baznashr

ال‌جی سرویس دانلود فایل‌های موسیقی HiFi ارائه می کند

on .

LG HiFi Music

 سرویس جدید ال‌جی از اواخر این ماه بر روی برنامک و وب سایت LG SmartWorld موجود خواهد بود. این سرویس که سال گذشته در کره جنوبی اجرا شد، قرار است در حدود ۷۰ کشور دنیا از جمله ایالات متحده، چین و روسیه موجود باشد. در نظر داشته باشید که این یک سرویس پخش موسیقی نیست و فایل‌ها باید دانلود شوند.

 مهمترین نکته، کیفیت صدا است که قدری از فایل‌های MP3 معمول بالاتر است و تنها با دستگاه‌هایی سازگاری دارد که از پخش 24 بیت پشتیبانی می‌کنند، که شامل گوشی‌هایی نظیر LG G4، G3، G2 و G Flex 2 می‌شود.

شرکت LG اعلام کرده که «این موسیقی های Hi-Fi با بازپخش 24 بیت / 192 کیلو هرتز، بسیار نزدیک به صدای اصلی است و حدود شش برابر غنی تر و تمیزتر از صدایی است که در لوح های فشرده معمول (16 بیت / 44.1 کیلو هرتز) یافت می شود.

 هزینه اولیه هر فایل موسیقی حدود 2 دلار امریکا است، گرچه با توجه به گفته های سخنگوی LG، این عدد در کشورهای مختلف و با تخیفیف‌های وارده، متفاوت خواهد بود. برای نمونه، کاربران هر ماهه دو فایل Hi-Fi رایگان دریافت خواهند کرد و حتی می توانند برخی فایل های موسیقی را به صورت نیم بها تهیه کنند.

 فایل های موسیقی با کیفیت بالا توسط شرکت کره ای LON Music عرضه می شوند و در ابتدا تنها برخی از موسیقی های گلچین شده در اختیار کاربران خواهند بود؛ گرچه به مرور زمان و هر ماه این فایل ها بیشتر خواهند شد.

 این سرویس هیچ نام مشخصی ندارد و کاربران می توانند دسته بندی Hi-Fi را در وب سایت LG SmartWorld انتخاب کنند. این شرکت سال‌ها است که فایل‌های موسیقی را به کمک شرکای همکار خود در این حوزه به کاربران عرضه می‌کند.

 بجز سرویس‌های ارائه فایل‌های موسیقی با کیفیت بالا نظیر Tidal از شرکت Jay Z که اوایل امسال شروع به کار کرد یا Deezer، سایر سرویس دهندگان پخش موسیقی نظیر Google Pay Music، Apple Music و غیره در این حوزه فعال هستند.

 سال گذشته نیز سامسونگ  سرویس Milk را معرفی کرد که یک سرویس پخش رادیویی فاقد تبلیغات بازرگانی است و از طریق اپ استور Google Play در دسترس کاربران است.

 شما در این حوزه از چه سرویس یا برنامک هایی استفاده می کنید؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز