baznashr

آیا آیفون 7 زودتر از موعد عرضه می‌شود؟

on .

منابعی نزدیک به اپل مدعی هستند که این شرکت گوشی‌های بعدی آیفون را زودتر از برنامه‌ی همیشگی‌اش عرضه می‌کند.

این منبع می‌گوید اپل می‌خواهد از میزان تقاضای بالا برای آیفون 7 با طراحی متفاوت استفاده کند.

هنوز مدت زیادی از عرضه‌ی گوشی‌های آیفون 6s و 6s پلاس اپل نگذشته که از هم اکنون درباره‌ی گوشی بعدی اپل صحبت می‌شود. براساس گفته‌ی شخصی که ادعا می‌کند، آشنایی زیادی با برنامه‌های اپل دارد، این شرکت می خواهد آیفون بعدی را زودتر از موعد مقررش طراحی، ساخته و تولید انبوه کند. این منبع می‌گوید اپل می‌خواهد از میزان تقاضای بالا برای آیفون ۷ با طراحی متفاوت استفاده کند.

با توجه به الگوی طراحی اپل، در سال ۲۰۱۶ باید آیفون‌هایی با طراحی متفاوت معرفی شوند. براساس این منبع، اپل به این فکر می‌کند که هر چه به سال ۲۰۱۶ نزدیک‌تر می‌شویم، فروش گوشی‌های آیفون 6s و 6s پلاس کاهش می‌یابد زیرا مشتریان منتظر آیفون جدید و متفاوت می‌مانند.

در این جور مواقع، برای دانستن برنامه‌های اپل، بهترین کسی که می‌توان به آن رجوع کرد «مینگ چی کو» تحلیلگر شرکت KGI است. او همیشه جزو اولین کسانی است که به اطلاعات آیفون دسترسی دارد و پیش‌بینی‌هایش معمولا درست از آب در می‌آیند. کو معتقد است که اپل، تولید انبوه آیفون ۷ را در سه ماهه‌ی سوم آغاز خواهد کرد. به این ترتیب، هیچ تغییری در برنامه و تاریخ عرضه رخ نمی‌دهد. او می‌گوید اپل در آیفون ۷ پلاس از رم سه گیگابایتی استفاده خواهد کرد و آیفون ۷ به همان رم دو گیگابایتی که در مدل‌های فعلی استفاده شده، مجهز خواهد بود.

کو همچنین انتظار دارد که اپل در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ یک آیفون ۴ اینچی معرفی کند. گرچه سال گذشته، تصاویری از چنین دستگاهی منتشر شده بود، اما آیفون 6c (نام این گوشی) هیچ‌وقت تولید نشد.

منبع: Apple Insider

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز