baznashr

تست سریعترین خودروی دنیا در انگلستان

on .

تست سریعترین خودروی دنیا در انگلستان

مدت‌ها است که یک تیم سخت‌کوش در تلاش است تا با به ثمر رساندن پروژه Bloodhound SSC رکورد سریعترین سرعت روی زمین را بشکند. حالا به نظر می‌رسد این خودرو آخرین مراحل ساخت خود را طی کرده و به زودی به صورت محدود آزمایش خواهد شد. با زومیت همراه باشد.

سال‌ها است که منتظر هستیم تا عملکرد خودروی مافوق صوت  Bloodhound SSC را در عمل ببینیم و به نظر می‌رسد که روز موعود نزدیک است. تیم سازنده این خودرو اعلام کرده است که موتور قدرتمند این خودرو در تاریخ 17 نوامبر غرش خود را آغاز می‌کند البته سرعت آن بر روی 200 مایل در ساعت محدود خواهد شد. اگرچه این سرعت واقعا بالا است ولی در واقع این خودرو با موتور جت خود طوری طراحی شده تا بتواند به سرعت 1000 مایل در ساعت رسیده و رکورد سرعت روی زمین را در دنیا بشکند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو در ماه آگوست، همزمان با مونتاژ تمامی قطعات خودرو در مرکز فنی تیم سازنده این خودرو ارائه شود. پروژه Bloodhound در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های دنیا است که بطور همزمان 4 حوزه علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات را همراه دارد. 

ساخت این خودرو هنوز هم ادامه دارد و تست این خودرور در Southern England در شرایطی انجام خواهد گرفت که بالچه‌های این خودرو هنوز نصب نشده است. برنامه فعلی این است که تست‌های با سرعت بالا تابستان سال آینده در آفریقای جنوبی و در شرایطی که آب‌و‌هوا در بهترین حالت قرار دارد، انجام شوند. در نهایت نتایج این آزمایشات نشان خواهد داد که چه زمانی اندی گرین راننده این خودرو خواهد توانست با ثبت یک رکورد جدید نام خود را در کتاب رکوردها ثبت کند.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز