baznashr

عکس های جدید هواوی میت 10 پرو در دنیای واقعی لو رفت

on .

به تازگی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با انتشار عکس های جدید هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر، گوشی های سری میت 10 هواوی در چند نسخه مختلف به صورت رسمی معرفی می‌شوند و هم‌چنان عمده اخبار روی نسخه مهم‌تر این گوشی ها یعنی میت 10 پرو تمرکز دارند.

متاسفانه عکس های جدید هواوی میت 10 پرو اطلاعات چندانی را در اختیارمان قرار نمی‌دهند. با این حال، ما مطمئن هستیم که امسال پرچمدار هواوی همانند سایر شرکت‌های فعال در این حوزه با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد قاب پشتی این گوشی همانند پی 10، از جنس شیشه باشد.

گفته می‌شود میت 10 پرو با بهره‌گیری از صفحه نمایشی با وضوح 1440×2880 و نسبت 18:9، در کنار نسخه استاندارد میت 10 با نمایشگر 16:9 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در بخش پشتی نیز سیستم دوربین دوگانه همراه با دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی، احتمالا یکی رنگی و دیگر مونوکروم، مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت.

اما شاید مهم‌ترین نقطه قوت این تلفن هوشمند را بتوان تراشه کایرین 970 و تمرکز آن بر هوش مصنوعی در نظر گرفت. بنا بر اطلاعات موجود، واحد پردازشی اختصاصی NPU مسئولیت مدیریت و کنترل اطلاعات مربوط به هوش مصنوعی در این چیپ را عهده‌دار است. هرچند، نحوه عملکرد این سیستم فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گوشی های جدید هواوی در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) طی مراسمی رسمی در مونیخ آلمان معرفی خواهند شد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز