baznashr

نسخه تحت وب اورنوت (Evernote) تمیزتر و سریع‌تر شد

on .

اورنوت

اگر اهل یادداشت برداری به خصوص بر روی ابزارهای همراه باشید، حتما از Evernote استفاده کرده‌اید. این سرویس یادداشت برداری حرفه‌ای دارای نسخه‌ی رومیزی، نسخه تحت وب و نسخه مخصوص انواع ابزارهای همراه است. امروز نسخه‌ی تحت وب این ابزار یک بروزرسانی بزرگ را شاهد بوده است.

Evernote محبوب افرادی است که ترجیح می دهند برای حفظ محیط زیست کمتر از کاغذ استفاده کنند و تمامی یادداشت‌هایشان را به صورت یکپارچه همراه خود داشته باشند. خبر خوب برای این دسته از کاربران بهینه‌سازی نسخه‌ی تحت وب این سرویس است.

مهندسان Evernote از اکتبر گذشته سرگرم رفع ایرادهای نسخه آزمایشی تحت وب سرویس خود بوده‌اند. حالا پس از گذشت حدود یک سال آزمایش چهره جدید، این سرویس آماده انتشار عمومی است تا همه کاربران از ظاهری تمیزتر و سریع‌تر بهره‌مند شوند. هدف اصلی رابط جدید تحت وب آنها، ارائه ظاهری زیباتر است که خالی از هرگونه حواس پرتی برای کاربران باشد.

Evernote اعلام کرده رابط کاربری تحت وبش قصد ندارد نسخه برداری از رابط رومیزی این سرویس باشد؛ اما در هر حال حرکت در بین صفحات بسیار ساده شده و محل در نظر گرفته شده برای یادداشت برداری به خوبی خالی از هر عنصر اضافی است؛ تا همچنان این سرویس ابزاری قدرتمند و مناسب برای بروز خلاقیت های کاربران باشد.

در مطلبی که به تازگی در این باره در وبلاگ Evernote منتشر شده، آمده است:

در عوض اینکه بخواهیم از دیگر ابزارها برداشت کنیم، احساس کردیم که این سرویس باید خود نمونه ای بارز از سرعت و سبکی سرویس های وب مدرن باشد.»

شما چقدر در انجام کارهای روزمره تان از سرویس یادداشت برداری Evernote استفاده می کنید؟ از تجربیات خود برایمان بگویید. نظرتان دربراه به روزرسانی جدید چیست؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز