baznashr

اپل بیش از ۷ میلیون اپل واچ فروخته است

on .

حدود شش ماهی از عرضه‌ی اپل واچ می‌گذرد، اما اپل هنوز هم از اعلام آمار دقیق فروش این ساعت هوشمند سر باز می‌زند. 

موسسه‌ی آماری Strategy Analytics از فروش ۴٫۶ میلیون عددی اپل واچ در سه ماهه‌ی مالی گذشته خبر داده بود.

دلیل عدم تمایل اپل به انتشار این آمار، حتی به هنگام اعلام آمار فروش دیگر محصولات‌اش، مشخص نیست. برخی می‌گویند که اعداد و ارقام از آنچه که مسوولان این شرکت انتظار داشتند، پایین‌تر است. برخی از تحلیل‌گران هم معتقدند که اپل منتظر است آمار فروش اپل واچ به میزان قابل توجهی برسد و سپس آن را ارایه کند. با این حساب، برای فهمیدن آمار فروش اپل واچ فعلا باید به تخمین‌ها اکتفا کنیم.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری Canalys منتشر کرده، اپل توانسته است از زمان عرضه‌ی اپل واچ تا به امروز، بیش از هفت میلیون دستگاه از این ساعت هوشمند را بفروشد. این عدد، از میزان فروش تمام رقبای اپل با اختلاف بالایی، بیشتر است.

برای مثال Samsung Gear S2 در حال حاضر روزی ۲ هزار عدد در کره‌ی جنوبی می‌فروشد. عرضه‌ی این ساعت هوشمند سامسونگ در چین به فروش آن کمک کرده است. سامسونگ توانست تنها در هشت ساعت اول عرضه‌ی این ساعت هوشمند جدید، بیش از ۱۸۰ هزار ساعت Gear S2 در چین بفروشد.

ماه گذشته موسسه‌ی آماری Strategy Analytics از فروش ۴٫۶ میلیون عددی اپل واچ در سه ماهه‌ی مالی گذشته خبر داده بود. اگر این آمار جدید را در کنار آمار ماه گذشته قرار دهیم، فروش ۷ میلیون اپل واچ دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

منبع: Ubergizmo

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز