که بسیاری از رقبای کاربلد خود را در دنیای فناوری با مشکلاتی روبرو کرده، خود از سوی کمپانی‌های نوپای چینی تهدید می‌شود. یکی از این کمپانی‌ها Gree نام دارد که درصدد عرضه‌ی گوشی‌هوشمندی هم رده با محصول شیائومی اما با قیمت ار...

زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس؛ «خشمگین 7» با خشونت تمام شروع کرد

on .

خشمگین 7

این هفته تمام بحث و گفتگوها پیرامونِ تنها یک فیلم می‌چرخد: «خشمگین 7». جدیدترین قسمت در مجموعه‌ی اکشن/مسابقاتِ خیابانی «سریع و خشمگین» که ظاهرا از لحاظ کیفی اثر نان و آب‌داری از کار درآمده و منتقدها حسابی تحویل‌اش گرفته‌اند و هم واقعا با قدرتِ تخریب‌گری و عظمت یک بلاک‌باستر وارد سینماهای باکس‌آفیس و سراسر جهان شده است.

...

زوم‌اَپ: iQuran، قرآن جیبی به همراه ترجمه و صوت

on .

iQuran

قرآن برای ما و همچنین تمامی مسلمان‌های جهان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که شاید هر کدام از ما علاقه به داشتن یک نسخه‌ی الکترونیکی از آن که همیشه و همه جا همراهمان باشد داشته باشیم. با زوم‌اپ همراه باشید.

...

وقتی زیبایی می‌میرد، جادو برمی‌خیزد (بخش اول)

on .

وقتی زیبایی می‌میرد، جادو برمی‌خیزد (بخش اول)

روزگاری زیبا بودند، مورد توجه قرار داشته و به خوبی از آنها نگهداری می‌شد. اما چرخ روزگار، سرنوشتی دیگر برای‌شان رقم زده بود. امروز خالی‌اند و تنها، کسی نیست تا از سر وظیفه یا عشق، از آنها نگهداری کرده و آنها را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد. این روزها آنها بناهایی متروکه‌اند، اما به جای آن زیبایی از دست رفته، جادویی مسحورکننده در تار و پودشان تنیده ...

تماشا کنید: گلخانه‌ای برای مناطق گرم و خشک که آب خود را از هوا تامین می‌‌‌کند

on .

تماشا کنید: گلخانه‌ای برای مناطق گرم و خشک که آب خود را از هوا تامین می‌‌‌کند

در مناطق گرم و خشک دنیا جمع آوری میزان کافی از آب باران برای پرورش گیاهان بسیار دشوار است. منبع بالقوه‌ی دیگری که می‌‌‌توان از آن برای به دست آوردن آب بهره برد استفاده از شبنم است.

...

تماشا کنید: شکستن CD در اثر نیروی چرخشی بصورت تصویر آهسته

on .

تماشا کنید: شکستن CD در اثر نیروی چرخشی بصورت تصویر آهسته

در صورتی که با درایو‌های نوری برای خواندن یا نوشتن اطلاعات روی انواع CD یا DVD کار کرده باشید، شاید با مشکل خرد شدن دیسک داخل درایو روبرو شده یا چنین ماجرایی را از دوستان خود شنیده‌ باشید. با زومیت همراه باشید تا علت خرد شدن دیسک نوری را از طریق یک ویدئوی اسولوموشن تشریح کنیم.

...

T-Mobile در کمتر از 6 ماه فروش اکسپریا Z3 را متوقف کرد

on .

اکسپریا زد 3

ورود به بازار آمریکا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی سونی بود تا اینکه در اکتبر سال گذشته دو اپراتور مخابراتی آمریکا، تی-موبایل و ورایزن نسخه‌هایی از اکسپریا Z3 را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار دادند، اما به نظر می‌رسد شرایط چندان راضی کننده نبوده، چراکه تی-موبایل به آرامی اکسپریا Z3 را از لیست فروش گوشی‌های‌هوشمند خارج کرده است.

...

Google Wallet نسخه اندروید با قابلیت‌ های جدید آپدیت شد

on .

Google Wallet

کیف پول گوگل طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد که از قابلیت‌های آن استفاده می‌کنند. اخیرا گوگل نسخه‌ای از اپلیکیشن پرداخت موبایلی خود را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده که امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. با زومیت همراه باشید.

...

گوگل در سرویس مخابراتی خود هزینه‌ی رومینگ را حذف می‌کند

on .

Google MVNO

گوگل مدتی پیش وارد همکاری با اپراتورهای T-Mobile و Sprint شد تا ضمن ارائه‌ی خدمات مخابراتی وایرلس، به توسعه‌ی سرویس‌های نوآورانه در این عرصه بپردازد. حال به نظر می‌رسد گوگل در درجه‌ی اول تصمیم گرفته امکان تماس‌های رومینگ بین‌المللی را با شرایط مناسب برای کاربران خود فراهم کند.

...

آشنایی با بِل 525، هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری

on .

آشنایی با بِل 525، هلیکوپتر لوکس 15 میلیون دلاری

پیش از این به لوکس‌ترین کشتی‌های تفریحی جهان سری زدیم. این بار اما توجه خود را به قلمرو آسمان معطوف کرده‌ایم، جایی که باز هم ثروت، رفاه به ارمغان می‌آورد. هلیکوپتری که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت با امکاناتی قابل توجه، سفری راحت و خاطره انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.

...

گوشی P8 Platinum Edition هوآوی، ۲۶ فروردین با قیمت 810 دلار معرفی می‌شود

on .

Huawei P8

Huawei P8 یکی از گوشی‌هایی است که طی چند ماه اخیر زیاد از آن شنیده‌ایم و قرار است پرچمدار جدید این غول چینی باشد. طبق برنامه قبلی هوآوی در تاریخ 15 آوریل از گوشی P8 خود در شهر لندن رونمایی خواهد کرد و شنیده شده نسخه دیگری هم در راه است. با زومیت همراه باشید.

...

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان- فروردین ۹۴

on .

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان- فروردین ۹۴

زومجی با ارائه‌ی سری مقالات راهنمای خرید، بهترین راه برای خرید محصولات را متناسب با بودجه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت خریداری کنند. در این مقاله به راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه‌ی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.

...

دیواره آتش چند منظورهKerio Control

on .

 نرم افزار Kerio Controlیک راه حل کامل برا ی تامین امنیت و مدیریت دسترسی به اینترنت برای تمامی شبکه ها به هر اندازه است. برای سازمانهای بزرگ طراحی شده است، در مقابل حملات بیرونی و ویروسها یک دفاع مستحکم و کم نظیر دارد، میتواند دسترسی به محتوای مطالب سایتهای اینترنتی را محدود و یا مانع شود. برقراری ارتباط و یی پپپی ااان  را با هر نقطه فراهم میکند. 

 قابلیتهای نرم افزار

پربازدیدترین مطالب - ویندوز