baznashr

تماشا کنید: LM3D خودروی ۵۳ هزار دلاری ساخته شده با پرینتر سه بعدی

on .

LM3D

لوکال موتورز شاید در نگاه اول برای بسیاری از علاقه‌مندان ناآشنا باشد، ولی این شرکت آمریکایی سابقه‌ی ساخت خودروی پرینت شده را در کارنامه خود دارد. لوکال موتورز همچنین در برخی زمینه‌ها با دارپا (سازمان پژوهش‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی) همکاری داشته است. ریسک خرید یک خودروی ۵۳ هزار دلاری ساخته شده با یک تکنولوژی نوپا شاید برای افراد معمولی کمی دور از انتظار باشد؛ با این حال لوکال موتورز از بهار ۲۰۱۶ پیش فروش این خودروی پرینت‌شده را آغاز خواهد کرد.

نمونه‌ی اولیه خودرو هم اکنون ساخته شده و در حال انجام تست‌های لازم است. به نظر می‌رسد لوکال موتورز از هیچ همکار خودروسازی برای ساخت شاسی و ... در تولید این خودرو کمک نگرفته است. به گفته‌ی لوکال موتورز، خریدار طیف وسیعی از شخصی‌سازی‌ها و انتخاب‌های ظاهری را برای این خودرو در اختیار خواهد داشت. هنوز قابلیت جداسازی برای پنل‌های این خودرو توسط شرکت سازنده تایید یا رد نشده است.

در حال حاضر زمان عرضه‌ی این خودرو به صورت دقیق مشخص نشده است. لوکال موتورز در حال انجام تست‌های مربوط به تصادف در این خودرو است و این کار احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۶ به اتمام نخواهد رسید. شرکت سازنده برای تولید سالانه ۲۴۰۰ عدد از این خودرو برنامه‌ریزی کرده است. این که چه تعداد علاقه‌مند به خودرو ریسک خرید این خودرو را خواهند پذیرفت سوالی است که باید تا زمان عرضه‌ی LM3D Swim برای پاسخ به آن صبر کرد.

لینک دانلود

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز