baznashr

تماشا کنید: اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز 10 موبایل

on .

ویندوز 10 موبایل

وب سایت wmpoweruser امروز ویدیویی منتشر کرده که در آن اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۰ موبایل نمایش داده شده است. از جمله‌ی اپلیکیشن‌های اجرا شده می‌توان به اسنپ چت و توییتر اشاره کرد. با زومیت همراه باشید.

مایکروسافت در جریان بیلد ۲۰۱۵ اعلام کرد که از این پس توسعه دهندگان می‌توانند با تغییرات بسیار جزئی اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS را به ویندوز ۱۰ برای موبایل پورت کنند. حال وب سایت wmpoweruser ویدیویی را منتشر کرده که در آن می‌توان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی ویندوز ۱۰ موبایل دید.

همانطور که در تصویر می‌بینید، اجرای اپلیکیشن‌ها با لگ همراه است که این مورد در اغلب اپلیکیشن‌ها قابل مشاهده است. همانطور که انتظار می‌رفت شماری از قابلیت‌های موجود در اپلیکیشن‌ها نیز به درستی کار نمی‌کند که برای مثال می‌توان به ثبت تصاویر در اپلیکیشن اندرویدی توییتر روی ویندوز ۱۰ موبایل اشاره کرد. علت این نقصان را باید در بهره‌گیری از APIهای اندروید خواند. مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که توسعه دهندگان برای عملکرد هر چه بهتر اپلیکشن‌های پورت شده باید شماری از تنظیمات را در ساختار کد ایجاد کنند. این کمپانی ابزارهایی را در این رابطه عرضه خواهد کرد.

دانلود ویدیو

نظر شما در این خصوص چیست؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز