baznashr

ال‌جی تبلت جی پد 2 هشت اینچی را معرفی کرد: قلم نوری و پورت 2.0 USB

on .

 ال‌جی تبلت جدید خود را معرفی کرد که در نگاه اول بیشتر شبیه به نسخه‌ی قبلی است اما با بررسی‌های بیشتر، می‌توان به ویژگی‌های جدید آن پی برد. 

تبلت G Pad II 8.0 از مشخصات فنی دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ و با محافظ Gorilla Glass 3 است. این تبلت جدید همان نسخه‌ی پیشین خود به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۰۰ و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 305 مجهز شده است. حافظه رم این تبلت نسبت به نسخه‌ی قبلی ۵۰ درصد افزایش یافته که درنهایت باعث شده تا این دستگاه از رم ۱.۵ گیگا بایتی بهره ببرد. 

gsmarena 002

این تبلت در مقایسه با نسخه‌ی قبلی دارای حافظه‌ی داخلی دو برابر یعنی ۳۲ گیگا بایت است. علاوه بر این پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی برای این تبلت فراهم شده که شیار آن تا ۱۲۸ گیگا بایت حافظه‌ی SD پشتیبانی می‌کند. از اتصالات تبلت جدید می‌توان به GSM/3G/LTE اشاره کرد. دوربین اصلی آن ۵ مگا پیکسل و دوربین سلفی ۲ مگا پیکسل است. از دیگر مشخصات تبلت فوق می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت و اندروید آبنبات چوبی اشاره کرد؛ همچنین این تبلت همراه با یک قلم نوری خازنی عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های بارز تبلت G Pad II 8.0 بهره‌گیری از یک پورت USB 2.0 بزرگ است. به واسطه‌ی این پورت می‌توان صفحه کلیدهای خارجی، کنترلرهای بازی، ماوس و حافظه‌های فلش را به تبلت متصل کرد. ال‌جی قرار است به زودی در کره جنوبی این تبلت را عرضه کند اما اطلاعات مشخصی از زمان عرضه آن در دیگر کشورها و همچنین قیمت آن منتشر نشده است.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز